Особливості інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства



Скачати 21.78 Kb.

Дата конвертації11.01.2017
Розмір21.78 Kb.

242

Особливості інформаційного забезпечення
рекламної діяльності машинобудівного
підприємства
Ірина Прокопович
1
, Наталія Химиця
2
Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Національний університет Львівська політехніка, УКРАЇНА, м. Львів, вул. С. Бандери, 12; e-mail: 1. iradvs@lenta.ru, 2. nhymytsa@gmail.com
To research the features advertising engineering enterprise. Determined the
nature and characteristics of advertising engineering enterprise. Considered the
possible directions of improving advertising engineering enterprise.
Ключові слова
інформаційне забезпечення, рекламна діяльність, машинобудівне підприємство.
I. Вступ У сучасному інформаційному суспільстві ефективні маркетингові технології стали визначальним чинником конкурентноздатності промислових підприємств. Реклама продукції та послуг промислового підприємства вважається найдієвішим засобом впливу на споживачів у процесах маркетингових комунікацій.
II. Рекламна діяльність машинобудівного підприємства Одним зважливих елементів системи маркетингу машинобудівної продукції є рекламна діяльність, що полягає в зборі, обробці і наданні споживачу точної інформації щодо продукції підприємства Інформаційне забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства проявляється в плануванні та проведенні рекламних кампаній створенні та розміщенні реклами розповсюдженні та постачанні рекламних матеріалів чи зразків реклама в мережі Інтернет. Найбільших успіхів досягають ті підприємства, які використовують комплексний підхід до рекламної діяльності, що досягається вдосконаленням технологій і техніки обробки рекламної інформації, розвитком засобів і методів управління рекламною діяльністю підприємства. До таких вдосконалених технологій можна віднести маркетинг, віртуальний маркетинг, технології [2].
Інтернет-маркетинг спрямований на задоволення потреб споживачів машинобудівної промисловості застосовує інтернет-технологій та управління інструментами маркетингу [3]. Віртуальний маркетинг використовує такі напрямки реклами як електронна комерція, електронні засоби просування
(Інтернет-реклама, Інтернет- стимулювання. технології, зокрема системи класу CRM (customer
Lviv Polytechnic National University Institutional Repository http://ena.lp.edu.ua

243

relationship management – управління взаємовідносинами з клієнтами) забезпечують ефективну орієнтацію на ринок [4]. Інформаційне забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства здійснюється за допомогою використання таких технологій просування сайту підприємства в пошукових мережах
Internet; реклама на спеціалізованих сайтах сайт Україна промислова участь у міжнародних та вітчизняних виставках реклама яку вітчизняних такі в закордонних ЗМІ виготовлення рекламного каталогу (російською і англійською мовами. В умовах кризової економіки ефективними методами інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства можуть бути реклама підприємства на міжнародних сайтах та форумах присвячених машинобудуванню розміщення в мережі Internet планів рекламних заходів та графіків участі підприємства в міжнародних виставках розміщення на сайті YouTube відео про підприємство та його діяльність реклама підприємства на сайті LiveJournal у вигляді живого журналу а також створення додаткових вікі-статтей про підприємство у Wikipedia. Використання усіх цих рекламних заходів забезпечить підприємству чималий успіх в глобальній мережі Internet. Висновок Ефективне інформаційне забезпечення рекламної діяльності машинобудівної галузі у значній мірі визначає її конкурентноздатність як на вітчизняному, такі на міжнародному ринку. Важливими принципами організації інформаційного забезпечення рекламної діяльності машинобудівного підприємства є комплексний підхід до рекламної діяльності та використання різноманітних технологій соціальних комунікацій в Internet та World Wide Web. Література
1. Школа І.М. Менеджмент туристичної індустрії Навчальний посібник / За ред. проф. І.М.Школи. – Чернівці ЧТЕІ КНТЕУ, 2003. - 662 с.
2. Кондратова С. С. Інформаційні технології в управлінні Навчальний посібник. – К МАУП, 1998. – Біблігор.: с. 131-136.
3. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Перс англ. под ред. Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. – СПб.: Питер, 2000. – 752 с.
4. Бакушевич І. В, Гевко В. Л. Планування маркетингових досліджень на підприємствах // Маркетинг в Україні. – 2001. – №3. – с.
Lviv Polytechnic National University Institutional Repository http://ena.lp.edu.ua


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал