Мистецтво Раннього Відродження



Дата конвертації13.02.2017
Розмір31.4 Kb.
ТипУрок
Тема уроку: Мистецтво Раннього Відродження

Мета уроку: Показати взаємозв’язок між економічними і культурними досягненнями Італії у ХІV – ХV ст. Познайомити з досягненнями мистецтва доби Раннього Відродження, його характерними рисами. Вчити систематизувати та усвідомлювати отриману інформацію. Формувати інтерес до культурних надбань людства. Виховувати художній смак.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: підручники, комп’ютери, відеоматеріали, ілюстрований альбом «Шедеври світового живопису»

Основні поняття: Відродження, Ренесанс, гуманізм, готичний стиль, романський стиль, рельєф, фреска.

Основні дати: 1304 – 1374 – роки життя Франческо Петрарки

1313 – 1375 – роки життя Джованні Бокаччо

1401 – 1428 – роки життя Мазаччо

1386 – 1466 – роки життя Донателло.



Хід уроку

І.Актуалізація опорних знань.

Методом «мозкового штурму» обговорити питання: Чому саме Італія стала колискою культури Відродження?



ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Наприкінці уроку бути готовими відповісти на запитання:



  1. Чим культура Відродження відрізняється від культури попереднього періоду?

  2. Які культурні досягнення свідчать про початок Відродження?

ІІ. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

План


  1. Культура Відродження. Гуманізм.

Робота з підручиком по з’ясуванню змісту понять та бесіда за запитаннями.

  • Що означає термін Відродження?

  • Що таке гуманізм? Хто такі гуманісти?

  1. Відродження в літературі. Ф.Петрарка. Дж. Боккачо. Повідомлення учня за матеріалом підручника.

3.Мистецтво Раннього Відродження. Учитель розповідає про творчість Мазаччо, Боттічелі та Донателло. Свою розповідь супроводжує показом слайдів.

Мазаччо – видатний італійський художник флорентійської школи. Разом з Донателло і Брунеллескі став засновником реалістичного мистецтва доби Раннього Відродження. Працював переважно у Флоренції та Римі. Творчість Мазаччо протистоїть умовному, аскетичному середньовічному мистецтву.

Боттічелі – представник флорентійської школи. Для його творчості характерні риси поетичної вишуканості та нервової екзальтації (численні мадонни, портрети.)

Образи античної міфології набувають у нього своєрідної казковості, меланхолійної чарівності. Створений Боттічелі тип жіночої краси – скорботний, з ніжним блідим обличчям і широко розплющеними очима – властивий для міфічних персонажів та мадоннам.

Учитель розповідає про творчість Мазаччо, Боттічелі та Донателло. Свою розповідь супроводжує показом слайдів.

4. Архітектура. Романський та готичний стиль.

Розповідь учителя супроводжується показом слайдів і роботою над поняттями.

ІІІ. Узагальнення та систематизація матеріалу методом «гронування».

Ключове слово – Відродження.



  • Можливі асоціації: Італія, гуманізм, прекрасні собори, відродження античного мистецтва.

мистецтва, високий економічний розвиток, готичний стиль, романський стиль, прізвища митців і т.д.

  • орієнтовні можливі зв’язки між запропонованими словами та словосполученнями : Італія - Відродження;

Література – Боккаччо, Петрарка

Живопис – відродження і т. д.

- Речення з використанням утвореного грона .

Економічно розвинена Італія стала колискою нової культури.

Період з кінця ХІУ до кінця ХУ в Італії називають Раннім Відродженням. В цей час бурхливо розвивались науки і мистецтво.

ІV. Підсумки.

Відповідь на запитання, поставлені на початку уроку.



V. Домашнє завдання.

Опрацювати параграф 16 підручника і підготувати усні розповіді про творчість одного з представників даного періоду.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал