Методична декада в Хімчинській загальноосвітній школі І-ІІІ ст



Скачати 41.97 Kb.
Дата конвертації23.12.2016
Розмір41.97 Kb.
Методична декада в Хімчинській загальноосвітній школі І-ІІІ ст..
Педагогічна спадщина В.О.Сухомлинського є неоціненним скарбом для учительства. Багато цінних порад з неї можуть почерпнути для себе як молодий, так і досвідчений учитель. А твори для дітей є настільки доступними, повчальними і легкими для сприймання, що читаючи їх, дитина, навіть без допомоги вчителя, стає добрішою, вихованішою, розсудливішою, вчиться найголовнішим людським цінностям.

В цьому році великому педагогові виповнилося б 95.

Саме цій річниці була присвячена методична декада під назвою " Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського в практиці впровадження особистісно орієнтованого навчання і виховання сучасної школи", яка проходила в Хімчинській загальноосвітній школі І-ІІІ ст.. з 19 листопада по 2 грудня 2013 року.

Методичною радою школи було розроблено план її проведення.

До проведення декади були залучені школа вищої педагогічної майстерності, методичні об’єднання класних керівників, вчителів початкових класів, школа молодого педагога, практичний психолог школи.

Відкриття декади розпочалося методичною нарадою "В.О.Сухомлинський і сьогодення" (Злочанська Н.В.) та оформленням виставки членами школи вищої педагогічної майстерності "Василь Сухомлинський в діалозі з сучасністю"

(Юрійчук О.П.)

Також в цей день учні початкових класів подивилися казкову пригоду "В пошуках синьої пташки (Каюк Г.Д.)

Саме про казку Василь Сухомлинський писав так: "Я тисячу разів переконувався, що, наповнюючи світ фантастичними образами, діти відкривають не лише красу, але й істину. Без казки, без гри, уяви дитина не може жити, без казки оточуючий світ перетворюється для неї в красиву, але все ж намальовану картину; казка змушує цю картину ожити. Казка – це, образно кажучи , свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки і мови".

А вивчення рідної мови?

У своєму записнику В. Сухомлинський занотовує: "Дві рідні мови - це так само безглуздо, як би ми намагалися уявити, що одну дитину народило дві матері. У дитини є одна мати. Рідна. До смерті. До останнього подиху". Цими словами видатний педагог висловлює своє педагогічне кредо. Впроваджуючи саме цю ідею Сухомлинського, були проведені Свято рідної мови – 2- Б клас (Романюк М.П.), урок - практикум української мови в 11–А класі з використанням ділового мовлення до дня народження

В.О.Сухомлинського (Матійчук О.В.), година класного керівника "Україна…"у 8- Б класі (Підлетейчук М.Д.) .

На думку Василя Сухомлинського, національне виховання без патріотизму неможливе. Саме відданість рідній землі, любов до батьківщини, рідного народу, його історії, мови, культури народжують національний менталітет, психіку і характер людини.

"Азбука патріотичного виховання полягає у тому, щоб утвердити в людській душі багате, яскраве, незабутнє дитинство, закарбувати в ньому образи рідної природи , які хвилювали б усе життя. У кожної дитини повинен бути рідний куточок, який став би незабутнім спогадом про найдорожче, - без цього немає людини. Немає її морально-емоційного і естетичного коріння, немає свіжого вітерця, який живить непогасне полум’я любові до Вітчизни".

А народні традиції є "живим, вічним джерелом педагогічної мудрості", "зосередженням духовного життя народу". Для класних керівників та учнів 5-11 класів вчитель Стефурак М.Д. провела виступ "Хустина в обрядах українського народу"(6-Б кл.).

Посвята в першокласники пройшла під керівництвом Оленюк В.М. І тут знову напрошуються слова В.О. Сухомлинського, який писав:”Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання".

Годину самопідготовки провів вихователь ГПД Луканюк В.Ю. "Саме тут, - за словами Сухомлинського,- створюються сприятливі умови для того постійного духовного спілкування вихователя і дітей, без якого немислиме виховання емоційної культури"

Велике значення надавав В.О. Сухомлинський вивченню математичних наук. Математичне мислення необхідне для успішного вивчення усіх предметів; математичні здібності - це яскравий прояв якостей розуму, які відіграють велику роль у пізнавальній і творчій трудовій діяльності. Завдання школи – піклуватися про розвиток математичних здібностей усіх учнів"

Під час методичної декади вчитель Юрійчук О.П провела відкритий урок математики в 3-А класі для вчителів початкових класів та вчителів школи вищої педагогічної майстерності. Також вчителем Білак Г.Я. було проведено відкритий урок з фізики у 8-Б класі.

Здоров’я і фізичний розвиток учнів теж займали значне місце в працях Василя Сухомлинського. "Зміцнити здоров’я людини в дитинстві , не допустити, щоб дитина вступала в юність кволою і млявою,- це означає дати їй всю повноту життєвих радощів",- підкреслював В.О. Сухомлинський.

"Здорова сім’я - здорова держава" - таке спортивне свято із залученням батьків було проведено вчителем початкових класів Оленюк О.М.(3-Б кл.). А вчитель Удудяк В.І. провів відкритий урок з фізичної культури у 8-Б класі.

Активно включилися педагоги школи в роботу психолого – педагогічного семінару "В полум’ї професії", який в досить цікавій формі вміло провела практичний психолог Удудяк С.І.

На завершення Н.В.Злочанською було проведено тренінг з молодими педагогами "Крок до майстерності" та підведено підсумки декади.

Методична декада активізує роботу школи. А впровадження в практику педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського підносить її на більш ефективний та якісний рівень.



Позаду декада. Можливо, недоспані ночі, роздуми… Роздуми про людину, яка народилася на світ не для того, щоб зникнути безвісною пилинкою, а людину, що народилася, щоб лишити по собі слід вічний – гідний і напрочуд плідний слід Педагога.

О.П.Юрійчук,

керівник Школи вищої педагогічної майстерності

f:\фото 2\img_0658.jpgcimg1710.jpg

cimg1658.jpgcimg1776.jpg

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал