Оздоблення пофарбованих поверхонь



Скачати 24.02 Kb.

Дата конвертації21.04.2017
Розмір24.02 Kb.

ПЛАН УРОКУ
Предмет: Технологія малярних робіт
Тема: Оздоблення пофарбованих поверхонь
Тема уроку: Декоративно-малярні оздоблення поверхонь
Мета уроку: а)
Навчальна – ознайомитись з оздобленням поверхонь торцівками, губками, щітками та різноманітними пристосуваннями. б)
Розвиваюча – розвивати уяву, мислення, пізнавальні інтереси, пам’ять, емоції, орієнтовну основу діяльності. в)
Виховна – формувати творчу особистість, уміння управляти технологічним процесом, побудову раціонального алгоритму дій.
Тип уроку: комбінований
Вид уроку: бесіда, самостійна робота, перегляд відеозапису, практична робота, робота в малих групах.
Час роботи: 2 години навчального процесу
Дидактичне забезпечення: завдання для учнів
Матеріально-технічне забезпечення: телевізор, DVD - програвач, диск з записом різних видів опоряджень, плакат, розміточний шнур, пігмент, висок, рівень, різноманітні щітки, губки, тканина, пристосування для декоративних оздоблень, фарби.
Міжпредметні зв’язки:
а)
Матеріалознавство – тема «Фарби» б)
Охорона праці – тема «Техніка безпеки при виконанні малярних робіт» в)
Виробниче навчання – теми: «Вправи по виконанню малярних робіт складністю 4го розряду», «Приготування кольорового складу.
Оздоблення поверхонь»
Література:

Підручник «Малярні і шпалерні роботи» Г.М.Добровольський, Київ
«Вища школа» 1996р.

«Альфрейно-декоративні роботи» Г.М.Добровольський, Київ «Техніка»
1996р.

«Малярні роботи» інтегрований курс модульного навчання 3 частина,
Київ «Вікторія» 2006р.

«Декоративні поверхні. Енциклопедія» Керрі Скіннер, Москва «АРТ-
РОДНИК» 2007р.

ХІД РОБОТИ
Організаційна частина:

Перевірка наявності учнів.

Перевірка готовності учнів до уроку.
Активізація знань:

Тема: Оздоблення пофарбованих поверхонь.

Тема даного уроку: Декоративно-малярні оздоблення поверхонь.

Мета уроку: Ознайомитись з оздобленням поверхонь торцівками, губками, щітками та різноманітними пристосуваннями.

Мотивація учнів: Перегляд відеозапису «Декоративно-малярні
оздоблення поверхонь фарбами торгівельної марки Тіккуріла». Коли дивишся як ці роботи виконує у відеозаписі майстер складається враження, що все просто і легко може виконати кожен. Сьогодні на уроці ми ознайомимось з прийомами техніки декоративних малярних оздоблень і впевнимось чи наше враження підтвердиться, чи воно хибне. Крім того, ви визначитесь, які види оздоблення вам більше подобаються і де ви зможете їх застосувати на практиці.
Формування нових знань:

Демонстрація викладачем негативного і позитивного прийомів оздоблення поверхні за допомогою різноманітних інструментів та фарб на стенді біля дошки.
Два основні прийоми роботи

Складання учнями конспекту за даною темою, користуючись книгами, переглянутим відеозаписом і демонстрацією прийомів роботи викладача біля дошки, у вигляді таблиці.
Негативний
На фон наноситься новий шар фарби і за допомогою чистого, сухого інструменту або пристосування знімається фарба з поверхні.
Позитивний
На фон за допомогою
інструменту чи пристосування наноситься фарба із застосуванням різноманітних технік

Інструмент
Рисунок оздоблення, що отримують за допомогою цього інструменту
Закріплення матеріалу:


Повторення техніки безпеки для виконання даних робіт.

Робота в малих групах за завданням.
Кожна група на окремому стенді за допомогою різних інструментів виконує різноманітні декоративні оздоблення. Участь у цьому процесі
приймає кожен учень групи. Кращий варіант оздоблення представник
від групи показує біля дошки для всіх.
Підведення підсумків:

Аналіз діяльності учнів в процесі всього уроку.

Повідомлення оцінок.

Видача домашнього завдання: Записати висновок: які декоративні оздоблення сподобались і на вашу думку де їх можна застосовувати в приміщеннях для опорядження; і які матеріали підходять для виконання даних робіт.
Викладач: Крутікова В.М.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал