Інформація про учнів Олексіївської зош І-ІІІ ст., що знаходяться на внутрішньошкільному обліку Кількість учнів у школі 212. Кількість учнів, що знаходяться на внутрішньошкільному обліку № піб



Сторінка1/3
Дата конвертації04.06.2017
Розмір0.5 Mb.
ТипІнформація
  1   2   3
Додаток 1

Кількість учнів, що перебували на внутрішньошкільному обліку

за останні 5 років
2008- 2009- 2010- 2011- 2012-
2009н.р. 2010н.р. 2011н.р. 2012н.р. 2013н.р.



Додаток 2
Кількість учнів Олексіївської ЗОШ І-ІІІ ст. (%),

які проживають у різних населених пунктах

Куйбишевського району

Додаток 3

Інформація

про учнів Олексіївської ЗОШ І-ІІІ ст.,

що знаходяться на внутрішньошкільному обліку
1.Кількість учнів у школі – 212.

2. Кількість учнів, що знаходяться на внутрішньошкільному обліку – 7.





ПІБ

Клас

Підстава взяття на облік

1

Лютий Максим Вікторович

2

Незадовільна поведінка, крадіжки дрібних речей в однокласників, неуспішність


2

Ставицький Руслан Андрійович

3

Незадовільна поведінка

3

Кононенко Роман Омарович

5

Незадовільна поведінка

4

Клипач Максим Іванович

5

Незадовільна поведінка

5

Літош Павло Геннадійович

7-Б

Незадовільна поведінка

6

Береза Альбіна Василівна

8

Неадекватна поведінка, неуспішність

7

Горбатко Віталій Сергійович

8


Крадіжка, незадовільна поведінка


Додаток 5

Кількість учнів, що палили цигарки

за останні 5 років

2008- 2009- 2010- 2011- 2012-


2009н.р. 2010н.р. 2011н.р. 2012н.р. 2013н.р.

Додаток 4

ЗАТВЕРДЖЕНО

на засіданні педради

№ ___ від ________

директор школи

___________ А.Л.Котенко

План

індивідуальної роботи з учнями, які



знаходяться на внутрішньошкільному обліку



Заходи

Дата

виконання



Відповідальні

Відмітка про виконання

1

Вивчення учнів. Складання характеристики.

вересень


кл.кер.,

психолог





2

Вивчення умов проживання.


І семестр


кл.кер.,

соц.педагог






3

Відвідування вдома.


впродовж

року


кл.кер.,

соц.педагог






4

Ведення індивідуальної картки учня.

впродовж

року


психолог, кл.кер.




5

Залучення школярів до гуртків.

вересень


кл.кер.,

вчителі





6

Контроль за навчанням, виконанням домашніх завдань, пропусків уроків.

впродовж

року



кл.кер.,

соц.педагог,

вчителі





7

Контроль поведінки в школі.


впродовж

року



кл.кер.,

соц.педагог,

вчителі





8

Контроль поведінки у вечірній час.

впродовж

року


кл.кер.,

соц.педагог






9

Відвідування уроків з метою виявлення труднощів у навчанні.

впродовж

року



адміністрація,

кл.кер., психолог






10

Робота психолога з учнями

впродовж

року


психолог




11

Проведення бесід про правила поведінки.

впродовж

року


кл.кер.,

соц.педагог






12

Проведення профілактичних бесід про шкідливі звички.

впродовж

року


кл.кер., психолог






Додаток 6

Можливість впровадження
Тренінг «Корекція відхилень у поведінці»
Тематичний план тренінгу




Тема

Год.

1

Знайомство. Мій світ

1

2

Робота з Я-образом

1

3

Відчуй, що тебе люблять

1

4

Образа

1

5

Агресія і гнів

1

6

Про жорстокість і насильство

1

7

Шкідливі звички

1

8

Зроби себе щасливішим

1


Частота занять: один раз на тиждень.

Тривалість: 40 —45 хвилин.
Заняття 1 «ЗнайомствО. Мій світ.»
1. «Знайомство».

Мета: зближення учасників групи.

Інструкція. Учасники сідають у коло, кожний по черзі представляє себе (як хоче) й розповідає про те, що він любить і чого не любить, при цьому наступний учасник спочатку повторює все про попереднього, а потім представляє себе.
2.«Подаруй посмішку»

Мета: створення атмосфери єдності; підвищення позитивного настрою; розвиток уміння виражати свій емоційний стан.

Інструкція. Учасники утворюють коло, беруться за руки. Кожний по черзі дарує посмішку своїм сусідам ліворуч і праворуч, дивлячись одне одному в очі.
3.«Дзеркало»

Мета: емоційне усвідомлення своєї поведінки; зниження напруженості; подолання непевності; формування довільного контролю.

Інструкція. Учасники стають у дві шеренги обличчям одне до одного, розбиваючись на пари, один — ведучий, другий — «дзеркало». Ведучий дивиться в «дзеркало», а воно «віддзеркалює» усі його рухи. Після завершення учасники міняються ролями, а потім і напарниками.
4. «Три товариші»

Мета: формування комунікативних навичок.

Інструкція. Група розподіляється на підгрупи по троє учасників у кожній. На кожну підгрупу видається анкета.

АНКЕТА «Три товариші»

Ось три речі, які любимо ми всі :

__

__



__

Ось три речі, яких не любимо ми всі :

1. __

2. __


3. __

У цьому ми відрізняємося одне від одного :

Ім’я : ___________________Я відрізняюся від інших тим, що я____

Ім’я : ___________________Я відрізняюся від інших тим, що я _____

Ім’я : ___________________Я відрізняюся від інших тим, що я ____
5.«Рефлексія»

Інструкція. Учасники по колу характеризують свій настрій, обмінюються думками й почуттями щодо проведеного заняття.
Заняття 2 «Робота з «Я-образом ».
1. «Вітання»

Інструкція. Усі учасники групи вітаються, називаючи одне одного на ім'я.
2.«10 "Я" »

Мета: саморозкриття; робота з образом «Я».

Інструкція. Учасникам треба десять разів відповісти на запитання: «Хто я? Який я?» Аркуші із завданням не підписуються, психолог перемішує їх і зачитує, учасники намагаються здогадатися, хто автор.
3.«Добре чи погано»

Мета: подивитися на явище з різних точок зору.

Інструкція. Обирається якась якість людини (наприклад доброта). Учасники висловлюються по колу (перший говорить: «Добре бути добрим, тому що.», а наступний говорить: «Погано бути добрим, тому що.»).
4.«Компліменти»

Мета: посилення згуртованості; зняття внутрішніх затисків.

Інструкція. Учасники по колу, передаючи одне одному м'яч, говорять тому, хто сидить поруч: «Мені подобається, що ти добрий», а сусід відповідає: «Так, я добрий, а ще я розумний» та ін. »
5.«Я люблю»

Мета: створення атмосфери прийняття та розуміння; розвиток активного слухання.

Інструкція. Діти по черзі називають свої імена та розповідають про те, що вони люблять найбільше, ведучий повторює все, що говорили попередні, після чого говорить про себе і т. д.
6.«Я най...»

Мета: зняття внутрішніх затисків; пошук внутрішніх ресурсів.



Інструкція. Діти по черзі закінчують речення: «Я най…»
7.«Рефлексія»

Інструкція. Учасники по колу характеризують настрій, обмінюються думками й почуттями щодо проведеного заняття.
Заняття 3 «Відчуй, що тебе люблять»

1. «Вітання»

Інструкція. Усі учасники групи вітаються, називаючи одне одного на ім'я.
2.«Ласкаве ім'я»

Мета: створення позитивного настрою; розвиток почуття довіри одне до одного.

Інструкція. Кожний учасник по черзі стає в центр кола, а решта називають його ласкавими іменами.
3.«Мої досягнення»

Мета: пошук внутрішнього ресурсу; підвищення самооцінки.



Інструкція. Кожний учасник пише на аркуші паперу про те, чого він досяг останнім часом, після чого аркуші вивішуються перед людські очі, зміст зачитується та обговорюється.
4.«Ми тебе любимо!»

Мета: емоційна підтримка; установлення довірливих взаємин.

Інструкція. Усі учасники стають у коло. Кожний учасник по черзі виходить у центр, діти хором називають його на ім'я тричі. Потім хором проговорюють фразу: «Ми тебе любимо!»
5.«Рефлексія»

Мета: розвиток уміння яскраво й виразно дякувати.

Інструкція. Учасники по черзі беруться за руки й говорять одне одному: «Спасибі за чудовий день!» Потім, коли утвориться коло, усі разом промовляють: «Спасибі, до побачення, до зустрічі!»
Заняття 4 «Образа»
1. «Вітання»

Інструкція. Усі учасники групи вітаються, називаючи одне одного на ім'я.
2. «Я ображаюсь, коли...»

Мета: створення довірливої атмосфери.

Інструкція. Учасники зачитують закінчення речення “Я ображаюсь, коли...”, а ведучий запитує, у кого ще подібні ситуації викликають образу. Наголошується, що названі ситуації образливі для більшості людей і про це слід завжди пам’ятати, коли ображаєш інших.
3. Вправа «Дитячі образи»

Згадати випадок із дитинства, коли відчув сильну образу. Згадати свої переживання і написати чи намалювати їх в будь-якій формі. Бажаючі розповідають, що вони згадали, показують малюнки, зачитують описи.



Обговорення: що таке образа, як довго люди пам’ятають образу. Справедливі й несправедливі образи.
4.Вправа «Як виразити образу і незадоволення»

Із «чарівної скриньки» всі по черзі витягають половинки листівок, на яких написано:

- роль того, хто ображає ( в чому полягає його образ)

- роль ображеного (як він реагує на образу, як поводить себе - упевнено, невпевнено, брутально)

Завдання : з’єднати частини листівок в ціле і розіграти сцену для всіх. Складність у тому, що половинок з роллю того, хто ображає у 3 рази менше, ніж із роллю ображеного. В результаті повинні вийти групи по 4 учня, один з яких - той, хто ображає, а троє - ображені. Завдяки цьому учні переконуються в тому, що можлива різна реакція на одну й ту ж ситуацію.

У разі необхідності можна додати ролі ображених, наприклад, людей з великим і малим почуттям гідності, спостерігача, тощо.

Дітям дається 15-20 хвилин на підготовку до виступу. Кожна група програє свою сцену. Після кожного виступу обговорюються «вдалі і невдалі» способи реагування.

На завершення проводиться обговорення: про що свідчать ті чи інші форми поведінки, а в зошити учні можуть записати ефективні чи неефективні способи вираження образи.



5.Вправа «Скринька образ»

Школярам пропонується намалювати чи описати всі образи, які вони зазнали до сьогоднішнього дня і вмістити ці листівки у скриньку. (час на виконання 8-10 хвилин). Потім обговорюється питання, що ж робити із змістом цієї скриньки - порвати, спалити, викинути чи інше.

Домашнє завдання - поспостерігати за оточуючими, як різні люди реагують на образи, проаналізувати.
6.«Рефлексія»

Інструкція. Учасники по колу характеризують настрій, обмінюються думками й почуттями щодо проведеного заняття.
Заняття 5 «Агресія та гнів»
1. «Вітання»

Інструкція. Усі учасники групи вітаються, називаючи одне одного на ім'я.
2.«Перетворення злості»

Мета: створення позитивного настрою, згуртованість групи, розвиток спостережливості, внутрішньої волі й розкутості.

Інструкція. На дошці двоє учасників у швидкому темпі намагаються зафарбувати всю дошку кольоровою крейдою. Домалювати зображення вдвох до певного образу.
3.«Портрет агресивної людини»

Мета: згуртування групи; розвиток спостережливості, здібності до самовираження.

Інструкція. Учасники групи обговорюють, як виглядає агресивна людина: які в неї риси обличчя, хода, жести, міміка. Намалювати всією групою портрет агресивної людини.
4.Вправа «Спілкування з агресивним співрозмовником»

Учасники групи діляться на пари.

Один партнер виконує роль обвинувача, він висуває певні претензії своєму співрозмовникові. Наприклад, «Ти завжди запізнюєшся на зустрічі. Хоча б на декілька хвилин мусиш запізнитися».

Завдання співрозмовника - відповісти, використовуючи один із видів активного слухання і з’ясувати, чим викликана агресивна позиція іншої людини. Забороняється виправдовуватися, пояснювати, або в свою чергу запитувати.

Під час обговорення звертається увага на невербальні компоненти спілкування партнерів. Обговорюються труднощі, які виникли при виконанні вправи.
5.«Добре чи погано бути агресивним»

Мета: розвиток спостережливості, здібності подивитися на явище з різних точок зору.

Інструкція. Учасники по черзі говорять, чому агресивним бути погано

й чому бути агресивним добре.


6.«Рефлексія»

Інструкція. Учасники по колу характеризують настрій, обмінюються думками й почуттями щодо проведеного заняття.
Заняття 6 «Про жорстокість і насильство»
1. «Вітання»

Інструкція. Усі учасники групи вітаються, називаючи одне одного на ім'я.


2. «Як не стати жорстоким»

Керівник групи

Що роблять люди, щоб розрядити свою агресію. Одні займаються фізкультурою, другі - приймають душ, треті - розмовляють з друзями, четверті - боксують. Дехто використовує методи релаксації, розслаблення, приймає гарячі ванни чи масаж, пише гнівного листа (але не відправляє його), каже наодинці все, що він думає (уявляючи перед собою ту людину)... А що робите ви? Як це діє?


3.Вправа «Мотиви наших вчинків»

Ведучий пропонує згадати 2 випадки, в одному з яких вчинок було викликано неусвідомленим мотивом, другий - коли мотив усвідомлювався. В обговоренні учасники розповідають, чи легко було згадати такі вчинки, а якщо важко, то чому. Які почуття вони пережили, коли розповідали про свої вчинки.


4.Гра «Згоден - не згоден»

Розділити групу умовно на дві половини, одна з них називається «згоден», інша «не згоден», і зачитати міфи, вирази, пов’язані з насильством. Учням пропонується в залежності від того, згодні вони чи ні, перейти на відповідну сторону кімнати. Учні, які знаходяться по різні боки кімнати, однією фразою обґрунтовують свій вибір.

Приклади міфів:

Деякі жінки провокують насильство і заслуговують на нього.

Б’є-значить любить.

Чоловіки, що завдають насильство - психічно не здорові.

Чоловік, що завдає насильство, не є люблячим чоловіком чи батьком.

Причиною сімейного насильства є алкоголізм.

Домашнє насильство характерне для неосвічених та бідних людей.

Домашнє насильство - нове явище, що виникло в результаті сучасних економічних та суспільних змін.

Дітям потрібен батько, навіть якщо він агресивний.

Жінка, що потерпає від насильства, завжди може піти з дому.

Ляпас по щоці не наносить серйозної шкоди.
5. Бесіда :

Назвіть місця, де може відбуватися насильство

( вдома; на вулиці; на роботі; у навчальному закладі; у машині; інше.)


Хто потерпає від насильства?


- Жінка

- Чоловік

- Дружина/чоловік

- Молодь


- Неповнолітні

- Діти і батьки

- Немічні

- Родичі


- Інваліди

- Усиновителі




- Усиновлені й інше
6. Робота в групах «Правила безпеки»

Тренер розділяє клас на дві групи і дає одній з них завдання скласти список правил безпеки на вулиці, іншій - правила безпеки вдома.

Зразок: Правила безпеки на вулиці

У пізній час не ходіть одні по вулиці.

Знайте елементарні прийоми самооборони.

Продумайте свої дії у тому випадку, якщо вам здається , що акт насильства можливий.

Якщо щось не так, тікайте.

На вас напали - кричіть! Біжіть, привертайте до себе увагу.

Виключайте вживання наркотиків та алкоголю, вони можуть вплинути на ваше сприйняття дійсності.

Виключіть непорозуміння: будьте впевнені, що ваш знайомий, друг знає межі дозволеного.

Не впускайте в будинок незнайомих, не сідайте з незнайомцями до ліфту.

Правила безпеки вдома:

Розповідайте про насильство тим, кому ви довіряєте.

Знайдіть таке місце, куди б ви змогли піти у випадку небезпеки.

Заздалегідь довідайтеся телефони служб, які зможуть надати вам необхідну підтримку (телефон довіри, служба у справах неповнолітніх).

7. Вправа «Закінчи речення»

Тренер пропонує усім учням закінчити речення «До цього заняття я ніколи не чув про…»


Заняття 7 «Шкідливі звички»
1. «Вітання»

Інструкція. Усі учасники групи вітаються, називаючи одне одного на ім'я.
2.Вправа «Чи приваблива дівчина?...»

Мета:знизити ризик початку куріння.

Учасники об’єднуються у2 групи (хлопці і дівчата). Кожна група обговорює запитання: «Чи приваблива дівчина , яка курить? Що в ній приваблює або відштовхує?». Озвучування думок.


3.Методика «Мозковий штурм»

Мета:відпрацювати алгоритм коректної відмови.

Кожен учасник висловлює думку, як грамотно відповісти «Ні» на пропозицію закурити?


4.Виготовлення знаків «Не курити»

Мета:виробити відразу до цигарок.

Кілька груп учнів виготовляють і розвішують по школі знаки «Не курити».


5.Презентація «Антиреклама алкогольних напоїв»

Дві групи учнів готують і презентують антирекламу алкогольних напоїв.



Мета:сформувати усвідомлене негативне ставлення учнів до алкоголю.
6.Вправа «Словесний портрет наркомана»

Мета:закріпити в учнів уявлення про наркоманію як соціально небезпечне захворювання.

Учасникам пропонується на ватмані або дошці записати риси характеру наркомана і його життєві перспективи.


7.Групові дискусії

Мета:формування негативного ставлення до лихослів’я.

Учням пропонуються для обговорення такі висловлювання:



  • «Зі звички так чи інакше лихословити випливає звичка до здійснення поганих вчинків». (Арістотель)

  • «Людино, заговори, щоб я тебе побачив».(Сократ)

  • «Одне хороше слово краще від тисячі слів лайки».(Приказка)

  • «Мова – це дії, що відбуваються між людьми».(Гегель)

  • Лихослів’я – повсякденна колотнеча. Ви берете в ньому участь


8. Вправа «Закінчи речення»

Тренер пропонує усім учням закінчити речення «Я зрозумів, що…»


Заняття 8 «Зроби себе щасливішим»
1. «Вітання»

Інструкція. Усі учасники групи вітаються, називаючи одне одного на ім'я.
2. «Мені подобається, що ти...»

Мета: створення позитивного настрою; розвиток уміння помічати позитивні якості в людях і говорити їм про це.

Інструкція. Учасники по колу говорять одне одному компліменти, продовжуючи фразу: «Мені подобається, що ти…»
3.«Чарівний стілець»

Мета: зняття внутрішніх затисків; пошук своїх ресурсів.

Інструкція : Кожний по черзі може сісти на стілець і розповісти про своє заповітне бажання.
4.«Театр»

Мета: розвиток виразності рухів, комунікативних навичок.

Інструкція. Учасники розподіляються на 2 групи, які одержують, завдання: одна група з допомогою міміки й жестів повинна зобразити ситуацію з життя («Чергування в класі», « На спортивному майданчику» та ін.), друга група вгадує, що намагалися показати їхні товариші. Потім групи міняються ролями.
5.«Спільний малюнок»

Інструкція. Діти спільно на великому аркуші паперу малюють один малюнок (наприклад, «Місто щастя»).

6.«Я бажаю всім»

Мета: створення позитивного настрою; згуртування групи.

Інструкція. Кожний учасник тренінгу по черзі закінчує фразу: «Я бажаю всім...»



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал