Картка аналізу заняття з логіко-математичного спрямування. Дата Група Вихователь



Скачати 273.25 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації23.12.2016
Розмір273.25 Kb.
  1   2   3
Аналіз освітнього процесу

в дошкільному навчальному закладі.
12.1. Картка аналізу заняття з логіко-математичного спрямування.
Дата ____________ Група _______________ Вихователь___________________


№ з/п

Критерії змісту діяльності педагога та дітей

Оцінка

Пропозиції

1.

Конкретність та відповідність завдань програмовим вимогам,розвиткові дітей.







2.

Раціональність та ефективність використання часу, побудови етапів, оптимальність темпу заняття.







3.

Доцільність, різноманітність та розміщення роздаткового та демонстраційного матеріалу. Їх види кількість та якість.







4.

Вміння педагога організувати дітей, активізувати увагу дітей.







5.

Чіткість та грамотність вказівок, пояснень, запитань, демонстрування матеріалів, логічність та емоційність мовлення вихователя.







6.

Вміння активізувати мовлення дітей (конкретність, влучність запитань, різноманітність їх формулювання).







7.

Вміння підводити дітей до узагальнення, математичних висновків.







8.

Вміння розвивати різні види пам’яті: зорову, слухову, словесно-смислову, емоційну.







9.

Взаємодія, узгодженість діяльності вихователя та дітей.







10.

Індивідуальна робота з дітьми.







11.

Підсумок заняття, оцінно-контрольні дії.







12.

Рівень використаний прийомів для формування математичних уявлень у дітей:

  • кількість та лічба4

  • величина;

  • геометричні фігури;

  • орієнтування в просторі;

  • орієнтування в часі;

  • логіко-математична компетенція







13.

Особливості поведінки дітей: активність, інтерес, увага, ставлення до заняття







14.

Засвоєння дітьми програмового змісту, передбаченого поставленими завданнями.







Висновки:

Пропозиції:





Підпис вихователя:


12.2. Картка аналізу заняття з мовленнєвого спілкування
Дата ______________ Група _______________ Вихователь __________________


№ з/п

Критерії змісту діяльності педагога та дітей

Оцінка

Пропозиції

1.

Обсяг, відповідність програмового змісту вікові дітей та рівню їх розвитку.







2.

Умови проведення заняття.







3.

Естетика заняття.







4.

Доцільність, різноманітність, якість наочних посібників.







5.

Раціональність обраної структури.







6.

Оптимальність форми організації дітей.







7.

Ефективність вибору, доцільність методів та прийомів.







8.

Вміння організувати дітей, активізувати їхню увагу.







9.

Активізація логічного мислення та пізнавальної діяльності.







10.

Розвиток мовленнєвої активності дітей.







11.

Збагачення, уточнення, активізація словника.







12.

Прийоми активізації пізнавальної діяльності дітей.







13.

Робота над образними засобами мовлення (антоніми, синоніми, епітети, прислів’я, скоромовки, чистомовки).







14.

Форми та прийоми контролю за мовленнєвою діяльністю дітей.







15.

Уміння дітей володіти інтонацією, темпом, тоном, дикцією.







16.

Тривалість етапів, своєчасне проведення фізкультхвилинок.







17.

Здійснення індивідуального там диференційованого підходів.







18.

Чіткість, грамотність вказівок, пояснень, запитань, виразність, логічність, та чистота мовлення вихователя.







19.

Оцінка засвоєння дітьми матеріалу заняття.







Висновки:
Пропозиції:


Підпис вихователя:



12.3. Картка аналізу заняття з фізичної культури.
Дата ______________ Група _____________ Вихователь(Інструктор) _____________


№ з /п

Критерії змісту діяльності педагога та дітей

Оцінка

Пропозиції

1.

Обсяг,відповідність програмового змісту вікові дітей та рівня їхнього розвитку.







2.

Підготовка місця та обладнання до заняття.







3.

Одяг вихователя та дітей.







4.

Доцільність розподілу часу на проведення кожної частини.







5.

Частини заняття, їх зв'язок.







6.

Ефективність вибору методів та прийомів.







7.

Доцільність способів організації дітей піл час виконання вправ в кожній частині заняття.







8.

Діяльність дітей:

  • якість рухів;

  • фізична активність.







9.

Діяльність вихователя:

  • якість показу та пояснення вправ;

  • уміння тримати в полі зору всю групу, контролювати самопочуття та поведінку дітей;

  • забезпечення страхування, дотримання техніки безпеки; вміння володіти голосом, культура мовлення, настрій вихователя.







10.

Темп виконання та дозування вправ.







11.

Регулювання фізичного та психічного навантаження протягом заняття.







12.

Здійснення індивідуального та диференційованого підходів.







13.

Формування правильної постави, коригуючи вправи.







14.

Моторна щільність заняття.







Висновки:
Пропозиції:


Підпис вихователя:



12.4. Картка аналізу заняття з образотворчої діяльності.
Дата____________ Група ______________ Вихователь_____________________


№ з/ п

Критерії аналізу

Оцінка

Пропозиції

1.

Конкретність та відповідність завдань заняття програмовим вимогам, розвиткові дітей.







2.

Санітарно-гігієнічні та естетичні умови під час проведення заняття.







3.

Добір практичного матеріалу, його розташування.







4.

Наявність та відповідність посібників, натури, зразків, картин художнім та педагогічним вимогам, віковим особливостям дітей.







5.

Доцільність методів та прийомів, використаних вихователем під час:

  • розглядання натури, репродукції;

  • визначення змісту сюжету;

  • добору засобів виразності.







6.

Рівень залучення дітей до обговорення послідовності виконання завдання.







7.

Індивідуальний та диференційований підхід до дітей.







8.

Чіткість, послідовність запитань, що спрямовують увагу дітей на засоби та техніку, необхідні для виконання зображення.







9.

Доступність, логічність, емоційність мовлення вихователя.







10.

Ознайомлення з новими прийомами (засобами) зображення:

  • рівень повного показу зображення чи часткового;

  • рівень активізації дитячого досвіду;

  • використання поетичного слова, образних слів, порівнянь;

  • використання репродуктивного методу (спеціальні вправи, необхідні для наступного зображення).







11.

Використання ігрових методів.







12.

Рівень формування знань, умінь та навичок, необхідних для зображення об’єктів:

  • передача форми;

  • передача величини предметів та їх частин;

  • передача кольору;

  • розташування у просторі;

  • відносна величина та положення предметів;

  • рухи.







13.

Рівень самостійності виконання роботи.







14.

Володіння дітьми навичками аналізу й оцінки результатів своєї діяльності та діяльності своїх товаришів.







Висновки:
Пропозиції:


Підпис вихователя:

12.5. Картка аналізу музичного заняття.

(розділи «слухання музики», «Співи»)
Дата ____________ Група______________ Музичний керівник_________________


№ з /п

Критерії аналізу діяльності педагога

Оцінка

Пропозиції

Слухання

1.

Ознайомлення дітей з доступними їхньому сприйняттю зразками сучасної, класичної, народної музики.







2.

Надання певних повідомлень про музику, композиторів, тему, яка розкрита у музиці.







3.

Розвиток музичного сприйняття, формування здатності емоційно відгукуватися на почуття, які виражені в музиці.







4.

Формування вміння розрізняти та називати жанри, характер музики.







5.

Ознайомлення із засобами музичної виразності (мелодія, тембр,темп).







6.

Формувати вміння розпізнавати зіграні музичні уривки та мелодії знайомих пісень.







7.

Активізація дітей до висловлювання свого ставлення до музики.







Співи

1.

Створення сприятливої «звукової атмосфери», яка сприяє охороні дитячого голосу та слуху.







2.

Добір музичного репертуару відповідно вікових та індивідуальних особливостей дітей.







3.

Формування співочих умінь, навичок, які сприяють виразному виконанню.







4.

Навчання виконанню пісень в різному темпі, за допомогою вихователя та самостійно, у супроводі та без супроводу інструмента.







5.

Розвиток музичного слуху, привчання розрізняти правильне та неправильне співання, висоту звуків, їх тривалість.







6.

Ознайомлення із структурою пісні.







7.

Проведення індивідуальної роботи з дітьми.







8.

Заохочення до імпровізації дітей у співах.







9.

Виховання інтересу та любові до народних пісень.







10.

Стеження за позою дітей під час співу сидячи та стоячи.







Методи та прийоми

1.

Практичні методи 6 художнє виконання педагогом музики, пісні (виразність, доступність, точність); застосування м’язово-рухових почуттів.







2.

Наочні методи: ілюстрації, художні іграшки, посібники, музично-дидактичні ігри.







3.

Словесні методи: короткі розповіді, бесіди, пояснення, запитання (стислі, яскраві, образні ).







Висновки, пропозиції:



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал