Методи і форми роботи на уроках української мови і літератури, що сприяють формуванню компетентностей учнів



Дата конвертації09.05.2017
Розмір15.1 Kb.
Методи і форми роботи на уроках української мови і літератури,

що сприяють формуванню компетентностей учнів

Зміст та методика викладання будь-якого навчального предмета мають специфічні риси стосовно формування компетентностей учнів.

Формування соціальної компетентності полягає у стимулюванні діалогічного спілкування, проведення циклу позакласних заходів у формі ситуативних занять, написання творів з тем «Якби я був президентом», «Якби я був директором школи», засобами української літератури формувати патріотичні почуття, повагу до історії, традицій українського народу, рідної мови.

Формування комунікативної компетентності на уроках української мови та літератури полягає у підготовці дидактичних матеріалів розвитку мовлення, репродукцій, карток,уривків з фільмів, розробка варіантів карток з порівняльним перекладом;підготовка тез для усного та писемного мовлення з метою дотримання норм українського мовного етикету; залучення дітей до створення власного словника труднощів української мови; продовження формування вмінь та навичок учнів у позакласній роботі(робота відповідного гуртка, факультатива); залучення дітей до випуску альманаху, газети; стимулювання критичного ставлення до власної роботи, висловлення власної думки та адекватне сприйняття відгуків.

Розвиток інформаційної компетентності передбачає формування вмінь учнів обирати потрібні джерела інформації, удосконалення вмінь використовувати додаткову літературу, проведення інформаційних хвилинок, інформаційних диктантів, вироблення вмінь складати схеми, читати їх, стимулювати критичне ставлення до повідомлень засобів масової інформації.

Розвиток компетентностей самоосвіти і саморозвитку передбачає складання учнями тез, виписок, опорних конспектів, виконання творчих завдань, розробка учнями вікторин, тестів, сценаріїв, написання рефератів.



Розвиток продуктивної творчої діяльності передбачає активізацію творчого потенціалу учнів, інтегрованих уроків, дебатів, проведення інтенсивної позакласної роботи з предмета, проведення тижнів української мови і літератури, української культури, української пісні тощо.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал