Педагогам, які здійснюють навчання та виховання дітей цього віку, слід



Скачати 17.15 Kb.
Дата конвертації11.05.2017
Розмір17.15 Kb.
ЗАВДАННЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ШОСТОГО (СЬОМОГО) РОКУ ЖИТТЯ

Педагогам, які здійснюють навчання та виховання дітей цього віку, слід:

  • сприяти вихованню стійких дружніх відносин між дітьми, атмосфери доброзичливості, взаємодопомоги, взаємних переживань;

  • вдаючись до прикладів поведінки працівників дитячого садка, дітей, батьків, інших дорослих, допомогти дітям зрозуміти значення і важливість додержання правил поведінки і норм моралі;

  • розкривати наслідки порушення норм і правил моралі в житті дорослих; показати, що декотрі люди ще в дитинстві не хотіли навчитись її, мі хорошими друзями, поводити себе так, щоб і собі й іншим було добре;

  • створювати умови та відповідні ситуації, в яких кожна дитина могла б виявити свої доброту, турботу, чуйність, чесність, уміння бути другом, могла цінувати ці риси у себе та інших;

  • створювати умови для розвитку творчої активності, виховання інтересів до тих чи інших видів діяльності, до занять у кожної дитини;

  • під час групових та індивідуальних занять забезпечувати умови для розвитку довільних психічних процесів (бути уважним, запам'ятовувати) та поведінки (виконати прохання і завдання мами, батька, бабусі, вихователя; довести справу до кінця; підтримувати порядок);

  • створювати умови для зростання дитини як особистості, оволодіння нею нормами дотримання особистої гігієни і збереження фізичного та психічного здоров'я, критичного ставлення до шкідливих звичок, проявів непристойної поведінки; розвитку пізнавальних інтересів, ініціативності, вмінь долати труднощі; засвоєння морально-етичних норм поведінки в різних місцях, норм спілкування і налагодження стосунків, знань про права та елементарні обов'язки дітей дошкільниці віку;

  • допомогти батькам визначити, що для дитини доцільніше: відвідувати дошкільний заклад чи перший клас (для шестиліток) школи

Педагогам, які здійснюють навчання та виховання дітей цього віку, не слід:

  • надмірно використовувати дисциплінуючі прийоми, що гальмують виховання у дитини відповідальності, самоконтролю;

  • перебільшувати необхідність і значення зразків при організації як колективної, так і самостійної діяльності дітей. Наслідування, що відігравало принципово важливу роль у попередніх групах, тепер може бути виправданим як прийом у роботі з дітьми, що з тих чи інших причин не засвоїли матеріал, норми поведінки;

  • згадувати про школу в тривожному, негативному контексті, наприклад: «Тобі вже скоро в школу», «Ти вже майже школяр, а не вмієш...»


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал