Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни



Скачати 26.38 Kb.
Дата конвертації12.04.2017
Розмір26.38 Kb.
ТипКонтрольна робота
Методичні вказівки до виконання

контрольної роботи з дисципліни «Маркетинг» для студентів напряму 6.030507 «Маркетинг».

Ціллю контрольної роботи є поглиблення вивчення теоретичних і практичних положень маркетингу, застосування вивчених теоретичних положень при аналізі маркетингової діяльності підприємств, розробці маркетингової стратегії та механізмів удосконалення маркетингу на підприємстві.

Контрольна робота виконується на прикладі конкретного підприємства. Студент може обрати реально існуюче підприємство, або розглянути як об’єкт маркетингового дослідження віртуальне підприємство.

В якості джерел інформації при виконанні контрольної роботи можуть бути використані відомості , які регулярно публікуються в газетах ,журналах, зокрема в газеті «Бізнес», а також в інтернеті.

При виконанні контрольної роботи необхідно пам’ятати , що ринкова економіка висуває в ряд першочергових задач покращення рівнів професійних рішень в області маркетингової діяльності.

В рамках виконання контрольної роботи необхідно охарактеризувати особливості діяльності обраного підприємства проаналізувати сучасний стан ринку на якому воно діє, описати цільові сегменти та охарактеризувати особливості товарної цінової, комунікаційної та політики розподілу, які використовуються даним підприємством.



ПЛАН ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

ВСТУП

  1. Загальна характеристика підприємств:

    1. структура підприємства;

    2. вид діяльності, галузева приналежність підприємства;

    3. рівень конкурентоспроможності вашого підприємства;

    4. сильні сторони вашого підприємства;

    5. слабкі сторони вашого підприємства.

  2. Характеристика ринку на якому діє підприємство:

    1. тип конкуренції на даному ринку;

    2. кон’юктюра обраного ринку;

    3. динаміка основних ринкових показників;

    4. структура виробників та визначення лідерів на даному ринку;

    5. основні конкуренти вашого підприємства;

    6. охарактеризуйте ступінь розвитку ринкової інфраструктури.

  3. Визначення потенційних споживачів:

    1. опишіть основні сегменти на яких діє ваше підприємство;

    2. виявіть та охарактеризуйте потреби споживачів;

    3. оцініть товари, що випускають відповідно до вимог споживачів.

  4. Розробка комплексу маркетингу:

    1. Товар і товарна політика:

      1. визначте етапи життєвого циклу на якому знаходиться ваш товар;

      2. охарактеризуйте задачі маркетингу на даному єтапі;

      3. розробіть асортимент і номенклатуру підприємства;

      4. оцініть ширину та глибину асортименту;

      5. охарактеризуйте вимоги до якості товару;

      6. охарактеризуйте вимоги до упаковки товару;

      7. опишіть особливості сервісної політики підприємства.

    2. Цінова політика

      1. визначте можливість цінової конкуренції на даному ринку ;

      2. охарактеризуйте основні методи ціноутворення на даному ринку;

      3. охарактеризуйте особливості цінової стратегії вашого підприємства;

      4. визначте можливість та цілі застосування знижок з ціни.

    3. Збутова політика:

      1. основні канали розповсюдження продукції;

      2. ринкові посередники що використовуються вашим підприємством ;

      3. можливості розвитку власної мережі розподілу;

      4. можливості вдосконалення стратегії розподілу.

    4. Маркетингова комунікаційна політика:

      1. визначте мотивацію споживачів;

      2. розробіть макет рекламної компанії підприємства;

      3. оберіть основні носії комунікацій;

      4. оберіть основні засоби стимулювання збуту;

      5. оцініть види комунікацій та рівень їх ефективності;

      6. охарактеризуйте можливості зворотного зв’язку зі споживачем.

ВИСНОВКИ

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал