Методичною радою



Сторінка1/17
Дата конвертації11.05.2017
Розмір2.6 Mb.
ТипМетодичні рекомендації
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   17


Любимівська загальноосвітня школа

Любимівської сільської ради

ЗАТВЕРДЖЕНО

МЕТОДИЧНОЮ РАДОЮ

Протокол № від " " ______________ 2016 року


Методичні рекомендації

з ведення класного журналу учнів 5-11 класів

загальноосвітніх навчальних закладів

Відповідно до Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

від 03.06.08 № 496

Любимівка, 2016



Зміст


Методичні рекомендації з ведення класного журналу 2

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2

з української мови та української літератури 2

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 19

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 19

з математики 19

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 23

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 23

з історії 23

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 29

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 29

з іноземних мов 29

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 37

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 37

з фізики 37

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 43

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 43

з географії та економіки 43

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 49

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 49

з інформатики 49

Тема 52


Кількість практичних робіт 52

Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних процесів 52

2 52

Цифрові мережеві технології 52



1 52

Текстовий процесор 52

2 52

Алгоритми і програми 52



4 52

Проектна діяльність 52

1 52

Разом 52


10 52

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 54

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 54

з біології, природознавства, основ здоров’я 54

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 60

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 60

із зарубіжної літератури та російської мови 60

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 70

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 70

з музики та естетичних дисциплін 70

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 72

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 72

з трудового навчання та технології 72

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 76

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 76

з фізичної культури 76

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 80

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 80

з хімії 80

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 84

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 84

з Астрономії 84

Методичні рекомендації з ведення класного журналу 85

учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 85


Упорядник:

заступник директора з НВР Любимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів А.С.Гергель
Рецензенти :
Завідувач КУ «Нововоронцовський районний методичний кабінет» О.Л.Морозова

Методист КУ «Нововоронцовський районний методичний кабінет» В.А.Нікольченко


Методичні рекомендації з ведення класного журналу

учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

з української мови та української літератури


Українська мова

(Зразок заповнення сторінки журналу з української мови подано у методичному листі МОН України від 21.08.2010 № 1/9-580. Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки – №14-15. – 2010)
Усі надписи колонок на сторінці «Облік навчальних досягнень учнів» здійснюються в називному відмінку однини. Наприклад: «Зошит», «Тематична», «І семестр», «ІІ семестр», «Скоригована», «Річна», «ДПА», «Апеляційна».

Тематичну оцінку виставляють на підставі поточних оцінок з урахуванням контрольних робіт, а за семестр - на основі тематичного оцінювання.



Фронтально оцінюються аудіювання, читання мовчки, диктант, письмовий переказ і письмовий твір – мовні знання й уміння, запис яких здійснюється на сторінці класного журналу «Зміст уроку».

Індивідуально оцінюються говоріння (діалог, усний переказ, усний твір) і читання вголос. Для цих видів діяльності не відводять окремого уроку, проте відводять окрему колонку без дати на сторінці класного журналу «Облік навчальних досягнень». У І семестрі проводять оцінювання 2 видів мовленнєвої діяльності (усний переказ, діалог), результати оцінювання виставляють у колонку без дати й ураховують у найближчу тематичну. У ІІ семестрі проводять оцінювання таких видів мовленнєвої діяльності, як усний твір і читання вголос, яке здійснюється у 5–9 класах. Повторне оцінювання чотирьох видів мовленнєвої діяльності не проводять.

Перевірка мовних знань і вмінь здійснюється за допомогою завдань тестового характеру (на виконання їх відводиться орієнтовно 20 хвилин уроку) залежно від змісту матеріалу, що вивчається. Решта часу контрольного уроку може бути використано на виконання завдань з аудіювання, читання мовчки тощо.

запис видів діяльності по класах у І та ІІ семестрах:

5-9-й




10-й, 11-й

І семестр

ІІ семестр




І семестр

ІІ семестр

Усний переказ

Діалог


Читання мовчки

Аудіювання

Усний твір

Читання вголос





Усний твір

Діалог


Читання мовчки

Аудіювання

Усний переказ



Тематичну оцінку виставляють на підставі поточних оцінок з урахуванням контрольних робіт, а за семестр – на основі тематичного оцінювання.

Фронтальні види контрольних робіт (5-9 класи)

Форми контролю


5

6

7

8

9

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

Перевірка мовної теми*

4

4

4

4

3

3

2

2

2

2

Письмо:

переказ

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1


твір



1



1



1

1

1

1

1

Правопис:

диктант**



1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Аудіювання*



1



1



1



1



1

Читання мовчки*

1



1



1



1



1



Фронтальні види контрольних робіт (10–11класи)

(рівень стандарту, академічний рівень)

Форми контролю

10

11

І

ІІ

І

ІІ

Перевірка мовної теми*

2

2

2

2

Письмо:

переказ

1

1

1

1


твір

1

-

1

-

Правопис:

диктант**



1

1

1

1

Аудіювання*



1



1

Читання мовчки*

1



1



Фронтальні види контрольних робіт (10–11 класи)

(філологічний напрям: профіль – українська філологія)

Форми контролю

10

11

І

ІІ

І

ІІ

Перевірка мовної теми*

3

3

3

3

Письмо:

переказ


1

1

1

1

твір

1

1

1

1

Правопис:

диктант**



1

1

1

1

Аудіювання*

1

1

1

1

Читання мовчки*

1

-

1

-

* Основною формою перевірки мовної теми, аудіювання і читання мовчки є тестові завдання.

** Основною формою перевірки орфографічної й пунктуаційної грамотності є контрольний текстовий диктант.

У таблицях зазначено мінімальну кількість фронтальних видів контрольних робіт, учитель на власний розсуд має право збільшувати цю кількість, залежно від рівня підготовленості класу, здібностей конкретних учнів, умов роботи тощо.

Оцінка за контрольний твір з української мови та переказ є середнім арифметичним за зміст і грамотність, яку виставляють у колонці з датою написання роботи (надпис у колонці «Твір», «Переказ» не робиться).



Оцінювання результатів мовленнєвої діяльності відбувається за такими показниками: аудіювання (слухання й розуміння прослуханого), говоріння й письмо (діалогічне й монологічне мовлення), читання вголос і мовчки, мовні знання і вміння, правописні (орфографічні і пунктуаційні) уміння учнів.

Наприкінці кожної теми проводиться контрольна робота. Проводиться вона лише у формі тестових завдань. На виконання роботи відводиться 15-20 хвилин уроку, залежно від характеру виучуваного матеріалу. Решту часу контрольного уроку може бути використано на виконання завдань з аудіювання, читання мовчки.

На сторінці «Зміст уроку» робиться запис: «Контрольна робота (тест). Дієслово. Контрольне читання мовчки», або: «Контрольна робота (тест). Безсполучникове складне речення». На сторінці «Облік навчальних досягнень учнів» під датою виставляються оцінки або «Н» у разі відсутності учня.

Тематична оцінка виставляється на основі поточних з урахуванням оцінки за контрольну роботу. Якщо учень був відсутній під час написання цієї контрольної роботи, він її не писатиме в інший час, і тематична оцінка йому виставлятиметься лише на підставі поточних.

Один раз на семестр у кожному класі окремо здійснюється контроль за орфографічною та пунктуаційною грамотністю учнів (контрольний диктант) (див.: таблиця «Фронтальні види контрольних робіт»).

Контрольний диктант слід провести перед останньою контрольною роботою кожного семестру й оцінку за нього врахувати як поточну при виставленні тематичної.

На сторінці «Облік навчальних досягнень учнів» у день проведення контрольного диктанту під датою виставляються оцінки та «н» тим, хто був відсутній. Якщо учня не було на уроці, то він не писатиме контрольний диктант в інший час.

На сторінці «Зміст уроку» робиться запис: «Контрольний диктант».

Оцінка за зошит виставляється до класного журналу один раз на місяць і вважається поточною, тобто враховується до найближчої тематичної.

Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учнів протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо.

Оформлення сторінок обліку проведених занять та навчальних досягнень учнів з української мови у класному журналі


Прізвище та ім’я учня

N
п/п


Число, місяць

04


09

06


09

11


09

13


09

18


09

20


09

25


09

27


09

Зошит


02

10

04


10

09


10

11


10

Діалог



16

10

Усний твір



18

10

23


10

25


10

Зошит



06

11

08


11

13


11

15


11

20


11

22


11

27


11

Зошит



Тематична

1

Брик Ольга


10
8
10

9
10


9

10
10


10
9
10

10


10

10


10

10


2

Вакула Інна

6

8

7



9

8

8



9

8
8


9

8
7

8

6

9


9

10


8

9

9



9

3

Вовк Іван



4
5
6
4
7
6

6
7


6
7

7

7

7



7

7


Прізвище та ім’я учня

N
п/п


Число, місяць

04


12

06


12

11


12

12


12

13


12

14


12

18


12

Читання мовчки

Зошит

21


12

22


12

Тематична

I семестр

Скоригована

16

01

18


01

23


01

25


01

29


01

30


01

31


01

Зошит



05

02

07


02

Усний переказ



12

02

14


02

1



Брик Ольга

9
10


9

11
11

11

9

10



10

10
9

9

9

10



9

9
10


11

10


9



Прізвище та ім’я учня

N
п/п


Число, місяць

Зошит
Аудіювання

Тематична

Читання вголос


Зошит


Зошит

1

Брик Ольга



9
10
9

10


10

10


9
9

10


10

8

8



10

10
10


10

11


11

9

2



Вакула Інна
7
8

8

8



8

8
8

7
9

6

9


8

9

8



8
7

7

8



8

8
8

3

Вовк Іван



7
7
4

6

7



7

6

7



7

6
7

7
6
7

6

7


7

7

8


N
п/п


Число, місяць


Прізвище та ім’я учня


Зошит

Тематична

II семестр

Скоригована

Річна

ДПА


Апеляційна

1

Брик Ольга



10

10


11

10


11

10
10

11
2

Вакула Інна

8
7

9

9



8

9

8


9

9
3

Вовк Іван
6
8

8

7



8

7
7

7

Під час проведення уроків розвитку мовлення використовується абревіатура РМ.



Заповнюючи графу «Домашнє завдання», необхідно вказати, що саме треба виконати. Наприклад: Вивчити § 2. Виконати вправу 21 (письмово). Скласти конспект статті.

Домашні завдання можуть бути різнорівневими (гр.А., гр.Б.), або підвищеної складності, індивідуальні (*).

Записуючи домашнє завдання першого уроку, необхідно зазначити, за яким підручником працює клас.


№ з/п

Дата

Зміст уроку

Завдання додому


16

04
12

Пунктограми при відокремлених другорядних членах речення.

Скласти таблицю «Відокремлені другорядні члени речення», дібрати приклади. Виконати вправу 84 (письмово).

17

06
12

Контрольна робота (тест). Морфологічні засоби стилістики.

Записати текст з художньої літератури на 50-60 слів. Підкреслити в ньому всі орфограми. Виконати повний орфографічний аналіз 10 слів.

Додатковий запис щодо теми над датами в журналі не ставиться.

Кількість робочих зошитів з української мови визначається за класами:

5–9 класи – по два зошити;

10–11 класи – по одному зошиту.

Для контрольних робіт з української мови в усіх класах використовують по одному зошиту.

Ведення зошитів оцінюється від 1 до 12 балів щомісяця протягом семестру і вважається поточною оцінкою. Під час перевірки зошитів ураховується наявність різних видів робіт, грамотність, охайність, уміння правильно оформити роботи.

Українська література

З метою рівномірного розподілу навантаження учнів протягом навчального року подаємо рекомендовану кількість видів контролю з української літератури (за класами). Поданий у таблиці розподіл годин є мінімальним і обов’язковим для проведення в кожному семестрі. Учитель-словесник на власний розсуд може збільшити кількість видів контрою відповідно до рівня підготовки учнів, особливостей класу тощо.



Обов’язкова кількість видів контролю

5–9 класи

Класи

5

6

7

8

9

Семестри

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

Контрольні роботи

у формі:

контрольного класного твору;


виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

2

2


3
1

2


3
1

2


3
1

2


3
1

2


3
1

2


3
1

2


3
1

2


3
2

2


3
2

2


Уроки розвитку мовлення*


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


Уроки позакласного читання


2

2

2

2

2

2

2

2

1

1

Перевірка зошитів

4

5

4

5

4

5

4

5

4

5

У 8-9 класах з поглибленим вивченням української літератури пропорційно збільшується кількість контрольних робіт та уроків розвитку мовлення (на розсуд учителя-словесника визначається кількість і види контрольних робіт).

10-11 класи

Класи

10

11




10

11

Семестри

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ




Рівень стандарту,

академічний



Профільний рівень

Контрольні роботи

у формі:

контрольного класного твору;

виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)


3

1

2



3

1

2



3

1

2



3

1

2



4

1

3



4

1

3



4

1

3



4

1

3



Уроки розвитку мовлення*

2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


2

(у+п)


Уроки позакласного читання

1

1

1

1

2

2

2

2

Перевірка зошитів

4

5

4

5

4

5

4

5

У кожному семестрі обов’язковим є проведення двох уроків розвитку мовлення: одного уроку усного розвитку мовлення, а другого – письмового. Умовне позначення у таблиці – (у + п).

Оцінку за ведення зошита з української літератури виставляють у кожному класі окремою колонкою в журналі раз на місяць і враховують як

поточну до найближчої тематичної. Під час оцінювання зошита з літератури слід ураховувати наявність різних видів робіт; грамотність (якість виконання робіт); охайність; уміння правильно оформлювати роботи (дотримання вимог орфографічного режиму).

Оцінка за контрольний твір з української літератури є середнім арифметичним за зміст і грамотність, яку виставляють в колонці з датою написання роботи, надпис у журнальній колонці «Твір» не робиться.

Оцінку за читання напам’ять поетичних або прозових творів з української літератури виставляють у колонку без дати з надписом «Напам’ять».

Видами оцінювання навчальних досягнень учнів з української літератури є поточне, тематичне, семестрове, річне.



Наприкінці кожної теми проводиться контрольна робота в одній із форм , якою перевіряються знання та компетентності учнів із цієї теми.

На сторінці «Зміст уроку» робиться запис: «Контрольна робота (вид роботи) Назва розділу». Наприклад: «Контрольна робота (твір). Проза 20-30–х років ХХст. Творчість Миколи Хвильового, Ю.Яновського, Остапа Вишні». На сторінці «Облік навчальних досягнень учнів» під датою виставляються оцінки або «н» у разі відсутності учня.

Тематична оцінка виставляється на основі поточних з урахуванням оцінки за контрольну роботу.

Можливі види контрольних робіт:

  • тест;

  • відповіді на запитання;

  • контрольний літературний диктант;

  • анкета головного героя;

  • комбінована контрольна робота тощо;

  • письмові контрольні твори.

Можливі види контрольних робіт із розвитку мовлення:

  • складання оповідання (казки) за прислів’ям;

  • добір прислів’їв, крилатих виразів, фразеологічних зворотів, що виражають головну ідею твору;

  • введення власних описів в інтер’єр, портрет, пейзаж у вже існуючому творі;

  • усний переказ оповідання, епізоду твору;

  • твір-характеристика персонажа;

  • написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом;

  • написання вітального слова на честь літературного героя, автора тощо;

  • твір-опис за картиною;

  • складання тез літературно-критичної статті (параграфа підручника);

  • підготовка проекту (з можливим використанням мультимедійних технологій) – індивідуального чи колективного – з метою представлення життєвого і творчого шляху, естетичних уподобань письменника тощо;

  • складання анкети головного героя, цитатних характеристик, конспекту, рецензії, анотації;

  • написання реферату;

  • ідейно-художній аналіз поетичного чи прозового твору;

  • написання листа авторові улюбленої книжки;

  • інсценізація твору (конкурс на кращу інсценізацію уривка твору) тощо.

Оцінка за зошит виставляється до класного журналу 1 раз на місяць і вважається поточною, тобто враховується до найближчої тематичної.

Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учнів протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо.

Оцінки за знання творів напам’ять виставляються в окрему колонку без дати з надписом «Напам’ять».

У графі «Зміст уроку» тема уроку позакласного читання записується конкретно й повністю. Наприклад: «Позакласне читання. Іван Багряний. Роман «Огненне коло», змалювання в ньому національної трагедії в роки Другої світової війни».

Із загальної кількості уроків позакласного читання половина відводиться на уроки літератури рідного краю.

Рекомендуємо зазначати, усний чи письмовий розвиток мовлення проводиться на уроці. Наприклад: «РМ № 1. Створення уявних словесних картин…», або «РМ № 2. Твір-роздум…».

Обов’язково записувати такий вид роботи, як виразне читання. Наприклад: «Поезія київських неокласиків. Виразне читання напам’ять.»

Записуючи домашнє завдання, необхідно чітко зазначити, що саме треба виконати. Наприклад: «Прочитати повість М.Коцюбинського «Дорогою ціною», виписати цитати до образів Остапа й Соломії.»

Додатковий запис щодо теми над датами в журналі не ставиться.

Ведення й перевірка зошитів з української мови та літератури регламентується листом Міністерства освіти і науки України від 28.04.2006 року № 1/9-301 «Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови й літератури та зарубіжної літератури у 5–11-х класах». Відповідно до цього листа основними видами письмових робіт з української мови є такі:


  • класні й домашні вправи (кількість домашніх вправ – одна або дві (на розсуд учителя), але не більше двох; якщо ж уроки спарені, то для виконання вдома пропонується дві або три вправи);

  • словникові диктанти (кількість слів у словниковому диктанті: 12 – у 5 класі, 24 – у 6-7 класах, 36 – у 9-10 класах, 48 – в 11 класі);

  • навчальні диктанти, твори й перекази;

  • самостійні роботи;

  • тестові завдання (як відкритої, так і закритої форми);

  • складання таблиць, схем, написання конспектів (у старших класах), робота зі словниками та інші види робіт, передбачені чинними програмами.

  • Основними видами класних і домашніх письмових робіт з української літератури є:

  • відповідь на поставлене в підручнику або вчителем запитання;

  • написання навчальних класних і домашніх творів;

  • виконання самостійних робіт;

  • складання таблиць, схем римування, партитур, написання конспектів (у старших класах), робота з цитатним матеріалом, з літературними джерелами та інші види робіт, передбачені чинними програмами.

Аналіз контрольних письмових творів і переказів, а також контрольних диктантів виконують у робочому зошиті.

Кількість робочих зошитів з української мови визначається за класами:



  • 5-9 класи – по два зошити;

  • 10-11 класи – по одному зошиту.

Для контрольних робіт з української мови в усіх класах використовують по одному зошиту.

Кількість робочих зошитів з української літератури – по одному в кожному класі.

Для контрольних робіт з української літератури в усіх класах використовують по одному зошиту.

Для навчальних і контрольних видів письмових робіт використовують зошити в лінію (з позначеним берегом) на 18 або 24 сторінки (у 10-11 класах зошит для навчальних робіт може бути більшим за обсягом).

Зошити для контрольних робіт мають зберігатися в школі протягом усього поточного навчального року.

Порядок перевірки письмових робіт

Зошити для навчальних класних і домашніх робіт з української мови перевіряють:



  • у 5-6 класах – двічі на тиждень;

  • у 7-9 класах – 2-3 рази на місяць;

  • у 10-11 класах – двічі на місяць.

Зошити для навчальних класних і домашніх робіт з української літератури перевіряють раз на місяць у кожному класі.

Оцінку за ведення зошитів з мови та літератури виставляють один раз на місяць у кожному класі окремою колонкою в журналі.

Виставляючи оцінку за ведення зошита з мови чи літератури, слід ураховувати такі критерії:


  • наявність різних видів робіт;

  • грамотність (якість виконання робіт);

  • охайність;

  • уміння правильно оформлювати роботи (дотримання вимог орфографічного режиму).

Ведення зошитів з української мови та літератури оцінюється оцінкою від 1 до 12 балів.

Орфографічний режим

Записи в зошиті учні виконують кульковою ручкою з синім чорнилом чи його відтінками (для підкреслення членів речення, позначення значущих частин слова, оформлення таблиць, схем тощо використовують простий олівець).

Між класною й домашньою роботою пропускають два рядки (між видами робіт, що входять до складу класної чи домашньої роботи, рядків не пропускають).

Дату класної, домашньої та контрольної роботи з української мови й літератури у 5-11 класах записують так: на першому рядку дату записують словами, а на другому – вид роботи (класна, домашня чи контрольна), наприклад:



Сьоме лютого

Класна робота

У 10-11 класах у зошитах з української літератури можливим є й інше оформлення: на першому рядку записують вид роботи, а на березі цього ж рядка зазначають дату цифрами, наприклад:



      1. Класна робота

В інших класах дата й назва робіт з української літератури оформлюються так, як і з української мови.

У зошитах для контрольних робіт з української мови та літератури в усіх класах записується дата й лише назва роботи, наприклад:



Сьоме лютого

Читання мовчки

Після заголовків, назв видів робіт, підпису зошита крапку не ставлять.

Зразок підпису зошита:

Зошит

для робіт з української мови

учня 5 класу

Любимівської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів

Захарченка Сергія
Зошит

для контрольних робіт

з української літератури

учениці 7 класу

Любимівської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів

Усенко Олени

Неправильний запис охайно перекреслюють (а не беруть у дужки чи витирають гумкою або замальовують коректором).



Технічні правила перевірки учнівських

письмових робіт:

Усі записи, помітки й виправлення в учнівських письмових роботах слід виконувати ручкою з червоним чорнилом.

Виявлені помилки позначають так:


  • орфографічні, пунктуаційні та граматичні помилки на вивчені вже правила підкреслюють горизонтальною рискою й на березі в цьому ж рядку вказують тип помилки (׀ – орфографічна, v – пунктуаційна, г – граматична), помилки на ще не вивчені правила виправляють, перекреслюючи їх скісною рискою ( ⁄ ) й надписуючи потрібну літеру чи розділовий знак, указують на березі тип помилки, проте її не враховують при остаточному визначенні оцінки.

  • лексичні (неточність у слововживанні, тавтологія, росіянізми тощо), стилістичні (стильова невідповідність дібраних мовних засобів, одноманітність дібраних мовних засобів тощо) та змістові помилки (логічні – втрата послідовності викладу, неправильний поділ тексту на абзаци, фактичні – неправильно вказано дату, власну назву тощо) підкреслюють горизонтальною хвилястою рискою й на березі в цьому ж рядку вказують тип помилки (Л – лексична, С – стилістична, З – змістова помилки).

У випадку відсутності вчителя педагогічний працівник, який його заміняє, у графі Домашнє завдання,після запису домашнього завдання записує: Заміна, прізвище, ініціали та засвідчує запис власним підписом.

По закінченню навчального року після всіх записів у графі Зміст уроку відмічається виконання програми. Наприклад: За програмою – 35 год.



Фактично проведено – 33 год.

Тематичних за програмою -3

Фактично проведено - 3



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   17


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал