Мета відвідування уроку Тема уроку



Скачати 34.58 Kb.
Дата конвертації07.01.2017
Розмір34.58 Kb.
ТипУрок
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ УРОКУ
Дата: ______________ клас _____________

П.І.П.вчителя, предмет____________________________________________________________

Мета відвідування уроку__________________________________________________________

Тема уроку: ____________________________________________________________________

Психологічна (розвивальна ) мета уроку ____________________________________________

________________________________________________________________________________

Тип уроку: _______________________________________________________________________


Аспекти уроку

Аналіз спостережень

Висновки і рекомендації



І. Навчальна діяльність і емоційний стан учнів




Рівень активності, працездатності на уроці


Особливості уваги учнів: чи розвивається зосередженість_________розподіл переключення


На якому рівні йде робота: сприймання(слова вчителя, підручник), розуміння (аналіз із учителем, самостійна робота), застосування(розвиток умінь)


Співвідношення репродуктивної та творчої діяльності


Рівень самоорганізації


Які пізнавальні процеси домінують: пам'ять ___________, мислення_________, уява_____________

Які види памяті домінують: образна, логічна, емоційна, механічна?


Які форми запам’ятовування використовуються: логічна обробка, кількаразове повторення, асоціації, закріплення, використання декількох модальностей_____________________

Які форми мислення використовуються: порівняння, зіставлення, аналіз, синтез, класифікація, систематизація


Мовлення: чи розвиваються емоційність, виразність, навички усної розповіді, володіння термінологією. Чи є слова-паразити

_______________________________________________________



Психологічний клімат уроку: позитивний, нейтральний, негативний


Основні емоції на уроці: радість, упевненість, тривога, зацікавленість, нудьга, роздратованість, байдужість


Взаємини учнів на уроці: кооперація, конкуренція, відчуження


Емоційне ставлення до навчання: позитивне, негативне, нейтральне


Ставлення до вчителя: повага, тривожність, залежність, агресія, доброзичливість, байдужість, неприязнь, зневага


ІІ Структура та динаміка уроку




Чи перевіряють домашнє завдання____________час__________


Навчальна мотивація: постановка мети (майбутнє), формування асоціативного ряду (попередній досвід), побутова мотивація (зв'язок із життям)


На який мотив спирається діяльність: навчальний, соціальний, позитивний, зовнішній, ознаки, ігровий?


Озвучення мети уроку, чи пов’язана з минулими та наступними темами________________________________________________

Основна частина, час _________________________________

Чи закріплюється матеріал, чи підбиваються підсумки_______________час______________

Чи роз’яснена домашня робота___________________________

Темп уроку (відповідність можливостям учнів)_______________

Ритм уроку: паузи, зміна видів роботи, кульмінації, «емоційне закінчення»____________________________________________

ІІІ. Аналіз діяльності вчителя




Початок уроку, психологічна готовність до уроку____________

Як організована перевірка домашнього завдання,_____________

____________________чи є перехід до нової теми_______



Чи доведена важливість теми

Застосування проблемно-еврестичного навчання

Опора на вивчений матеріал

Які форми роботи були застосовані (різноманітність)_________

Чи застосовуються на уроці спонукання (позитивні коментарі, жести, стимул інтересу, вольові зусилля, ефект раптовості, зміна діяльності), заохочення(схвалення, подяки, позитивний приклад), примус (погрози оцінкою, різкі зауваження, нотації, пересаджування, запис у щоденник, фізичний вплив, фізична сила?)

Яким чином проводиться контроль і оцінювання, чи є прояви самоконтролю_________________________________________

Ставлення до помилок

Дотримання правил, рівень дисципліни, реакція на порушення

______________________________________________________



Яка модальність сприйняття є провідною:візуальна, аудіальна, кін естетична? Чи залучаються кілька модальностей?

_______________________________________________________



Мова вчителя__________________________________________

Рівень працездатності під час уроку: висока, середня, низька

Психологічна позиція вчителя: над, під, поруч, разом, віддалік

Стиль спілкування та керівництва_________________________

Педагогічний такт______________________________________

Настрій учителя: позитивний (задоволеність, енергійність, оптимізм, гумор), негативний (незадоволеність, роздратування,гнів, байдужість)

Емоційна стійкість, опанування своїх емоцій_____________

Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів___________________________________________________

Які прийоми застосовувалися для досягнення своєї мети?_________________________________________________

Чи досягнута психологічна мета уроку? ________________________________________________________


Поділіться з Вашими друзьями:



База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал