Наказ №164 Про проведення Тижня безпеки дорожнього руху На виконання листа Департаменту освіти І науки Запорізької облдержадміністрації від 16. 10. 2015 №02-15/1095 «Про проведення Тижня безпеки дорожнього руху», наказую: 1



Скачати 433.85 Kb.

Сторінка1/4
Дата конвертації25.02.2017
Розмір433.85 Kb.
ТипНаказ
  1   2   3   4



Про проведення Тижня безпеки дорожнього руху

На виконання листа Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 16.10.2015р. №02-15/1095 «Про проведення Тижня безпеки дорожнього руху» адміністрацією школи-інтернат «Пароcток» проведена відповідна робота.
По школі-інтернат «Паросток» видано наказ від 02.11.2015р. №164 «Про проведення з 09.11 по 15.11.2015р. Тижня безпеки дорожнього руху».

УКРАЇНА
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НОВОМИКОЛАЇВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ «ПАРОСТОК»
ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

НАКАЗ
від 02.11.2015 року смт.Новомиколаївка № 164
Про проведення Тижня безпеки дорожнього руху
На виконання листа Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації від 16.10.2015 №02-15/1095 «Про проведення Тижня безпеки дорожнього руху»,
НАКАЗУЮ:
1.
Провести Тиждень безпеки дорожнього руху у КЗ «Новомиколаївська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат «Паросток» ЗОР з 09 по 14 листопада 2015року.
2.
Затвердити План проведення Тижня безпеки дорожнього руху
(Додається).
3.
Інформацію про проведену роботу розмістити на WEB сайті навчального закладу.
4.
Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчальної роботи Ракович Л.М.
В.о. директора школи-інтернат
В.А Польський

Додаток до наказу
№164 від 02.11.2015р.
ПЛАН

проведення Тижня безпеки дорожнього руху
№ п/п
Назва заходу
Термін виконання
Відповідальні Примітка
1
На нараді класних керівників і вихователів розглянути
План проведення Тижня безпеки дорожнього руху
05.11.2015р.
Ракович Л.М.
Маленко В.І.
2
Провести тематичні виховні години
Протягом тижня
Кл. керівники вихователі
3
Провести урок «Безпека на дорозі – безпека життя»
12.11.2015р. Кл. керівники вихователі
4
Провести конкурс дитячого малюнку на тему: «Безпека дорожнього руху»
Протягом тижня
Вихователі молодших класів
5
Поновити куточок з
Правил дорожнього руху
На початку тижня
Литвиненко
З.В.
6
Провести конкурси
і вікторини з Правил дорожнього руху
Протягом тижня
Кл. керівники вихователі
7
Провести уроки з Правил дорожнього руху
Згідно навчального плану
Литвиненко
З.В. класоводи
8
Організувати перегляд відеофільмів по темі:
«Правила дорожнього руху»
На протязі тижня
Кл. керівники вихователі
9
Підготувати та провести диктанти згідно тематики
Тижня
На протязі тижня
Керівники
МО філологів
і початкових класів
10 Підготувати виставку в шкільній бібліотеці
«Дотримуйся
Правил дорожнього руху»
До
09.10.2015р.
Бабенко С.С.
11 Провести на батьківських зборах бесіди щодо запобігання дитячого дорожньо-транспортного травматизму
Під час проведення батьківських зборів
Кл. керівники вихователі

12 Інформацію про проведену роботу розмістити на WEB сайті
КЗ
«Новомиколаївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат
«Паросток»
16.10.2015р.
Ракович Л.М.
Маленко В.І.
МеланкоМ.Ю.
На нараді до класних керівників і вихователів 05.11.2015р доведено наказ і
План проведення Тижня безпеки дорожнього руху.
На протязі Тижня безпеки дорожнього руху класними керівниками і вихователями проведені виховні заходи, а саме:
- виховні години на тему: «Правила дорожнього руху» («Обережно!
Дорога» - 5-Акл., «Поведінка пішохода на вулиці» - 2-Бкл., «Мандрівка у країну дорожніх знаків» - 3-Бкл.);
- бесіди («Пішоходам, водіям, що потрібно знати нам?» - 1-Бкл.,
«Поведінка пішохода на вулиці» - 1-Бкл., «Причини дорожньо- транспортних пригод» - 6-Вкл., «Дорога до школи» - 7-Бкл.);
- вікторини: («Будь уважним на дорозі» - 2-В кл., «Правила юного пішохода» - 5-Акл., 8-Б кл., 9-Б кл., «Автомобіль, дорога, пішохід.» -
6-В кл., «Дорога і людське життя» - 8-Акл., «Вулиця сповнена несподіванок» - 10-Акл.);
- абетка безпеки: «Будь уважним на дорозі» - 2-В кл., казка про місто дорожніх знаків 3-А кл.
- переглянуто відеофільми на відповідну тематику (2-Акл.,7-Бкл., 8-Акл.
10-Акл.)
-
12 листопада 2015р. по всіх класах проведено урок «Безпека на дорозі – безпека життя»:


Вихователі 4-Бкл. (Іванченко Катерина Олегівна та Тищенко Ольга
Олегівна ) провели ряд заходів:
Безпека на дорогах.



Мета: розповісти про безпеку пасажира легкового і вантажного автомобіля.
Сучасний «безпечний» автомобіль оснащується засобами активної та пасивної безпеки. Під активною безпекою автомобіля розуміють сукупність пристроїв, які закладені в конструкції автомобіля і допомагають водієві уникати дорожньо-транспортних пригод. До цих пристроїв належать ті, які полегшують керування автомобілем (гальмівна система та кермо), а також прилади освітлення, світлова сигналізація. Під пасивною безпекою розуміють сукупність пристроїв, які починають діяти в момент дорожньо-транспортної пригоди і пом’якшують наслідки дорожньо-транспортних пригод, попереджають або зменшують травмування пасажирів та пішоходів.
Пасивна безпека автомобіля поділяється на внутрішню пасивну та зовнішню пасивну безпеку.
Щоб зменшити тяжкість наслідків аварії, внутрішнє оздоблення автомобіля має м’які поверхні з мінімальною кількістю виступаючих частин. Також безпека пасажирських місць обумовлюється зручністю та міцністю кріплення сидінь, наявністю підголівників, ременів і надувних подушок безпеки, спеціальних дитячих сидінь з ременями безпеки. Дуже небезпечним для водія є кермо, яке при ударі може зламати грудину та ребра. Тому рульові колеса сучасних автомобілів виготовляють таким, що при сильних ударах вони ламаються. Саме колесо виготовляють із спеціальних еластичних матеріалів, у центрі встановлюють м’які накладки або подушки безпеки
Підголівники кріпляться до спинки передніх і задніх сидінь і захищають шию пасажирів та водія під час раптової зупинки, зіткнення або рухання з місця, перешкоджаючи зміщенню голови назад.
Ремені безпеки перешкоджають руху пасажирів та водія всередині салону.
При русі автомобіля ці ремені повинні бути пристебнуті. Довжина їх регулюється таким чином, щоб тіло пасажира або водія щільно притискалось до сидіння. Сучасні автомобілі оснащуються ременями безпеки з автоматичним регулюванням їх довжини.
В сучасних автомобілях застосовується надувний ремінь, який є більш ефективним. Надуваючись він коротшає і надійніше притискає пасажира до сидіння. В цьому випадку в момент зіткнення голова пасажира не доходить до грудей, а впирається в надувних ремінь, що знижує ризик травмування шиї.
В двері, передню панель і спинки передніх дверей поміщаються надувні подушки безпеки, які в момент дорожньо-транспортної пригоди, надуваючись, перешкоджають пересуванню пасажирів всередині салону.
Найважчі травми пасажири і водії отримують внаслідок випадання через двері, що відчиняються на ходу. Тому на двері зсередини встановлюють додаткові замки.
Багато травм під час дорожньо-транспортної пригоди пов’язано з вітровим склом. Щоб уникнути порізів, застосовують два види скла: з одним шаром – загартоване, з трьома шарами – триплекс. Руйнуючись під час удару, загартоване скло розсипається на дрібні частки, що не мають гострих кутів. Триплекс складається з двох шарів скла, поміж якими є прозора плівка. При пошкодженні таке скло не втрачає прозорості. А щоб гарантувати безпеку людей, його
кріплять за допомогою гнучких прокладок. У момент удару таке скло випадає назовні.
Саме всі ці деталі належать до захисної системи салону автомобіля.
До зовнішньої пасивної безпеки легкового автомобіля належать міцні стояки кузова та жорсткі дуги над головами пасажирів, які підвищують рівень безпеки під час перекидання автомобіля. Під час зіткнень та наїздів зовнішню пасивну безпеку забезпечують насамперед бампери, які захищають від пошкодження фари та радіатор, а під час сильних ударів деформуються разом з передньою частиною автомобіля та частково поглинають енергію руху. Пасивній безпеці автомобіля сприяють також овальні форми передньої частини автомобіля, зовнішніх дзеркал, гумові бампери тощо.
Під час виникнення дорожньо-транспортної пригоди можливими факторами травмування пасажирів всередині салону автомобіля можуть бути:

деталі і пристрої з виступаючими краями салону автомобіля;

багаж, який перевозять пасажири;

наявність в салоні лишніх пасажирів, які не передбачені технічною характеристикою автомобіля;

рух пасажирів всередині салону;

вітрове та бокове скло;

ймовірність зрушення шийних хребців при раптовому русі з місця, гальмуванні чи зіткненні.
До основних травмуючих факторів всередині автомобіля належать предмети, не закріплені в салоні. При зіткненні вага предметів збільшується до
50 разів за рахунок прискорення. що виникає при ударі. Найбільше травм пасажири отримують від важких, з виступаючими краями предметів. що перевозяться в салоні легкового автомобіля. Досить небезпечним (особливо для водія) є кермо, яке під час удару може зламати грудину або ребра. Особливо травмонебезпечними є скляні пляшки та банки, що під час дорожньо- транспортної пригоди можуть розбитися. Розбитим склом можна нанести серйозні травми, глибоку порізи. Характер травм залежить від виду дорожньо- транспортної пригоди, швидкості і конструкції автомобіля, віку пасажирів, а головне від того, чи користувалися вони захисними засобами.
Тому, сідаючи в автомобіль, обладнаний захисними системами, пасажир повинен знати порядок користування ними і правила регулювання відповідно до свого зросту, маси тощо. Якщо таких знань у пасажира немає, то слід звернутися за допомогою до водія, який повинен пояснити і допомогти правильно підігнати ремені безпеки, підголівники тощо.
Але автомобіль є також джерелом підвищеної небезпеки. Підраховано, що з моменту появи першого автомобіля до наших днів в результаті різноманітних аварій автомобілів загинуло більше 7,5 млн. людей.
Гинуть не лише пішоходи, які потрапляють під колеса автомобілів, а пасажири, котрі перебувають в салоні автомобіля. Адже місця в автомобілі нерівнозначні щодо вимог безпеки. Передні місця є більш небезпечними при аварії, ніж задні. Тому необхідно намагатися сідати на задні сидіння, особливо за водієм. Правила дорожнього руху забороняють водію перевозити на передньому сидінні дітей віком до 12 років та зростом до 145 см за відсутності спеціального
дитячого сидіння. Якщо є спеціальні дитячі сидіння, то діти можуть перевозитись і на передніх сидіннях.
Пасажири, пересуваючись на автомобілі, обладнаному ременями безпеки, повинні бути пристебнутими. Окрім цього пасажирам забороняється торкатися ручок дверей, гратися гострими, ріжучими предметами, висовувати у вікна руки, голову. Не можна бавитися ременями безпеки та їх замками.
Недопустимим є самовільне відчинення дверей пасажиром за відсутності умов, при яких Правилами дозволено залишати транспортний засіб
(транспортний засіб не зупинився біля тротуару або зупинився не біля краю проїзної частини тощо), оскільки така поведінка пасажира небезпечна як для нього самого, так і для інших учасників дорожнього руху.
Спроба пасажира вийти з транспортного засобу під час руху останнього або увійти в нього після початку руху може призвести до нещасного випадку.
Безпека пасажирів гарантується тільки за умови висадки їх із зупиненого транспортного засобу в бік посадкового майданчика, тротуару або узбіччя. Тому посадку або висадку пасажира з легкового автомобіля дозволяється здійснювати лише з посадкового майданчика. Особливу увагу пасажирам слід виявляти під час посадки або висадки в умовах відсутності посадкового майданчика, тротуарів, узбіч. У цьому випадку посадку або висадку слід здійснювати з боку тротуару чи узбіччя, оскільки це найбезпечніше, а якщо це неможливо, то з крайньої смуги проїзної частини, за умови, що це буде безпечно та не створить перешкод іншим учасникам руху.
Вантажні автомобілі часто використовуються для перевезення пасажирів, експедиторів або інших осіб, які супроводжують вантаж чи прямують за його одержанням. Правила дорожнього руху у цьому випадку не встановлюють особливих вимог до обладнання кузова. однак люди повинні бути забезпечені зручними місцями. розміщеними нижче рівня бортів.
Якщо вантажний автомобіль використовується для перевезення пасажирів, то він повинен бути обладнаний сидіннями, закріпленими в кузові не менше як
0,3 м від верхнього краю борту і 0,3-0,5 м від підлоги. Сидіння, що розташовані вздовж заднього бокового борту, повинні мати міцні спинки. Правила не регламентують число сидінь, якими повинен бути обладнаний кузов вантажного автомобіля, призначеного для перевезення людей, а також їх певне розміщення вздовж чи впоперек кузова. Слід зазначити, що сидіння повинні бути розташовані таким чином, щоб виключити падіння людей і їх травмування вантажем, що перевозиться.
Кількість людей, що перевозиться в кузові, не регламентується Правилами і залежить від кількості сидінь та не повинна їх перевищувати. Проте загальна маса пасажирів не повинна перевищувати вантажопідйомності транспортного засобу і ширина місць для сидіння одного дорослого пасажира повинна становити 40-50 см. Перевозити людей по двоє на одному сидінні, а також на бортах або стоячих у кузові забороняється.
Для захисту пасажирів від сонця, пилу. вітру, дощу над кузовом може встановлюватися тент.
Для підвищення безпеки пасажирів та інших учасників дорожнього руху
Правила встановлюють певні обмеження щодо стажу водія та категорійності.

Якщо вантажний автомобіль пристосований для перевезення пасажирів до 8 чоловік (крім водія), то водій повинен мати стаж керування транспортним засобом більше трьох років і посвідчення водія категорії «С», а в разі перевезення понад зазначену кількість (включаючи пасажирів у кабіні) - категорії «С» і «Д».
Якщо автомобіль не обладнаний для перевезення пасажирів, то проїзд у кузові вантажного автомобіля дозволяється лише особам, які супроводжують вантаж або їдуть за ним і то при умові, що вони забезпечені місцями для сидіння
і їх є не більше 8 чоловік.
Правила дорожнього руху забороняють перевозити пасажирів поза кабіною автомобіля у кузові автомобіля-самоскида, трактора, інших самохідних машин, на вантажному причепі, напівпричепі, в причепі-дачі, в кузові вантажного мотоцикла.
Крім того, Правила дорожнього руху забороняють перевозити дітей віком до
16 років у кузові будь-якого вантажного автомобіля. Це забороняється через те, що ця категорія пасажирів не повною мірою розуміє питання забезпечення особистої безпеки, і при маневрах вантажного автомобіля діти можуть втратити рівновагу та дістати травми.
Водій вантажного автомобіля несе персональну відповідальність за безпечний проїзд пасажирів і за їх посадку і висадку. Він зобов’язаний щоразу перед поїздкою інструктувати пасажирів про порядок їх посадки і висадки, стежити за їхніми діями і за правильним розміщенням у кузові. Рекомендується з числа пасажирів, що знаходяться у кузові, призначати старшого, погодивши з ним способи сигналізації у разі виникнення необхідності зупинити транспортний засіб.
Не впевнившись, що умови гарантування безпеки пасажирів створено, водій не повинен починати рух.
З точки зору власної безпеки пасажира вантажного автомобіля найбільш безпечними в кузові є місця якомога ближче до кабіни і далі від бортів. У кузові пасажири повинні сидіти спиною до напрямку руху. Але найбільш безпечні місця для пасажирів - у кабіні поруч з водієм.
Спроба пасажира вийти з автомобіля під час його руху або увійти
(заскочити) в нього після початку руху може призвести до нещасного випадку.
Безпека пасажирів гарантується тільки за умови висадки їх із зупиненого автомобіля в бік посадкового майданчика, тротуару або узбіччя.
Особливу увагу пасажирам слід виявляти під час посадки або висадки в умовах відсутності посадкового майданчика, тротуарів або узбіч. У цьому випадку посадку або висадку слід здійснювати з боку узбіччя, оскільки це найбезпечніше. Пасажири, які перебувають в кузові вантажного автомобіля, можуть також здійснювати висадку через задній борт або задні двері вантажного автомобіля.
Для посадки і висадки пасажирів до заднього борту кріпиться металева драбина.
Безпека керування вантажним автомобілем, як і будь-яким транспортним засобом, вимагає від водія концентрації уваги на змінах у дорожній обстановці.
Тому пасажири під час руху не повинні ставити водієві запитання. стукати по
кабіні, відволікати діями в кузові та кабіні автомобіля. Усі питання повинні вирішуватися під час зупинки автомобіля.
Правила дорожнього руху наголошують, що пасажирам забороняється під час руху стояти в кузові вантажного автомобіля, сидіти на бортах або в необладнаному для сидіння місці.
Недотримання цієї вимоги у випадках, коли дозволено перевезення пасажирів вантажним автомобілем, може призвести до падіння пасажира і його травмування. Причиною цьому може послужити сила інерції, що виникає при зміні швидкості руху, різні прискорення, гальмування, зіткнення і при русі на поворотах.
Водій і ті, хто супроводжує вантаж, перед початком руху зобов’язані перевірити надійність розташування і кріплення вантажу, а під час руху контролювати це, щоб запобігти травмування супроводжуючих його осіб.
Дорожньо-транспортна пригода
Мета: дати учням поняття про основні види ДТП та про те, як вести себе при ДТП.

Дорожньо-транспортна пригода (ДТП) – подія, що сталася під час руху
транспортного засобу, внаслідок якої загинули або поранені люди чи заподіяно
матеріальних збитків.
На початку ХХ ст. на дорогах з’явилися автомобілі, а водночас перші поодинокі випадки ДТП. За короткий час ДТП посіли перше місце за кількістю загиблих і друге – за кількістю травмованих осіб. ДТП називають ворогом №1 або вбивцею №1.
Кожні шість годин у світі трапляється ДТП за участю велосипедиста.

Виділяють такі дорожньо-транспортні пригоди:
- зіткнення –всі зустрічні, побіжні та бічні зіткнення автомобілів;
- перекидання –ДТП з автомобілем, який під час руху втратив стійкість і перекинувся;
- наїзд на перешкоду –наїзд автомобіля на опору моста, стовп, дерево, огорожу тощо;
- наїзд на пішохода – наїзд автомобіля на людину. Так само називається і зіткнення пішохода з автомобілем, тобто випадок, коли людина сама наштовхнулася на автомобіль, що рухається;
- наїзд на велосипедиста – ДТП, в яких автомобіль наїхав на велосипедиста або він сам наштовхнувся на транспортний засіб, що рухається;
- наїзд на транспортний засіб, що стоїть, - ДТП за участю автомобіля, який до моменту ДТП не рухався;
- наїзд на гужовий транспорт – наїзди та зіткнення автомобілів, мотоциклів, мопедів з гужовим транспортом.
Найнебезпечнішим вважаються зустрічні зіткнення, які трапляються, коли один з автомобілів виїжджає на зустрічну смугу.

Бічні удари найчастіше виникають унаслідок зіткнень на перехрестях
або під час обгону.
Наїзд ззаду на автомобіль може трапитись за різкого гальмування. Щоб уникнути таких ДТП, водії повинні бути уважними і тримати безпечну дистанцію між автомобілями.
Унаслідок ДТП може статися пожежа і навіть вибух автомобіля.
А як же треба діяти, якщо ви опинилися на місці ДТП?

ПАМ’ЯТКА
1.
Ви повинні викликати “швидку допомогу”, надати невідкладну медичну допомогу потерпілим.
2.
Повідомити у відділення міліції про характер і місце ДТП, кількість потерпілих, позначити місце аварії знаком аварійної зупинки.
3.
Коли приїдуть рятувальники, допомогти їм з’ясувати причини аварії
На вулиці
Мета: розповісти про наслідки поведінки на вулиці, обговорити ситуації
Ти йдеш по вулиці, міркуючи про усякі дрібниці.
Можливо, ти думаєш, запитає тебе сьогодні "хімічка" чи ні, чи мрієш про те, як весело проведеш час на вечірці в друга.

Тебе так займають власні думки, що ти зовсім не зауважуєш нікого і нічого навколо. Повертає тебе до реальності несамовитий жіночий лемент, і ти з подивом виявляєш, що стоїш прямо посередині широкої вулиці, що на тебе несеться автобус, а якась жінка намагається звернути твою увагу голосним лементом.
Стрибком, якому позаздрив би навіть кенгуру, ти переносишся на тротуар і приймаєшся лаяти водіїв, що ніби – то вони зовсім отетеріли, що не дивляться, куди їдуть, і так і хочуть задавити ні в чому не винних пішоходів. Перш ніж грозити кулаком вслід автобусу, що проїхав мимо, подумай, чи дійсно винуватий його водій у тім, що ти, сам не помітивши як, виявився на проїзній частині дороги, переповненій автомобілями?
Зовсім як одна мрійлива особа з тесту.
Коли Катя Глухова йде в школу і слухає плеєр, вона нічого навколо не чує і не зауважує.

У ЧОМУ ЇЇ ПОМИЛКА?

Якщо ти будеш чесний із самим собою, то переконаєшся, що сам піддав своє життя невиправданому ризику. Ти повинний бути максимально уважним, коли переходиш дорогу, щоб не виникало подібних ситуацій.

Підходячи до перехрестя чи пішохідного переходу, потрібно зосередитися на тім, що ти робиш і що відбувається навколо.
На жаль, багатьом симпатичним молодим людям неуважність при переході проїзної частини коштувала багатьох неприємностей. Догадуєшся яких? Якщо ні, запитай у мами чи папи, а ще краще - у працівника дорожньо-патрульної служби, коли він зупинить тебе за неправильний перехід вулиці.

Які б проблеми чи радості не займали тебе, ти повинний, знаходячись на вулиці, подібно розвіднику в незнайомій місцевості, стежити за усім, що відбувається навколо. Не можна сподіватися на пильність перехожих і водіїв, що не допустять, щоб з тобою трапилося що-небудь погане. Яким би суперпрофесіоналом ні був водій, він може не встигнути запобігти нещастю, якщо ти, порушуючи всі правила дорожнього руху, зненацька вискочиш на проїзну частину, кваплячись на іншу сторону вулиці.

Будь-якому автомобілю потрібен час, щоб зупинитися. Машина не зможе загальмувати миттєво навіть на невеликій швидкості. Це тобі варто врахувати
і не ризикувати своїм здоров'ям і життям, перебігаючи дорогу перед транспортом, що мчиться по ній.
Біля трамвайних шляхів лежить Вовочка в розібраному виді: ноги, тулуб і голова -
окремо, у руці - авоська з буханцями. Голова, смутно дивлячись услід трамваю, що
іде, тихо шепотить:
- Ну нічого собі сходив за хлібцем!!!

Перед тим як перейти дорогу, зупинися і скажи самому собі: "Увага!"
Непомічені машини, зустрічні пішоходи, як і ті, що переходять вулицю, являють собою для тебе небезпеку, тому потрібно зробити все, щоб вони вчасно попадали в поле твого зору.


Навіть якщо ти йдеш по добре знайомій вулиці, де, як тобі здається, ти знаєш кожну тріщинку на асфальті, це зовсім не означає, що тобі можна йти хоч із закритими очима, не звертаючи уваги на те, що відбувається навколо.

По провулку, що ти перетинаєш мінімум два рази в день, направляючись в школу і з неї, машини майже не їздять, тому ти, не дивлячись по сторонах, спокійненько виходиш на проїзну частину. Уяви, що у твоє місто прибув автогонщик, що він вирішив трохи потренуватися саме в тім провулку, що ти переходиш по дорозі в школу. Що тоді вийде?..

У будь-якому випадку, навіть якщо тобі треба перейти знайому тиху вулицю, по якій дуже рідко їздять машини, тобі необхідно проявити всю свою увагу.

На вулиці часто відбуваються самі несподівані події, і потрібно завжди бути готовим до них.


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал