Класна година «Крок за кроком до здоров’я» Мета: активізувати особисте розуміння учнями поняття



Скачати 49.96 Kb.
Дата конвертації18.06.2017
Розмір49.96 Kb.
Класна година «Крок за кроком до здоровя»

Мета: активізувати особисте розуміння учнями поняття «здоров’я», довести учням важливість і значимість спілкування для життя людини сьогодні і у майбутньому, визначити, що власна поведінка та спосіб життя є найважливішими факторам, які впливають на здоров’я людини, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання: плакати, фломастери, олівці, ватман, аркуші паперу, афоризми відомих людей про здоров’я та здоровий спосіб життя, комп’ютер.

Хід класної години

Організація роботи з класом,повідомлення теми та мети заходу



Учитель. Добрий день! Вітаю вас на нашій класній годині. Який у вас настрій? Чи готові ви поспілкуватися? Тож почнемо.

Щоб ви зрозуміли тему нашого спілкування, виконаймо вправу.



Учитель. Перед вами лежать аркуші паперу. Візьміть їх у руки і згорніть. Пропоную зробити чоловічка. Назвемо його Бінго. Робимо разом.

(Учні разом з учителем роблять чоловічків з паперу)

Зробили? Подивіться, які чоловічки у вас вишли? Сподобались А тепер розірвіть їх на три частини. Розірвали?

А якщо я запропоную вам знову з’єднати, а потім склеїти? Будь ласка, з’єднайте частини Не так, як раніше? Їхній вигляд змінився на краще?

(Учитель пропонує учням дати відповіді на запитання)


  • Що ви відчували, коли робили свого чоловічка? (Гордість)

  • А що відчули, коли його розірвали? (Азарт)

  • Які почуття охопили вас, коли побачили розірваного чоловічка (Жаль, смуток))

  • А чи змогли ви повністю його відновити?

  • Що легше – запобігти руйнуванню, чи відновити попередній стан?, вигляд?

Учитель. Ви робили свого чоловічка так довго, зруйнували в декілька секунд. То що ж легше?

(Відповіді учнів ( руйнувати легше, ніж будувати, треба берегти те, що є)

Учитель. Чому, щось робити легше, ніж переробляти?

(Відповіді учнів)



Учитель . Отже, тема нашої розмови – «Крок за кроком до здоров’я»

Пропоную вам з’ясувати,що таке здоров’я та які фактори суттєво впливають на його стан.



Ведучий. Хтось з великих сказав, що здоров’я не купиш, його дарує розум . А що таке здоров’я на ваш погляд?

(Відповіді учнів)



Ведучий. Здоров’я – це найголовніше в нашому житті. Коли люди вітають один одного, бажають, у першу чергу здоров’я.

На мою думку, здоров’я – це такий стан, коли ти сповнений життєвих сил.

Здоров’я – це чиста природа, екологія.

Здоров’я – це коли людина не п’є та не палить.

Здоров’я – це коли є завжди смачна та вітамінізована їжа

Здоров’я – це коли гарне медичне обслуговування.

Здоров’я – це спосіб життя.

Учитель. Цікаво, яке визначення поняттю «здоров’я» дає Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ): «Здоров’я - це стан повного фізичного, духовного благополуччя, а не тільки відсутність хвороб , або фізичних вад».

Учитель. Таким чином, виходить, що здоров’я – це не тільки наше з вами фізичне благополуччя, а й психологічний стан нашої душі, наші думки,, погляди на світ, соціальний стан суспільства.

( Демонструється слайд, на якому представлено вплив різноманітних факторів на формування здоров’я людини)



Ведучий. Як ви бачите, на здоров’я впливають: спадковість – 20%, рівень медицини – 10%, стан екології – 20%, а спосіб життя – 50%. Який висновок можна зробити? Так. Від нас самих залежить наше здоров’я.

Учитель. Хочу звернути вашу увагу на те, що й наші батьки завжди турбуються про нас, своїми хворобами ми, перш за все, їм завдаємо великого болю та страждань. А психічне здоров’я – невід’ємна складова здоров’я людини.

Нервові напруження, страждання негативно впливають на самопочуття будь-якої людини. Про це слід пам’ятати. Отже, ми обираємо здоровий спосіб життя!

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Учитель. І я вам скажу: «Ваше здоров’я – у ваших руках!». Майже все у вашому житті залежить від вас самих. Бажаю вам успіхів та міцного здоров’я! Якщо хтось хоче поділитися своїми думками зі мною особисто, не виносячи це на обговорення всього колективу, чекатиму ваших листів на свою електронну адресу.

А зараз ви матимете можливість виготовити стіннівку за темою нашої класної години «Крок за кроком до здоров’я» до загальношкільного конкурсу

(Учні виготовляють стіннівку)

Самоаналіз класної години

«Крок за кроком до здоров’я»

22.01.2014 р. у 8 класі в рамках тижня безпеки життєдіяльності було проведено класну годину «Крок за кроком до здоров’я». Мета заходу: активізувати особисте розуміння учнями поняття «здоров’я», довести учням важливість і значимість спілкування для життя людини сьогодні і у майбутньому, визначити, що власна поведінка та спосіб життя є найважливішими факторами, які впливають на здоров’я людини, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я. Учням було запропоновано обладнання: плакати, фломастери, олівці, ватман, аркуші паперу, афоризми відомих людей про здоров’я паперового чоловічка, якого самі ж «зруйнували», а потім намагалися відновити. На цьому прикладі учні переконалися, що легше запобігти руйнуванню здоров’я, ніж його відновити. Восьмикласники давали відповіді на проблемні запитання, розглянули діаграму «Фактори, що впливають на формування здоров’я», самостійно зробили висновок про те, що здоров’я кожної людини найбільше залежить від її способу життя. В кінці заходу учні виготовили стіннівку за темою на загальношкільний конкурс.

Вважаю, що поставленої мети досягнуто.

Класний керівник 8 класу Літвінова С. П.

Самоаналіз класної години



«Крок за кроком до здоров’я»

Метою класної години була активізація особистого розуміння учнями поняття «здоров’я», доведення учням важливості і значимості спілкування для життя людини сьогодні і у майбутньому

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал