Основним скарбом життя є здоров’я, і щоб його зберегти, потрібно багато знати. Ібн-Сіна (Авіцена)



Скачати 25.91 Kb.
Дата конвертації15.06.2017
Розмір25.91 Kb.
МІНІ-ПРОЕКТ «КРАЇНА ЗДОРОВ'Я»

Основним скарбом життя є здоров’я, і щоб його зберегти, потрібно багато знати. Ібн-Сіна (Авіцена)

Автор проекту Терентий О.В.(соціальний педагог)

Учасники проекту учні 5-9 класів (вік 11-15 років)

Вид проекту інформаційно-пізнавальний (груповий)

Тривалість виконання тривалий

Терміни реалізації учбовий рік (вересень-травень)



Проблема: Сучасний стан здоров'я та суспільної свідомості населення України свідчить, що існує реальна загроза нації. Майже 90% дітей, учнів і студентів мають відхилення у здоров'ї, понад 50% – незадовільну фізичну підготовку. Тільки протягом останніх п'яти років на 41% збільшилася кількість учнівської та студентської молоді, віднесеної за станом здоров'я до спеціальної медичної групи.На 60% збільшилася кількість неповнолітніх, що вживають наркотики. При цьому найбільш постраждали незахищені верстви населення, які зараз позбавлені можливості життєвого самовизначення та самореалізації, що призводить до їх соціальної дезадаптації.

Актуальність : Здоров'я дитини - це стан її повного фізичного, душевного та соціального благополуччя. Питання збереження та зміцнення здоров'я дитини належать до стратегічних завдань суспільства. Основним скарбом життя є здоров’я, і щоб його зберегти, потрібно багато знати. 

Мета проекту:створити сприятливі умови для покращення здоров'я дитини, її всебічного розвитку; підготувати до відповідального життя в родині та суспільстві.

Завдання проекту: побудувати навчально-виховний процес таким чином, щоб він не тільки поліпшував фізичний стан учнів, а й укріплював їх сили та можливості; скоординувати зусилля учасників навчально-виховного процесу, спрямувати їх на збереження та розвиток здоров'я учнів; формувати та розвивати культуру здоров'я серед учасників навчально-виховного процесу, організувати їх життєдіяльність на позиціях здорового способу життя.

Очикувані результати : Виховання дитини в дусі відповідального ставлення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих як до найвищої цінності, формування у школярів свідомої мотивації здорового способу життя.

Етап І

Підготовчий (інформаційний)



присвячений теоретичному обґрунтуванню проблеми виховання в школярів компетентного ставлення до власного здоров’я, вивченню нормативно-правових документів, науково-методичної літератури та створенню концепції проекту.  

Етап ІІ

формувальний

призначений для виконання проектних завдань: активізації позитивного відношення до здорового способу життя . Для цього нами проведені заходи: попереднє опитування учнів, з метою виявлення їхнього ставлення до здорового способу життя, створення буклету «Складові здорового способу життя», оформлення виставки літератури на тему «Здоровий спосіб життя»; цикл лекцій: «Прояв алкоголізму в підлітковому віці», «Молодь та алкоголь», «Залежність від тютюну» З метою реалізації даного завдання нами був проведений конкурс комп’ютерних презентацій «Якщо хочеш бути здоровим, то навчайся!»

Етап III Контрольно-узагальнювал. етап

В кінці ІІ етапу нами було проведене контрольне опитування. Етап ІІІ мітить аналіз отриманих даних, оформлення висновків та результатів проекту.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал