Методичні рекомендації по проведенню кожного уроку виробничого навчання. Список літератури



Скачати 319.79 Kb.
Дата конвертації23.03.2017
Розмір319.79 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Департамент з питань освіти, науки, сім’ї та молоді

Львівської обласної державної адміністрації

Управління професійно-технічної освіти,

координації діяльності вищих навчальних закладів та науки

Львівський професійний ліцей харчових технологій




МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

ПО ТЕМІ:

«ПРИГОТУВАННЯ ПЕРШИХ СТРАВ»


e:\качан\2013 розробки\маховська\копия p2080150.jpg

Розробила: майстер в/н І - ої категорії Маховська В.П.




ЗМІСТ

  1. Характеристика теми.

  2. Планування теми.

  3. Перелік навчально - виробничих робіт.

  4. Навчально - технічна документація та дидактичні матеріали, що застосовуються при вивченні теми.

  5. Методичні рекомендації по проведенню кожного уроку виробничого навчання.

  6. Список літератури.


ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕМИ

Тема вивчається після оволодіння учнями прийомів первинної обробки овочів та грибів, м'яса та субпродуктів, риби та нерибних продуктів моря; теплової кулінарної обробки продуктів. Тема оновлена новими стравами української кухні, такими як: борщик з вушками, капусняк з грибами, юшка мисливська, куліш Сіверський, холодник наддніпрянський.

У давнину супи були густими ситними стравами з великою кількістю різноманітних інгредієнтів і добавок. Вони заміняли собою як перші, так і другі страви. Сьогодні супи в основному - це легка перша страва (за винятком борщів та солянок), яка: активізує процес травлення; сприяє виділенню травних соків; поповнює організм водою; збагачує організм вітамінами та мінеральними солями

При вивченні теми учні закріпляють теоретичні знання на практиці з розрахунку сировини, організації робочого місця, технології приготування перших страв, попередження недоліків, економного використання сировини, дотримання вимог санітарії та гігієни.



Мета теми: Навчити учнів технологічному процесу приготування перших страв, проведення бракеражу і попередження недоліків у технологічному процесі; підбору інструменту, інвентарю, посуду; організації робочого місця; технологічних вимог безпеки праці.

Матеріал теми дає можливість показати учням на конкретному матеріалі роль працівників харчування у вирішенні таких задач як: приготування страв високої якості, раціональне використання сировини, зменшення втрат праці та енергії. »



Учні повинні знати:

  • Значення супів у харчуванні.

  • Класифікацію супів та їх особливості.

  • Технологію приготування супів.

  • Норму та температуру подачі

  • Основні механізми обладнання, правила їх використання.

  • Методи і прийоми безпечної роботи з інструментами, обладнанням.


Учні повинні вміти:

  • Розраховувати сировину для приготування страви.

  • Організовувати робоче місце.

  • Дотримуватись технології приготування страви.

  • Попереджувати недоліки в приготуванні страви.

  • Проводити бракераж страви.

  • Економно використовувати сировину, електроенергію, воду.

  • Дотримуватись вимог санітарії, гігієни,

  • Дотримуватись технічних вимог безпеки праці.

НАВЧАЛЬНО - ТЕХНІЧНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ТА ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ, ЩО ЗАСТОЧОВУЮТЬСЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ



  1. Документація: навчальний план, програма виробничого навчання, зведено - тематичний план, перелік навчально -виробничих робіт, плани уроків, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, завдання до тематичного оцінювання, паспорт комплексно - методичного забезпечення професії.

  2. Підручники, посібники:

  • Старовойт Л.Я. «Кулінарія», Київ: «Вища школа» 1993.

  • Косовенко М.С. «Технологія приготування їжі», Київ: «Фактор» 2003.

  • Доцяк В.С. "Українська кухня", Львів: 1998.

  • Саєнко Н.П. „Устаткування підприємств громадського харчування". Київ: «ЛДЛ» 2005.

  • Олейник О.М. "Основи фізіології, санітарії та гігієни харчування", Львів: 1998.

  • Бутейкис Н.Т. «Организация производства предприятий общественного питання», Москва: «Внсшая школа» 1990.

  • Бровко О.Г. «Товароведение пищевьгх продуктов», Москва: «Зкономика» 1989.

3. Дидактичні матеріали:

  • Інструкційно - технологічні картки

  • Алгоритми приготування перших страв

  • Картки - опитування

  • Кросворди

  • Картки – завдання

  • Картки – дефектів

ТЕМА УРОКУ:


«ПРИГОТУВАННЯ

БОРЩІВ»
ПЛАН УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
Тема: Приготування перших страв.

Тема уроку: Приготування борщів.

Цілі уроку: Навчальна: навчити учнів технології приготування борщів, дотримувати безпечних умов праці.

Розвивальна: розвивати швидкість при виконанні робіт, технологічне мислення, культуру мови, пам'ять.

Виховна: виховувати охайність, відповідальність за виконану роботу, самостійність, бережливе відношення до обладнання, інвентарю, сировини.

Матеріально - технічне та методичне забезпечення уроку

Обладнання: електрична плита, жарова шафа.

Інструменти і інвентар: обробні дошки: ОС, МС, РС; ножі.

Посуд: каструлю, сковорода, ложки, черпак, тарілки.

Наочні посібники: інструкційно - технологічні картки, плакати, алгоритми приготування борщів.

Дидактичні матеріали: картки - озвучування, кросфорди.

Документація: навчальний план, навчальна програма, план виробничого навчання на місяць, план на день, перелік навчально - виробничих робіт.

Тип уроку: урок вивчення трудових прийомів та операцій.

Методи проведення уроку: словесний, наглядний, практичний, інформаційно - рецептивний, репродуктивний.

Методичні рекомендації з проведення уроку по темі: "Приготування борщів".

Вступний інструктаж проводиться з метою закладення у свідомості учнів міцної основи для успішного виконання майбутньої самостійної роботи.

Вступний інструктаж починається з актуалізації знань учнів. Це дає можливість майстру виявити рівень знань отриманих на уроках спец технології - кулінарії.



  1. Які перші страви називаються заправними?

  2. Які правила варіння заправних супів?

  3. Які перші страви називаються борщами?

  4. Які ви знаєте різновидності борщів?

  5. Як приготувати борщ український?

  1. Чим відрізняється борщ полтавський з галушками від борщу київського?

Після опитування учнів майстер починає розповідати про значення теми уроку у виробництві, про технологію приготування борщу українського, київського, чернігівського, кіровоградського, показує трудові прийоми приготування.

При демонстрації трудових прийомів майстер звертає увагу на організацію робочого місця, техніку безпеки при виконанні робіт.

Для закріплення нового матеріалу майстер пропонує учням відповісти на картки - опитування (див .дод.), картки дефектів(див. дод.)

Після закріплення нового матеріалу майстер надає завдання на день.



Поточний інструктаж.

Метою поточного інструктажу є виконання учнями навчально - виробничого завдання з найменшою кількістю помилок у процесі виконання самостійних робіт. У ході поточного інструктажу майстер повинний провести цільові обходи. Під час обходу відзначати достоїнства і помилки в роботі учнів.

На поточному інструктажі кожен учень повинен виконати виробничі справи, які складаються з приготування борщів: українського, київського, чернігівського, кіровоградського.

При проведенні цільових обходів майстер перевіряє дотримання техніки безпеки, правил санітарії й особистої гігієни, дотримання температурного режиму і тривалість приготування даної страви, дотримання технології приготування, норми закладки продуктів керуючись технологічною карткою (див. дод.).

Наприкінці поточного інструктажу майстер оцінює якість страви згідно завдань для виконання виробничих справ (див. дод.).

Заключний інструктаж.

На заключному інструктажі майстер повідомляє про досягнення мети уроку, приймає та оцінює роботу кожного учня за урок, робить зауваження, вказує на типові помилки.

Майстер на основі аналізу успіхів та недоліків показує учням чому вони навчились, що і як треба робити щоб не допускати помилок та закріпити успіх.

Майстер оголошує домашнє завдання: повторити тему «Приготування капусняків».



Завдання для виконання навчально-виробничих вправ

Тема : Приготування борщів.

Завдання № 1: Приготувати борщ український : підібрати набор продуктів для приготування борщу, обробити сировину, нарізати овочі, обрати спосіб теплової обробки, приготувати пампушки, подати.


Бали

Оцінювання навчальних досягнень учнів

1-3

Учень підбирає набор продуктів для приготування борщу українського; спосіб приготування борщу не відповідає технології приготування, не дотримується т/б та організації робочого місця; не додержується технології приготування; смакові якості не відповідають вимогам.

4-6

Учень підбирає набор продуктів для приготування борщу українського; дотримується т/б та організації робочого місця з допомогою майстра; технологія приготування з суттєвими помилками.

7-9

Учень підбирає набор продуктів для приготування борщу українського; дотримується т/б та організації робочого місця ; технологія приготування борщу виконана з незначною допомогою майстра; доведення до смаку з незначною консультацією майстра.

10-12

Учень підбирає набор продуктів для приготування борщу укркїнського; дотримується т/б та організації робочого місця; технологія приготування виконана без помилок; смак відповідає вимогам до якості, проявляє творчій індивідуальний підхід до вибору додаткової сировини для покращення смаку, оздоблення та подачі.


Приготування заправних супів.

Заправні супи ділять на щі, борщі, розсольники, супи з картоплею, крупами, бобовими, макаронними виробами.

Заправні супи готують вегетаріанськими, на кістковому, м'ясо-кістковому, рибному бульйонах, бульйонах з птиці, грибних відварах.

На бульйонах кістковому, м'ясо-кістковому, з птиці і грибному відварі супи варять з різними продуктами.

На рибному бульйоні краще готувати картопляний суп, розсольник, солянку, щі з квашеної капусти.

Для варки заправних супів продукти підгодовують раз, змінюючи воду. Перлову крупу після промивання засипають в киплячу воду, варять до напівготовності, відвар зливають, а крупу промивають, так як відвар з неї має темний колір і слизисту консистенцію, що придає супам не гарний зовнішній вигляд.

Бобові перебирають, миють, кладуть в холодну воду (2-3 л на 1 кг.), квасолю і чечевицю - на 5-8 годин, обчищений горох - на 3-4 години, потім варять в тій же воді без сілі при закритій кришці до м'якості.

Макарони перебирають, розламують, всипають в киплячий бульйон або воду. Макарони варять 30-40 хвилин, лапшу 20-25 хвилин, лапшу домашню, вермішель 10-15 хвилин, фігурні вироби 10-12 хвилин.

Томатне пюре пасерують окремо. Можна пасерувати томатне пюре разом з оводами: спочатку овочі, а потім кладуть томатне пюре і пасерують.

Приготування борщів.

По змісту використаних продуктів, способам приготування, зовнішньому вигляді борщі різні.

Основними продуктами борщів являються буряк і томатне пюре. Моркву, цибулю, петрушку, зелень кладуть в усі борщі. В залежності від вигляду борщу в нього добавляють капусту, картоплю, солодкий перець,
квасолю, чорнослив, гриби, кльоцки і різні м'ясні продукти. Борщі можна готувати з яловичиною, бараниною, свининою, гусям, вітчиною, грудинкою, корейкою, шпиком, сосисками, сардельками. Овочі та картоплю нарізають і підготовляють по різному.

Буряк для борщу підготовляють двома способами. Перший спосіб: буряк нарізають соломкою або ломтиками, тушкують з томатним пюре, оцтом, жиром і не великою кількості бульйону. Буряк, тушкований без оцту, швидко готується, але обезбарвлюється, для скорочення часу приготування і зберігання кольору оцтом і томатними пюре доводять в неї за 10 хвилин до кінця варки.

Другий спосіб: буряк варять цілим, очищений з добавкою оцту, а не очищений без оцту, після варки буряк очищають від шкіри. Варений буряк нарізають соломкою або ломтиками, кладуть в борщ одночасно з пасерованими овочами і томатним пюре.

Приготування борщу з буряком, підготовленим за 2 способом, краще крім того окраска борщу буде яркою, а смак ніжним. Цей спосіб рекомендується для варки борщу з картоплею.

Свіжу капусту нарізають квадратиками, а квашену тушкують. Для цього квашену капусту перебирають, крупні кусочки здрібнюють, кладуть в котьол, кладуть жир, бульйон або воду і тушкують 1,5-2,5 години. Моркву, цибулю шинкують і пасерують.

В киплячий бульйон кладуть свіжу капусту, доводять до кипіння і варять до напівготовності. Потім добавляють тушкований буряк, біле коріння, пасеровану моркву, цибулю і варять 5-10 хвилин, після чого заправляють пасерованою мукою, розведеною з бульйоном, кладуть цукор, сіль і варять до готовності. Підготовлену квашену капусту кладуть разом з буряком.

Червоний колір борщу можна придати з настоєм буряку. Для цього приготування використовують буряк яркої окраски, нарізану тонкими ломтиками або натерту на тертушці. Підготовлений буряк кладуть в каструлю, заливають гарячим бульйоном, добавляють і настоюють 20-30 хвилин.

Промисловість випускає для підприємств харчування напівфабрикат для борщу - борщеву заправку, яку слід широко використовувати. Найпоширенішими є : борщ, борщ з капустою і картоплею, борщ з картоплею.



Приготування борщу українського.

Сирі столові буряки шаткують соломкою, додають оцет, жир, томатне пюре, трохи бульйону і тушкують до напівготовності. Ріпчасту цибулю, моркву, петрушку шаткують соломкою і пасерують з жиром.

М'ясо - кістковий бульйон проціджують, доводять до кипіння. У киплячий бульйон кладуть нарізану часточками картоплю, доводять до кипіння, кладуть нашатковану капусту і варять 10-15хв., потім додають тушковані буряки, пасеровані овочі. За 5-10 хв. до закінчення варіння кладуть солодкий перець, нарізаний соломкою, пасероване розведене бульйоном борошно, соль, цукор, спеції. Готовий борщ заправляють салом-шпик, розтертим з часником, настоюють 20 хв.

Перед подаванням у тарілки кладуть м'ясо, наливають борщ, додають сметану, посипають зеленю.

Окремо подають пампушки з часниковою підливою.

Приготування пампушків

Готують дріжджове тісто безопарним способом. Для цього у підігріту до температури 35'С воду додають розчинні в теплій воді і проціджені дріжджі, цукор, сіль, просіяне борошно і добре вимішують до однорідної консистенції, поки тісто не відставатиме від стінок посуди. Тісто ставлять у тепле місце для бродіння на 3,5 - 4 години. У процесі бродіння, коли тісто збільшиться в об'ємі у 2-3 рази його обминають 1-2 хв. знову залишають для бродіння. Тісто обминають 1-2 рази. З підготовленого тіста формують кульки масою 30г, щільно укладають на змазаний олією лист і залишають, щоб вони підійшли. Потім змащують яйцем і випікають 7-8 хв.

Приготування часникової підливою. Часник розтирають з сіллю, додають олію і переварену охолоджену воду.
Вимоги до якості борщів

Капуста має бути нарізана квадратиками (шашками) для борщів з квасолею, селянського, полтавського і флотського або шаткована, інші овочі нарізані відповідно до форми нарізування капусти - скибочками або соломкою.



Консистенція овочів м'яка, зберегли форму нарізування.

Колір малиново - червоний.

Смак кисло - солодкий, без присмаку сирого борошна та буряків.

Запах залежить від вибору продуктів, які входять до складу борщу (риби, копченостей, грибів).

Сметану і зелень не розмішують.

Зберігають борщі на мармітах не більш 2-х годин. Збільшення терміну реалізації призводить до погіршення смаку і зовнішнього вигляду, зниження вітамінної активності.



Нарізані м'ясні і рибні продукти, які подають з борщами, зберігають у бульйоні на мармиті.
Інструкційно-технологічна картка
«Борщ з картоплею та капустою»


Борщ з картоплею та капустою № 176

Продукти

1000

1 порція

3 порції



брутто

нетто

брутто

нетто

брутто

нетто

Буряк

200

160

100

80

300

240

Капуста свіжа

100

80

50

40

150

120

Картопля

107

80

54

40

162

120

Морква

50

40

25

20

75

60

Петрушка (корінь)

13

10

6,5

5

19,5

15

Цибуля ріпчаста

48

40

24

20

72

60

Томатне пюре

ЗО

30

15

15

45

45

Кулінарний жир

20

20

10

10

30

ЗО

Цукор

10

10

5

5

15

15

Оцет 3-х %-вий

16

16

8

8

24

24

Бульйон

800

800

400

400

1200

1200

Сіль

10

10

5

5

15

15

Перець горошком

01

01

005

005

0,15

0,15

Лавровий лист

004

004

002

002

0,06

0,06

Зелень

5,4

4

2,7

2

8,1

6

Сметана

20

20

10

10

зо

30

Вихід:










500







Бульйон кістковий

Продукти

1000

1200

брутто

нетто

брутто

нетто

Кістки

300

300

360

360

Морква

10

8

12

9,6

Петрушка

8

6

9,6

7,2

Цибуля ріпчаста

10

8

12

9,6

Вода:

1250

1250

1500

1500


Технологія приготування

В киплячий підсолений бульйон закласти картоплю, нарізану часточками, варити до напівготовності. Додати свіжу капусту (соломкою). Варити до напівготовності. За 5—10 хв. до кінця варіння закласти бурякову пасеровку. Довести до смаку сіллю, перцем, лавровим листом, цукром. Проварити 5—7 хв., настояти 15—20 хв.



Правила відпуску

У глибоку столову тарілку, нагріту до 400°С, налити 500 г борщу (350/150), сметану та зелень покласти острівцем. Лавровий лист, перець горошком вийняти. Під глибоку тарілку поставити мілку столову тарілку.

Інструкційно-технологічна картка

«Борщ з рибою»



№ з/п

Найменування сировини

Брутто

Нетто

Технологія приготування

1

Буряки

88

70

Квасолю замочують і відварюють. Гриби варять до готовності, потім січуть, відвар з грибів проціджують. Цибулю дрібно нарізують, підсмажують на олії, додають борошно, пасерують. Буряки нарізують соломкою і тушкують з оцтом. У киплячий грибний відвар кладуть нарізану брусочками картоплю, варять до напівготовності, додають капусту білоголову свіжу, буряки, обсмажену цибулю з борошном, варені гриби, квасолю з відваром, варять до готовності. Наприкінці варіння додають спеції і сіль.

Оброблену рибу нарізують на порціонні шматочки, обкачують у борошні, смажать на олії. У готовий борщ кладуть смажену рибу, доводять до кипіння.




2

Картопля

107

80

3

Капуста свіжа

100

80

4

Морква

38

ЗО

5

Цибуля ріпчаста

36

30

6

Білі гриби сушені

8

8

7

Олія

25

25

8

Квасоля

20.2

20

9

Томатне пюре

30

30

10

Петрушка (корінь)

13

10

11

Пастернак (корінь)

13

10

12

Борошно пшеничне

5

5

13

Кислота лимонна

0.3

0.3

10

Бульйон

600

600

11

Відвар грибний

200

200

Вихід:

1000




12

Минтай (філе зі







13

шкірою без кісток)

244

122

14

Борошно пшеничне

6

6

15

Олія

6

6

Маса смаженої риби:

100



Інструкційно-технологічна картка



«Борщ кіровоградський з грінками»


№з/п

Наіменування сировини

Бруто

Нето

Технологія приготування

1

Буряки

150

120

У киплячий бульйон кладуть картоплю нарізану часточками, доводять до кипіння, додають нашатковану капусту і варять 10-15 хв. Потім закладають тушковані з жиром і томатним соком буряки, пасеровані цибулю, моркву, сирий гарбуз, нарізаний часточками, варену квасолю разом із відваром. За 5 - 10 хв. до закінчення варіння додають кефір, сіль, збите яйце і заправляють товченим з часником салом шпик. Борщ настоюють 20 хв. Окремо подають запечені з тертим сиром і часником грінки. Приготування грінок: бутербродну булочку ріжуть на дві частини. Горизонтальну поверхню намазують вершковим маслом, змішаним із товченим часником, і посипають тертим твердим сиром. Підготовлені грінки кладуть на кондитерський лист і запікають у жаровій шафі.


2

Картопля

213

160

3

Капуста свіжа

88

70

4

Морква

25

20

5

Цибуля ріпчаста

36

ЗО

6

Гарбуз

29

20

7

Маргарин

30

30

8

Квасоля

40.4

40

9

Томатний сік

60

60

10

Сало шпик

10.4

10

11

Яйця

1/2шт

20

12

Часник

4

3

13

Кефір

200

200

10

Бульйон

550

550

Вихід

1000

Для грінок




11

Сир твердий

22

20

12

Масло вершкове

10

10

13

Часник

4

3

Маса грінок

70

Інструкційно-технологічна картка

«Борщ київський з грибами»




№з/п

Наіменування сировини

Бруто

Нето

Технологія приготування

1.

Буряки

113

90

У киплячий грибний бульйон кладуть картоплю, нарізану часточками, після закипання - шатковану капусту і варять 20-25 хвилин. Потім додають варені шатковані гриби, квасолю з відваром, буряки тушковані з томатним пюре, лимонною кислотою, пасеровані з олією цибулю і коріння, пасероване борошно, розведене грибним бульйоном, сіль, цукор, спеції і варять 5-7 хвилин. Перед подаванням у тарілку наливають борщ, кладуть сметану, посипають зеленню.


2.

Капуста білоголова свіжа

125

100

3

Картопля

133

100

4.

Гриби сушені

8

8

Маса варених грибів

16

16

5.

Квасоля

40,4

40

6.

Морква

50

40

7.

Петрушка (корінь)

20

15

8.

Цибуля ріпчаста

48

40

9.

Олія

25

25

10.

Томатне пюре

50

50

11.

Борошно пшеничне

5

5

12.

Цукор

5

5

13.

Кислота лимонна

1

1

14.

Грибний бульйон

750

750

Вихід




1000

Інструкційно-технологічна картка

«Борщ львівський (з сосисками)»





№з/п

Наіменування сировини

Бруто

Нето

Технологія приготування

1.

Буряки

250

200

Буряки варять зі шкірочкою. Наприкінці варіння додають оцет. Зварені буряки обчищають, нарізують соломкою, кладуть в сотейник, додають томатне пюре, розведене бульйоном і тушкують 5-7 хвилин. У киплячий проціжений бульйон кладуть картоплю, нарізану часточками, варять 20-25 хвилин, додають тушковані буряки, пасеровані, нарізані соломкою цибулю, моркву, петрушку, сіль, цукор, лимонну кислоту,перець, лавровий лист і варять 5-7 хвилин. Перед подаванням у тарілку кладуть зварені і нарізані скибочками сосиски, наливають борщ, кладуть сметану, зелень.


2.

Картопля

200

150

3

Морква

50

40

4.

Петрушка (корінь)

20

15




Цибуля ріпчаста

48

40

5.

Томатне пюре

50

50

6.

Цукор

5

5

7.

Кислота лимонна

1

1

8.

Жир тваринний

топлений


25

25

9..

Оцет 3%

16

16

10

Бульйон

700

700

11.

Сосиски

82

80

Вихід




1000/80


Картки - дефектів до теми «Приготування борщів».

Картка - дефектів №1 Бульйон у борщах непрозорий, овочі втратили форму. Яку помилку допустив кухар? Які шляхи попередження?

Картка - дефектів №2 Буряки у борщі потемнішали, борщ не має малиново - червоного кольору. Яку помилку допустив кухар? Які шляхи попередження?

Картка №3 Овочі недоварені або переварені - не зберегли форму. Яку помилку допустив кухар? Які шляхи попередження?
Картка опитування № 1



  1. Визначити назву страви;

  2. Визначити найменування борщу за набором сировини;

  3. Скласти технологічну схему;

  4. Організуйте робоче місце при приготуванні страви;

  5. Вимоги до якості.





Картка опитування № 2



  1. Визначити назву страви;

  2. Визначити найменування борщу за набором сировини;

  3. Скласти технологічну схему;

  4. Організуйте робоче місце при приготуванні страви;

  5. Вимоги до якості.





Картка опитування № 3



  1. Визначити назву страви;

  2. Визначити найменування борщу за набором сировини;

  3. Скласти технологічну схему;

  4. Організуйте робоче місце при приготуванні страви;

  5. Вимоги до якості.





Картка опитування № 4



  1. Визначити назву страви;

  2. Визначити найменування борщу за набором сировини;

  3. Скласти технологічну схему;

  4. Організуйте робоче місце при приготуванні страви;

  5. Вимоги до якості.





Картка озвучування № 1



  1. Яку страву можна приготувати з цих продуктів?

  2. Визначити до яких страв вона відноситься.

  3. Скласти технологічну схему.

  4. Вимоги до якості.

  5. Норма виходу страви.




Картка озвучування № 2



  1. Яку страву можна приготувати з цих продуктів?

  2. Визначити до яких страв вона відноситься.

  3. Скласти технологічну схему.

  4. Вимоги до якості.

  5. Норма виходу страви





Використана література



  1. Антонець Л.І. «Технологія приготування їжі». Київ.: «Факт» 2003.

  2. Бровко О.Г. «Товароведение пищевьгх продуктов». Москва.: «Зкономика», 1989

  3. Зайцева Г. Т. "Технологія виготовлення борошняних кондитерських виробів". Київ.: "Вікторія", 2002.

  4. Бутейкис Н.Т. «Организация производства предприятий общественного питання». Москва.: «Вьісшая школа», 1990.

  5. ДоцякВ.С. "Українська кухня". Львів.: 1998.

  6. Косовенко М.С. «Технологія приготування їжі». Київ.: «Факт» 2003

  7. Олейник О.М. "Основи фізіології, санітарії та гігієни харчування". Львів.: 1998.

  8. Саєнко Н.П. „Устаткування підприємств громадського харчування". Київ.: „ЛДЛ", 2005.

  9. Старовойт Л.Я. «Кулінарія». Київ.: «Вища школа» 1993.

  10. Тамарін Н.І. «Справ очно книга майстра виробничого
    навчання». Москва.: «Вища школа» 1988.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал