Педагогічна рада-конференція Шляхи забезпечення творчої співпраці педагогічного колективу, учнів і батьків в умовах демократизації школи. Мета



Скачати 178.77 Kb.
Дата конвертації16.01.2017
Розмір178.77 Kb.
Педагогічна рада-конференція
Шляхи забезпечення творчої співпраці педагогічного колективу, учнів і батьків в умовах демократизації школи.
Мета: залучити педагогічний колектив до широкого дискуційного обговорення питань; виробити загальні підходи до шляхів забезпечення творчої співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу; ознайомитися з етичними факторами, які впливають на імідж учителя; розглянути психологічні чинники джерел виникнення конфліктів.
Питання для обговорення:

  1. «Педагогіка співробітництва вчителя та батьків як головна умова ефективності шкільно-сімейного виховання».

  2. «Етика та культура поведінки вчителів, їх взаємостосунки з учнями, батьками». Опитування.

  3. «Конфлікти: характер, шляхи попередження та подолання».


Хід педагогічної ради
По першому питанню «Педагогіка співробітництва вчителя та батьків як головна умова ефективності шкільно-сімейного виховання»

слухали:

Ленартович Валентина Вікторівна, керівник

шкільного методоб’єднання класних керівників.

Досягнення єдності педагогічних вимог сім’ї та школи покладено на педагогічний колектив. Для цього використовуються різноманітні форми співробітництва: індивідуальні, групові, колективні.

Індивідуальні форми роботи дозволяють встановити особистий контакт вчителя з усіма батьками. Найбільш поширеними формами індивідуальної роботи з батьками є бесіди і консультації в школі або при відвідуванні учителем сім’ї учня.

Велику роль у розв’язанні спільних завдань навчання й виховання відіграють батьківські комітети школи і класу. Обирають їх на відповідних батьківських зборах, і працюють вони в тісному контакті з класними керівниками.

Класні і загальні батьківські збори є основною формою колективної роботи з батьками. Добре підготовлені і проведені батьківські збори сприяють створенню єдиного колективу педагогів і батьків, мобілізації його на розв’язання конкретних проблем життя і виховання дітей у сім’ї.

Класні батьківські збори є важливим колективним видом роботи класного керівника з батьками учнів їх проводять 1-2 рази на семестр. Такі збори сприяють формуванню громадської думки батьків, об’єднанню їх в єдиний колектив.

Корисно запрошувати батьків на уроки, залучати їх до підготовки і проведення ранків, виховних годин тощо. Все це сприяє кращому взаєморозумінню між вчителями і батьками, дітьми.

Виконання батьками громадських доручень з виховання дітей у школі або за місцем проживання – найбільш перспективна форма підвищення педагогічної культури батьків, озброєння їх педагогічними знаннями і досвідом.



Поради педагогом – класним керівникам

  • Для батьків їхня дитина найкраща. І досягти поставленої мети нелегко. Якщо ми запросили батьків до школи, то слід починати з позитивного моменту. В кожної дитини є певні позитивні якості.

  • Якщо батьки приходять у школу по виклику, вони емоційно збуджені, тому треба дати їм можливість «охолонути». Вчитель має уважно вислухати, не давати порад, не критикувати, не ігнорувати. Навпаки підтримайте батьків словами: «Я вас розумію». Коли батьки відчувають доброзичливість, тоді вони заспокоюються. Таким чином вчитель готовий для розмови.

  • Якщо вчитель починає навчати, докоряти, так ми відштовхуємо від себе співрозмовника. І батьки починають жаліти свою дитину, обвинувачуючи вчителів.

  • Подяка за виховання. Інформація лаконічна, бо увага дуже швидко розсіюється.

Людям подобається відчувати власну значимість, тому у розмові слід підхвалювати батьків, що вони терплячі і здатні позитивно вплинути на свою дитину. Коли батьки бачать дружелюбні очі вчителя, в них зникає психологічний захист.

Виступили:

Поліщук Ольга Володимирівна, класний керівник сьомого класу.

Для забезпечення форм і змісту співпраці школи і батьків використовують усні журнали; педагогічний десант ( виступи педагогів на підприємствах). Ефективними є спільні тематичні заходи «дерево родоводу» - зустрічі поколінь; «родинний міст» - зустрічі з батьками та обговорення проблем виховання.; «народна світлиця» - звернення до народних традицій у сімейному вихованні; «день добрих справ» - спільна трудова діяльність педагогів, батьків і дітей; «дні довіри», «сімейні дні в класі» тощо.

Як класний керівник планую запровадити в свому класі «день довіри» та «день добрих справ».

Класний керівник – особа офіційна, але за специфікою своєї роботи може стати свідком стосунків, які приховуються від сторонніх. Якою б не здавалася йому сім’я, учитель повинен бути тактовним, ввічливим, інформацію про сім’ю використовувати лише для допомоги батькам у вихованні дитини.




Бондаренко Тетяна Дмитрівна, вихователь дитячого садка.

Успішна виховна робота з дітьми неможлива без постійного співробітництва школи і сім’ї, метою якого є узгодження, координування виховних впливів. З цією метою педагоги я використовую такі форми і методи роботи з батьками:



  1. Відвідування батьків удома - це допомагає встановити зв’язок з усією сім’єю, з’ясувати умови життя дитини, її місце в сім’ї і ставлення до неї старших, ознайомитися з досвідом батьківського виховання, дати поради і домовитися про єдині вимоги до вихованця;

  2. Запрошення батьків до школи. За необхідності запрошую батьків деяких дітей до школи на розмову. Щоб викликати батьків на відвертість, треба розмовляти про дитину наодинці, переконати їх в конфіденційності розмови. Така бесіда корисна і для вчителя чи вихователя, і для батьків.

Як мама учениці 7 класу пропоную провести у школі день відкритих дверей. Цей вид роботи потребує єдності школи, батьків, учнів, сприяє згуртуванню шкільного колективу. Хоч би якою була програма, батьки повинні отримати вичерпні відомості про своїх дітей.

Моцюк Тетяну Борисівну, керівника методоб’єднання вчителів початкових класів.

Програма загальноосвітньої школи передбачає спільну діяльність батьків і школи у забезпечені успіху кожної дитини в усіх сферах розвитку. Дослідження показали, що ефектом такого союзу є особистий розвиток дитини та зростання її знань. Коли діти бачать своїх батьків залучених до співпраці з школою, з учителями, підвищується відчуття важливості навчання, відповідальність за результати.

В роботі вчителі початкових класів використовують такі форми роботи з батьками:

- збори;


- бесіди.
Ткачук Оксану Володимирівну, соціального педагога

з аналізом результатів опитування «Батьківські збори з погляду тат і мам» та «Сім’я очима дітей».

«Батьківські збори з погляду тат і мам»


  1. Які питання Ви б хотіли обговорити на батьківських зборах?

Поведінка та навчання дітей , шкільна форма

  1. Назвіть форми спілкування з дітьми, прийняті у Вашій сім’ї та скільки годин щоденно Ви витрачаєте на спілкування з дитиною?

Постійно, 2-3 години, 0,5-1год, навчання доброти та поваги, спокійно врівноважено

  1. Чи знаєте Ви чим займається та як веде себе дитина за Вашої відсутності? (так -9 не знаю не впевнена що знаю- 4, інколи - 1)

  2. Як часто і в якій формі відбувається Ваше спілкування з вчителями

(достатньо -4, рідко- 4, ніколи, під час зборів - 4, в справах школи- 2)

  1. На що треба було б звернути увагу вчителю в роботі з Вашою дитиною? чи правильно пише, на проблеми навчання, розвиток логічного мислення, здоров’я дитини, відносини з однокласниками, поведінку дитини; немає відповіді - 4

  2. Які форми співпраці, направлені на поліпшення зв’язків батьків і школи, могли б запропонувати Ви?

немає відповіді – 9, ведення гуртків за участю батьків, частіші зустрічі, бути більш дружніми і згуртованими частіше збирати класні збори, повідомляти батьків до виникнення проблеми ,а не чекати коли вона переросте у конфлікт, писати зауваження в щоденник.

  1. Як Ви застосовуєте методи заохочення і покарання в стимулюванні навчання дітей? Застосування яких прийомів – заохочення, покарання, суворих вимог дає більший ефект?

заохочення – 5 коли як – 2 покарання – 2, бесіда – 1
«Сім’я очима дітей»

  1. Ти прийшов зі школи. Що передусім цікавить твоїх батьків?

Оцінки – 12 Як справи в школі і оцінки, як минув день – 12

Що нового в школі – 1 Оцінки і здоров’я – 1

Чи ніхто не ображав – 1 Чи ти попоралася – 1


  1. Про що розмовляють з тобою батьки, якщо у них є вільний час?

Про все – 12 Про школу, навчання – 14

  1. Чи радишся ти з батьками і з яких питань?

Так, про навчання - 6 Інколи – 7 Так - 15


  1. Чи знають твої батьки, які проблеми цікавлять тебе?

Так – 9 Частково – 10 Ні – 9

  1. Чи добре твої батьки знають твоїх друзів, їх характер, інтереси, ваші взаємовідносини? Так – 15 Частково, не все – 9 Ні – 3 Не знаю – 1

  2. До кого ви найчастіше звертаєтесь за допомогою?

До мами – 15 До батьків – 8 До брата чи сестри –2

До батьків і друзів – 2 Ні до кого – 1



  1. Що понад усе ви цінуєте у своїх батьках?

Нічого – 3 Усе – 4 Доброзичливість, турбота, ... – 19

Не знаю – 2 Розуміння моїх інтересів – 2



  1. Що засмучує вас у відносинах з батьками?

Нічого – 12 Не знаю –9 Нерозуміння – 2

Конфлікти (крики, образи) – 4 Покарання – 1



  1. Чи хотіли б ви відносини в сім’ї перенести на свою майбутню сім’ю?

Так - 10 Ні - 11 Не все - 3 Не знаю - 4

Як бачимо з результатів анкет батьки прагнуть більше спілкуватися з вчителями та зацікавлені в нових формах співпраці. Відповіді батьків і дітей з питань, які відносяться до взаємостосунків батьки-діти та як батьки знають своїх батьків суттєво відрізняються. Великий відсоток дітей не хочуть відносини в сім’ї перенести на свою майбутню сім’ю, що свідчить про необхідність педагогізації батьків та активізації родинного виховання в закладі.



По другому питанню «Етика та культура поведінки вчителів, їх взаємостосунки з учнями, батьками».

Слухали: Ткачук Оксану Володимирівну, соціального педагога.

Одна з найголовніших моральних вимог педагогічної етики і на думку більшості педагогів, найнеобхідніша якість учителя – любов до дітей.

З любові до дітей виростає педагогічний оптимізм учителя – віра в можливості дитини, уміння бачити в ній найкраще і спиратися на усе краще у виховання, а також віра у власні можливості на успіх своєї справи.

Особливу увагу слід звернути на спілкування вчителя з учнями, на педагогічну справедливість і педагогічний такт. Педагогічна справедливість – це якість учителя, що проявляється в об’єктивному ставленні до кожного учня, у визнанні права кожного на повагу до його особистості, у вимові від вибіркового ставлення до учнів. Педагогічний такт вчителя передбачає ціннісне ставлення до учнів і моральні якості вчителя поєднуються з терпінням і витримкою, уміння управляти своїми емоційним станом і приймати обмірковані рішення. У педагогічному такті поєднується повага до особистості дитини з розумною вимогливістю до неї..

Правила для вчителів.


  • Посміхайтесь. пам’ятайте, що ім’я людини самий солодкий і важливий для неї звук. Будьте хорошим слухачем (стимулюйте, заохочуйте інших піклуватись про себе) явний скандаліст і критик пом’якшується в присутності терпеливого слухача і мовчить в період його гніву

  • Усуньте роздратовуючі моменти, не стукайте по столу, не перекладайте папери, не малюйте.

  • Будьте терпеливі: не економте час, не перебивайте, не крокуйте до дверей

  • Стримуйте емоційний характер і роздратованість – надає словам емоційний зміст.

  • Не допускайте спорів і суперечок (перемога в спорі це поразка)

  • Починайте з похвали і визнання гідності співбесідника.

  • Вказуйте на помилки не прямо, а опосередковано. Спочатку говоріть про власні помилки, а потім критикуйте співбесідника. Задавайте співбесіднику питання замість наказів.

  • Не скупіться на похвалу, виражайте подяку за конкретний успіх. Створюйте людям хорошу репутацію, яку вони намагатимуться виправдати.

  • Заохочуйте, створюйте враження, що помилка, яку ви хочете бачити виправленою легко виправима.

  • Досягайте взаєморозуміння, спонукайте людей до бажання працювати краще.

Людина – продукт соціалізації і, перш за все, людина стає людиною через спілкування з іншими людьми. Культура людського спілкування – це частка моральної культури особистості. Відсутність культури спілкування – свідчення бездуховності людини.

Виступили:

Тертишна Наталія Анатоліївна, класний керівник шостого класу, про культуру зовнішнього вигляду ідеального вчителя.

Культура зовнішнього вигляду ідеального вчителя – це його невід’ємна частка. Вона виконує професійну функцію: сприяє вихованню художньо-естетичних смаків учнів та гармонійно уособлює професійну діяльність вчителя. Одяг повинен бути естетично витриманий: гарний, в кольоровій гамі переважають помірні насичені барви. Стиль одягу – діловий, а не сіро-буденний. У манері одягатися знаходять вияв уміння враховувати місце, вік, нагоду, пори року, контингент вихованців та конкретну ситуацію. Із гардероба вчителя, який використовується у професійній діяльності, виключається: ультрамодний одяг, незвичайний фасон якого відволікає увагу учнів, одяг занадто яскравих тонів, що стомлює і дратує учнів. Взуття має бути чисте, відремонтоване, зручне, легке, елегантне. Висота каблука оптимальна, а стукіт каблуків не відволікає уваги учнів. Вибір прикрас повинен демонструвати почуття міри, смаку. Не можна використовувати надто дорогих і яскравих коштовностей. Волосся має бути завжди чисте, ретельно зачесане. Не допускати надміру експериментів зі своїм волоссям, щоб химерні зачіски і часті зміни кольору не відволікали уваги учнів. Макіяж має залежати від погоди, пори року, віку, обставин; йому має бути притаманне почуття міри.

Ще однією важливою характеристикою діяльності вчителя є його мовна культура. Мова – найважливіший засіб спілкування вчителя з учнями, головний інструмент педагогічної праці. Вона є засобом безпосереднього впливу на свідомість і поведінку учнів. Важливі показники мовної культури педагога – змістовність, логічність, точність, ясність, стислість, правильна літературна вимова, невимушене оперування словом, чітка дикція.

Манери вчителя – це зовнішня форма його поведінки в соціумі: учнівському, батьківському та учительському колективах. Вчитель повинен впевнено володіти цими манерами, що відповідають нормам етикету на даному етапі розвитку людства. Розглянемо деякі вимоги, які ставляться до манер вчителя:



  • Вчительські манери ґрунтуються на загальноприйнятих нормах поведінки людей цивілізованого суспільства.

  • Манери вчителя повинні бути природними й невимушеними.

  • Манери педагога мають бути гуманістично спрямованими.

  • Учительські манери повинні мати яскраво виражений особистісний характер.

  • Учительські манери мають бути естетично витриманими.

  • Поведінка вчителя має бути емоційно стабільною, оскільки учні дуже чутливі до зміни настрою, почуттів.

  • Лінія поведінки вчителя має йти і від дітей.

  • Вчитель не повинен приховувати задоволення від своєї роботи, від спілкування з учнями – він радіє перемогам, своїм і своїх вихованців.

Учитель, якому властиве почуття міри, рішуче і неухильно вимагає від учнів виконання своїх обов’язків, будучи при цьому розсудливим, спокійним. Він завжди доброзичливий, але не ліберальний, чемний і делікатний, але не улесливий; охочий на похвалу, але не захвалює учнів.

По третьому питанню «Конфлікти: характер, шляхи попередження та подолання»



Слухали: Дідик Людмилу Яківну, директора НВК

Конфлікти, на жаль, є частими супутниками нашого життя. Вони вибивають з колії, спричиняють стан дискомфорту. І тому завдання кожної людини як професіонала полягає в тому, щоб не допустити негативних наслідків конфлікту, використати його для позитивного вирішення проблем, що виникли.

Конфлікт – це зіткнення сторін, думок, сил. Причинами таких зіткнень можуть бути життєві установки, матеріальні проблеми, особистісні (емоційно-психологічні) розходження, тощо.

Педагогічні конфлікти можна розділити на три великі групи. У першу групу виділяють мотиваційні конфлікти. Вони виникають між педагогами і учнями через те, що школярі або не хочуть учитися, або навчаються без інтересу, з примусу. Конфлікти цієї групи часто розростаються до повного протистояння і ворожості між учителями і учнями. Основна причина таких конфліктів в тому, що в учителів і учнів різні цілі і спрямованості.

У другій групі конфлікти, пов’язані з поганою організацією навчання в школі. В процесі навчання діти проходять чотири конфліктних періоди:


  • 1й : початок навчання 1 клас (адаптація до навчання триває від 3 міс до 1,5 року);

  • 2й: 5 клас перехід на велику кількість викладачів та вивчення нових більш складних предметів;

  • 3й: початок 9 класу – потрібно вирішувати, що робити після 9 класу;

  • 4й% закінчення школи, вибір майбутньої професії.

Третя група педагогічних конфліктів – конфлікти взаємодій учнів між собою, вчителів і школярів, батьків, педагогів одне з одним, з адміністрацією.

Кожна конфліктна ситуація пов’язана з внутрішньою та зовнішньою позиціями учасників. У внутрішній позиції учасників можна виділити цілі, інтереси і мотиви учасників; вона безпосередньо впливає на перебіг конфліктної ситуації, але знаходиться ніби «за кадром» і часто не проговорюється в ході конфліктної взаємодії. Зовнішня позиція виявляється в мовному поводженні конфліктуючих, вона відбивається в їхніх думках, точках зору, побажаннях.

В другу чергу виділяють об’єкт конфлікту, що визначити буває непросто. Наприклад: порушення дисципліни учнем; для вчителя - об’єкт дисципліна в класі, для учня – прагнення привернути до себе увагу. Улагоджування конфлікту може бути з об’єднання об’єктів: учневі пропонується цікаве заняття і підтримується дисципліна в класі.

У третю чергу звертають на сферу конфлікту, що може бути діловою або особистісною. Педагогу варто прагнути того, щоб конфлікт відбувався в діловій сфері і не переходив в особистісну.

На результат професійної діяльності педагога істотно впливають якості його особистості. Назву ті, які, на мою думку, відносяться до теми нашої педради:


  1. Урівноваженість – здатність контролювати свої вчинки в будь-яких педагогічних ситуаціях.

  2. Бажання працювати з школярами – одержання задоволення від спілкування з дітьми в ході навчально-виховного процесу.

  3. Здатність не губитися в екстремальних ситуаціях – уміння оперативно приймати оптимальні педагогічні рішення і діяти відповідно до них.

  4. Справедливість – здатність діяти неупереджено.

  5. Педагогічний такт – дотримання загальнолюдських норм спілкування і взаємодії з дітьми з урахуванням їхніх вікових та індивідуально-психологічних особливостей.

  6. Толерантність – терплячість у роботі з дітьми.

  7. Педагогічний оптимізм – віра в учня і його здібності.

На жаль в процесі діяльності виникає професійна деформація особистості. Причиною якої є або стрес, або невідповідність мотивів праці та цілей праці. Дослідження психологів показують, що розвиткові професійних деформацій особистості сприяють репродуктивне навчання й авторитарна позиція педагога. Основними показниками такої деформації є безапеляційність учителя, консервативність, закритість у спілкуванні тощо.

До проявів деформації відносять також підвищення агресивності. Деякі психологи вважають, що вчителі мають великі можливості прояву жорстокості, що пояснюється необхідністю керувати своїм колективом.

А. Басс і А. Даркі виділили наступні види агресії:


  • фізична агресія – використання фізичної сили проти іншої особи;

  • непряма агресія – агресія, опосередковано спрямована на іншу особу або ні на кого не спрямована;

  • роздратування – готовність до прояву негативних почуттів при найменшому порушенні;

  • негативізм – опозиційна манера в поводженні – від пасивного опору до активної боротьби проти усталених звичаїв і законів;

  • образа – заздрість і ненависть до оточуючих за дійсні і вигадані дії;

  • підозрілість – у діапазоні від недовіри й обережності стосовно людей до переконання в тому, що інші люди планують і завдають шкоди;

  • вербальна агресія – вираження негативних почуттів як через форму (лемент, вереск), так і через зміст словесних відповідей (прокльони, погрози);

  • почуття провини – виражає можливе переконання суб’єкта, що він є поганою людиною, що чинить неправильно, а також каяття, яке відчувається ним.

Розглянемо прояви якого виду агресії характерні для нашого колективу, проведені за методикою «Стан агресії» (опитувальник Басса-Даркі )

Методика «Стан агресії»



На запропоновані відповіді відповісти «так» чи «ні».

  1. Часом я не можу справитися з бажанням заподіяти шкоду іншим.

  2. Іноді брешу про людей, яких не люблю.

  3. Я легко дратуюся, але легко заспокоююся.

  4. Якщо мене не попросять по-доброму, я не виконаю прохання.

  5. Я не завжди отримую те, що мені належить.

  6. Я знаю, що люди говорять про мене за моєю спиною.

  7. Якщо я не схвалюю поводження друзів, я даю їм це зрозуміти.

  8. Коли мені траплялося обдурити кого-небудь, я відчував болісне каяття.

  9. Мені здається я не здатен ударити людину.

  10. Я ніколи не дратуюся настільки, щоб кидатися предметами, що потрапляють під руку.

  11. Я завжди поблажливо ставлюся до чужих недоліків.

  12. Якщо мені не подобається встановлене правило, мені хочеться порушити його.

  13. Інші вміють майже завжди користуватися сприятливими обставинами.

  14. Я тримаюся насторожено з людьми, що ставляться до мене дещо більш по-товариськи, ніж я очікував.

  15. Я часто буваю не згодний з людьми.

  16. Іноді мені спадає на думку щось таке, чого я соромлюся.

  17. Якщо хтось першим вдарить мене, я не відповім йому.

  18. Коли я дратуюся, я гримаю дверима.

  19. Я набагато більш дратівливий, ніж здається.

  20. Якщо хто-небудь корчить із себе начальника, я чинитиму йому наперекір.

  21. Мене трохи засмучує моя доля.

  22. Я думаю, що багато людей не люблять мене.

  23. Я не можу уникнути суперечки, якщо люди не згодні зі мною.

  24. Люди, що уникають роботи, повинні відчувати почуття провини.

  25. Той, хто ображає мене і мою родину, напрошується на бійку.

  26. Я не здатний на грубі жарти.

  27. Мене охоплює лють, коли з мене кепкують.

  28. Коли люди удають із себе начальників, я роблю все, щоб вони не зазнавалися.

  29. Майже щотижня я бачу кого-небудь, хто мені не подобається.

  30. Досить багато людей заздрять мені.

  31. Я вимагаю, щоб люди мене поважали.

  32. Мене гнітить те, що я мало роблю для своїх батьків.

  33. Люди, що постійно знущаються над вами, варті того, щоб їх клацнули по носі.

  34. Я ніколи не буваю похмурий від злості.

  35. Якщо до мене ставляться гірше, ніж я заслуговую, я не переймаюся.

  36. Якщо хтось виводить мене із себе, я не звертаю уваги.

  37. Хоча я і не показую цього, мене іноді гризе заздрість.

  38. Іноді мені здається, що наді мною сміються.

  39. Навіть якщо я злюся, я не вживаю «сильних» виразів.

  40. Мені хочеться, щоб мої гріхи були прощені.

  41. Я рідко даю здачі, навіть якщо хтось вдарить мене.

  42. Коли виходить не по-моєму, я іноді ображаюся.

  43. Іноді люди дратують мене однією лише своєю присутністю.

  44. Не має людей, яких би я по-справжньому ненавидів.

  45. Мій принцип: «Ніколи не довіряй чужинцям».

  46. Якщо хто-небудь дратує мене, я готовий сказати усе, що про нього думаю.

  47. Я роблю багато такого, про що згодом шкодую.

  48. Якщо я розлючуся, я можу вдарити кого-небудь.

  49. З дитинства я ніколи не виявляв гніву.

  50. Я часто почуваюся як порохова бочка, що готова вибухнути.

  51. Якби усі знали, що я відчуваю, мене б вважали людиною, з якою нелегко ладити.

  52. Я завжди думаю про те, які таємні причини змушують людей робити, що-небудь приємне для мене.

  53. Коли на мене кричать, я починаю кричати у відповідь.

  54. Невдачі засмучують мене.

  55. Я б’юся не рідше і не частіше, ніж інші.

  56. Я можу згадати випадки, коли я був настільки злий, що хапав першу річ, що траплялася мені, і ламав її.

  57. Іноді я відчуваю, що готовий перший почати бійку.

  58. Іноді я відчуваю, що життя чинить зі мною несправедливо.

  59. Раніше я думав, що більшість людей говорить правду, але тепер я в це вірю.

  60. Я лаюся тільки зі злості.

  61. Коли я чиню неправильно, мене мучить совість.

  62. Якщо для захисту своїх прав мені потрібно застосовувати фізичну силу, я застосовую її.

  63. Іноді я виражаю свій гнів тим, що стукаю кулаком по столу.

  64. Я буваю грубуватий стосовно людей, що мені не подобаються.

  65. У мене не має ворогів, які б хотіли мені зашкодити.

  66. Я не вмію поставити людину на місце, навіть якщо вона на це заслуговує.

  67. Я часто думаю, що жив неправильно.

  68. Я знаю людей, що готові довести мене до бійки.

  69. Я не засмучуюся через дрібниці.

  70. Мені рідко спадає на думку, що люди намагаються розлютити або образити мене.

  71. Я часто загрожую людям, хоча і не збираюся реалізувати свої погрози.

  72. Останнім часом я став занудою.

  73. У суперечці я часто підвищую голос.

  74. Я намагаюся зазвичай приховувати своє негативне ставлення до людей.

  75. Я краще погоджуся з чим-небудь, ніж стану сперечатися.

З діаграми видно, що нашому колективу найбільш властиві такі види агресії: почуття провини, образа, роздратування. Тому роботу практичного психолога та завдання психолого-педагогічного семінару слід спрямувати на зменшення агресивності.



РІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ


  1. Учителям-предметникам, класним керівникам, педагогу-організатору:

    1. Всю педагогічну діяльність будувати на принципах: гуманізму, толерантності, суб'єкт- суб'єктної взаємодії, культуровідповідності. Постійно

    2. Дотримуватися педагогічного такту і етики. Постійно

    3. Здійснювати вивчення сімей. Щорічно

    4. Проводити індивідуальні тематичні консультації для батьків. Протягом року

    5. Провести громадський огляд знань. З 01.02.10 по 15.02.10

    6. Залучати батьків до організації виховних заходів. Протягом року

    7. Залучити батьків до організації проведення «Дня бабусі» 05.03.10

    8. Активізувати роботу учнівського самоврядування. Постійно

  1. Соціальному педагогу та практичному психологу

    1. Скласти план роботи університету педагогічних знань для батьків. До 15.02.10

    2. Проводити індивідуальні тематичні консультації для батьків. Протягом року

    3. На засіданнях психолого-педагогічного семінару провести вправи, тренінги по попередження конфліктів та зменшення агресивності.

  1. Керівникам методооб’єднань:

    1. На засіданнях методооб’єднань розглядати питання, які пов’язані з питанням етики та культури поведінки вчителів, їх взаємостосунки з учнями, батьками. Постійно

    2. Проводити практичні заняття, на яких розв’язувати педагогічні ситуації. Протягом року

4. Контроль за виконання рішення педради покласти на директора НВК.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал