На прикладі ацск ідд дфс наводиться як найбільш розповсюджений та безкоштовний Вихідні дані



Скачати 53.92 Kb.

Дата конвертації15.07.2017
Розмір53.92 Kb.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
по оформленню документів, необхідних для отримання
посиленого сертифікату ключа ЕЦП юридичною особою
(на прикладі АЦСК ІДД ДФС наводиться як найбільш розповсюджений та безкоштовний)
Вихідні дані (наводяться як для стандартного випадку)
1)
Навчальний заклад розглядається як юридична особа;
2)
Навчальний заклад не отримував ЕЦП від жодного АЦСК;
3)
Навчальним закладом обрано для отримання ЕЦП
АЦСК ІДД ДФС;
4)
Навчальному закладу потрібно отримати 3 обов’язкові ЕЦП та 1 додаткову ЕЦП для ще однієї відповідальної особи:
-
керівника навчального закладу;
-
печатки навчального закладу;
-
відповідальної особи навчального закладу (1-ша);
- відповідальної особи навчального закладу (2-га).
Примітка:
Відповідальна особа вищого навчального закладу (його відокремленого
структурного підрозділу) за створення (формування) ЗАМОВЛЕНЬ та внесення
їх до ЄДЕБО – особа, яка є штатним працівником вищого навчального закладу,
і на яку, відповідно до наказу керівника вищого навчального закладу, покладені
обов’язки щодо створення (формування) ЗАМОВЛЕНЬ та внесення їх до ЄДЕБО.
Відповідальна особа професійно-технічного навчального закладу за
створення (формування) ЗАМОВЛЕНЬ та внесення їх до ЄДЕБО – особа, яка є
штатним працівником навчального закладу, і на яку, відповідно до наказу
керівника професійно-технічного навчального закладу, покладені обов’язки щодо
створення (формування) ЗАМОВЛЕНЬ та внесення їх до ЄДЕБО.
Відповідальна особа може не бути користувачем ЄДЕБО (як і керівник
навчального закладу).
Відповідальною особою може бути призначений як один співробітник
навчального закладу, так і декілька 1+n
(n – кількість додаткових
відповідальних осіб/як правило, за факультетами, відділеннями, n=1+∞).
Для отримання послуг ЕЦП в
АЦСК ІДД ДФС
необхідно:
1)

Відповідно до п. 9
Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р.
№ 1452
, наказом керівника навчального закладу, що є юридичною особою, визначається підрозділ інформаційних технологій, а у разі відсутності такого - підрозділ, що виконує відповідні функції (далі - відповідальний підрозділ), або відповідального працівника, що буде здійснювати забезпечення застосування
ЕЦП в навчальному закладі.
2)

Відповідно до п. 10
Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування,
підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р.
№ 1452
, наказом керівника навчального закладу(можливо спільним з п.1), що є юридичною особою, визначається перелік осіб, яким надається право застосування ЕЦП в навчальному закладі (у тому числі і в відокремлених структурних підрозділах, якщо такі є в навчальному закладі і вони не мають статус юридичної особи).
3)

Кожній посадовій особі навчального закладу, яка буде користуватись
ЕЦП (Підписувач), до початку реєстрації та отримання послуг ЕЦП обов’язково ознайомитись з наступними документами:
Витяг з Регламенту АЦСК ІДД ДФС
;
Договір про надання послуг ЕЦП
4)

Підготовка документів та реєстрація
Якщо підписувачі навчального закладу ознайомились з
Регламентом
АЦСК ІДД ДФС
та умовами
Договору про надання послуг ЕЦП
та погоджуються з порядком надання зазначених послуг, потрібно завантажити форми реєстраційних документів (
Реєстраційна картка (для юридичної особи)
,), зразок
їх заповнення (
Зразок заповнення Реєстраційної картки (для юридичної особи)
, та переглянути перелік документів, необхідних для реєстрації, з наведеного нижче переліку оберіть відповідну навчальному закладу категорію та перейти за посиланням: юридична особа
; юридична особа, зареєстрована на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено;
філії та представництва юридичної особи приватного права;
іноземні представництва;
юридична особа державної форми власності.
На кожну додаткову відповідальну особу оформляється окремо
Додаток до розділу 2 реєстраційної картки згідно
Зразка заповнення Додатку до розділу 2 реєстраційної картки
5)

Якщо навчальним закладом заповнено реєстраційні заяви, підготовлено і оформлено належним чином необхідні документи для реєстрації та отримання послуг ЕЦП потрібно звернутись до будь-якого представництва
АЦСК ІДД ДФС
за вказаною на офіційному інформаційному ресурсі адресою
(Контакти/ВІДОКРЕМЛЕНІ ПУНКТИ РЕЄСТРАЦІЇ КОРИСТУВАЧІВ є в усіх регіонах держави).
6)

В разі виникнення питань стосовно вищенаведеної інформації ви можете надіслати їх на електронну адресу inform@acskidd.gov.ua
, зателефонувати до АЦСК ІДД за номером (044) 284-00-10 або звернутись до представництва у вашому регіоні
Важлива інформація
1. Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2
(два) роки з моменту їх формування.
2. Відповідно до положень
Регламенту АЦСК ІДД ДФС
посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді
шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі
АЦСК ІДД ДФС
(
http://acskidd.gov.ua
).
3. У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не
передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків
(змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD для запису, захищені носії ключової
інформації тощо).
Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику навчального закладу (юридичної особи) необхідно мати при собі ТРИ+n НОСІЇ ІНФОРМАЦІЇ
(для ключів керівника навчального закладу/президента/ректора/директора/тощо, відповідальної особи1/відповідальної особи1+n, та електронної печатки навчального закладу).
УВАГА! Особистий ключ має властивості прихованого файлу і відображається, якщо у налаштуваннях папок активована функція відображення прихованих файлів.
4. Програмне забезпечення для роботи з електронним цифровим підписом ви можете завантажити
ТУТ
5. Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від
28.10.2004 №1452
, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності
(далі – Працівники) особисто генерують ключі електронного цифрового підпису безпосередньо в установі або в акредитованому центрі сертифікації ключів.
Генерація ключів Працівників за довіреністю не дозволяється.
6. Відповідно до п. 5 постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004
№1452
органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності можуть отримувати послуги електронного цифрового підпису лише від одного
акредитованого центру сертифікації ключів.
Загальна інформація
Електронний цифровий підпис (ЕЦП) - це аналог власноручного підпису в електронному вигляді, який забезпечує цілісність документів, конфіденційність та ідентифікацію особи, яка відправила документ.
ЕЦП робить електронний документ оригіналом і гарантує його достовірність. Документи, підписані електронним цифровим підписом, можуть бути надіслані адресату протягом декількох секунд. Всі учасники електронного документообігу мають рівні можливості незалежно від віддаленості один від одного.
Робота
АЦСК ІДД ДФС забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом, у складі якого використовуються унікальні програмно-апаратні рішення, які забезпечують високий рівень надійності захисту інформації (сумісні
з комплексом засобів захисту серверної частини ЄДЕБО).
До послуг ЕЦП, які надаються
АЦСК ІДД ДФС
належать:
- реєстрація заявників;
- дання у користування надійних засобів ЕЦП;
- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;
- надання послуги фіксування часу;
- консультаційні послуги за зверненням підписувачів.
З чого складається ключ ЕЦП?

Кожен ключ складається з 4-х файлів: Key-6.dat, Key-11.dat,
електронна_печатка_ПП_Назва_1.cer, електронна_печатка_ПП_Назва_2.cer.
Де завантажити сертифікати?

Кожен ключ має два обов'язкових сертифікати. Наприклад:
електронна_печатка_ПП_Назва_1.cer, електронна_печатка_ПП_Назва_2.cer.
Їх необхідно самостійно завантажити з сайту Державної Фіскальної Служби.
Перейти до пошуку.
Як побачити приховані файли ключів?

Для кращого захисту файли ключів приховані. Щоб їх побачити потрібно зайти у «Пуск» – «Панель управління» – «Відображати приховані файли і
папки» і поставити галочку, щоб бачити ключі ЕЦП.
Інші питання-відповіді: щодо безкоштовного отримання ЕЦП та електронних сервісів ДФС.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал