Методичний кабінет відділу освіти Рівненської районної державної адміністрації Котівська загальноосвітня І – ІІІ ступенів



Скачати 470.68 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації04.01.2017
Розмір470.68 Kb.
ТипНавчально-методичний посібник
  1   2   3   4


Методичний кабінет відділу освіти

Рівненської районної державної адміністрації

Котівська загальноосвітня І – ІІІ ступенів


ПОРТФОЛІО АТЕСТАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ

учителя англійської мови

Похилюк

Євгенії Андріївни

Котів


2012

Тема досвіду

Формування комунікативної компетентності учнів засобами педагогічної технології розвитку критичного мислення та

інтерактивних форм роботи

на уроках англійської мови

ЗМІСТ

І. Опис педагогічного досвіду з реалізації проблеми………………

ІІ. Творча лабораторія вчителя

2.1. Тест для вчителів «Чи готові Ви впроваджувати інтерактивне навчання?» …………………………………...

2.2. Активізація лексичного та граматичного матеріалу……

ІІІ. Творчий доробок……………………………………………………..

    1. Розробка уроків ……………………………………………….

    2. Позакласний захід учнівська конференція « Намагайся зберегти навколишнє середовище» …………….……………………..….

    3. Навчально-методичний посібник «Впровадження інтерактивних методів навчання на заняттях англійської мови» …………………………………………….

ІV. Теоретична база …………………………………………………

V. Інформаційні джерела ……………………………………………………


Похилюк Євгенія Андріївна
Освіта Вища повна, Львівський державний університет

ім. І.Я. Франка, 1979 рік

Спеціальність

за дипломом Романо - германські мови та література

За фахом Філолог, викладач, перекладач французької мови
Посада Учитель англійської мови
Педагогічний стаж 33 роки

Педагогічне звання Старший вчитель

Кваліфікаційна категорія Спеціаліст вищої

кваліфікаційної категорії
Методична робота Заступник директора з навчально - виховної роботи Котівської ЗОШ І- ІІІ ступенів

Член творчої групи школи «Вироблення рекомендацій для практичного застосування педагогічної технології формування та розвитку критичного мислення учнів »

Курси підвищення

кваліфікації курси вчителів англійської мови при Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2008р.

посвідчення № 3795
Натхнення до дії

Чого чекає дитина, яка перестає поріг школи? Лише успіху. Ситуація успіху — необхідна умова для становлення позитивного відношення школяра до навчання та переростання його в активний, творчий процес. Я переконалася, що успіх пов'язаний з відчуттям емоційного підйому, створює відчуття внутрішнього благополуччя. Один раз, переживши успіх, учень буде знов і знов прагнути до нього.

  • Мова – це фортеця, і штурмувати її потрібно усіма можливими засобами!

  • To make common men do uncommon things.

Lord Beveridge


  • It’s common sense to take a method and try it. If it fails, admit it frankly and try another. But above all, try something.

Franklin D. Roosevelt




  • Школа — виноградник, де вчитель покликаний діяти виховавчо і плідно. Ці і подібні думки, які завжди близькі вчителеві і постійно витають перед його розумовим зором, підтримують у ньому веселість і бадьорість, зберігають йому мужність і спокій, якщо випали йому на долю невдячність і невизнання. Без таких думок, безсумнівно, не може бути постійно щасливого шкільного вчителя.

А. Дістєрвег


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал