І. Пояснювальна записка Місія гімназії



Скачати 202.39 Kb.
Дата конвертації26.12.2016
Розмір202.39 Kb.
ЗАТВЕРДЖЕНО

Педагогічна рада гімназії

ім. Осипа Маковея від

«____»___________ 2013 р.

Директор гімназії

_______________ Н. Моржин


_____ серпня 2014 р.

Виховна програма

гімназії ім. Осипа Маковея

м. Яворова Львівської обл.

на 2013 – 2016 н.р.

Яворів - 2013



І. Пояснювальна записка

Місія гімназії: формуємо всебічно розвинену та соціально активну особистість.

Дана програма спрямована на розв’язання таких проблем:

- формування у дітей патріотичної свідомості, поваги до державних символів через призму вивчення історичної та культурної спадщини народу;

- формування культури здорового способу життя через заняття фізичною культурою, спортом та профілактику шкідливих звичок;

- виховання школярів та формування їх світогляду на засадах християнської моралі, культури та традицій;

- запобігання правопорушенням учнів, профілактична робота з правового виховання через повагу до закону, прав та обов’язків громадянина України.

Загальні виховні завдання:


  • Виховувати творчу, інтелектуально розвинену особистість.

  • Виховувати громадянську зрілість, шанобливе ставлення до державних символів України. відчуття гордості за свою державу.

  • Забезпечити правову освіту та виховувати правову культуру учнів.

  • Виховувати почуття патріотизму, повагу до культури та історії рідного народу.

  • Утверджувати принципи загальнолюдської моралі.

  • Забезпечити фізичний розвиток особистості через формування у дітей навичок здорового способу життя.

ІІ. Розділи програми

1. Виховувати творчу, інтелектуально розвинену особистість.

Конкретні завдання:

  • Популяризувати інтелектуальні та мистецькі конкурси.

  • Проводити краєзнавчі екскурсії.



2. Виховувати громадську зрілість, шанобливе ставлення до державних символів України, відчуття гордості за свою державу.

Конкретні завдання:

  • Проведення заходів, які прищеплюють повагу до рідної мови та державних символів.



3. Забезпечити правову освіту та виховувати правову культуру учнів.

Конкретні завдання:

  • Виховувати в школярів повагу до закону, прав та обов’язків.

4. Виховувати почуття патріотизму, повагу до культури та історії рідного народу.

Конкретні завдання:

  • Вивчати історію, звичаї і традиції рідного краю.

5. Утверджувати принципи загальнолюдської моралі.

Конкретні завдання:

  • Розвивати найкращі моральні цінності, зокрема добро та милосердя.

6. Забезпечити фізичний розвиток особистості через формування у дітей навичок здорового способу життя.

Конкретні завдання:

  • Пропагувати здоровий спосіб життя.

  • Формувати в учнів негативне ставлення до шкідливих звичок.

Загальне завдання: виховувати творчу, інтелектуально розвинену особистість.

Конкретне завдання: популяризувати інтелектуальні та мистецькі конкурси.

Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Сприяння творчому розвитку особистості

Організувати та провести виставку-конкурс квітів до Дня вчителя «Нехай ця осінь золота,
Вам подарує вік щасливий,
Щоб не згасали: доброта,
Здоров'я, радощі і сила».

Педагог- організатор

Класні керівники



Жовтень

Домашні квіти, вази, скатерті

Роботи класних колективів, висвітлення інформації про переможців на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




До Дня художника провести виставку-конкурс малюнків на тему: “Ми всі господарі природи, тож бережімо її вроду”

Учитель малювання

10.10.

Папір, фарби, олівці

Виставка робіт учнів, висвітлення інформації про переможців на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Провести виховні заходи:

  • “Посвята у гімназисти”;

  • “Осінній бал”;

  • Новорічні вечори

ЗВР, педагог-організатор, класні керівники, учнівський парламент

Жовтень

Жовтень


Грудень

Сценарії заходів, костюми, фотоапарат

Фотозвіти, відгуки учнів у гімназійній газеті “Дзвін гімназії”




Провести конкурс малюнка на тему: “Україно, моя калинова колиско!”

Учитель малювання

Грудень

Папір, фарби, олівці, грамоти

Виставка робіт, визначення переможців, нагородження грамотами учнівського самоврядування




Провести конкурс “Різдвяна свічка”.

Учитель трудового навчання, педагог-організатор

До 15.12.

Природні матеріали, декоративні свічки

Роботи класних колективів, висвітлення інформації про переможців на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Провести конкурс “Різдвяна ікебана”

Учитель трудового навчання, педагог-організатор

До 15.12.

Природній матеріал

Роботи класних колективів, висвітлення інформації про переможців на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Організувати та провести фестини колядок.

Учитель музики, педагог-організатор

Січень

Фотоапарат, сценарій заходу, костюми

Фотографії, сценарій заходу, висвітлення інформації в часописі “Дзвін гімназії”




Публічно відзначати переможців олімпіад, конкурсів.

Адміністрація гімназії

Упродовж року

Грамоти, премії, призи

Фотозвіт

Загальне завдання: виховувати творчу, інтелектуально розвинену особистість.

Конкретне завдання: проводити краєзнавчі екскурсії.

Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Інтелекту

альне виховання

Організувати екскурсії в

музей –садибу Осипа Маковея.



Вчителі-словесники

Вересень

Без додаткових ресурсів

Фотозвіт, інфоримацію висвітлити у презентації про відзначення річниці від дня народження Осипа Маковея




Провести краєзнавчі екскурсії “Пам’ятні місця України”

Класні керівники, вчителі- предметники

Упродовж року

Шкільний автобус, кошти батьків, фотоапарат

Фотозвіт на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Провести свято Першого дзвоника.

ЗВР, класні керівники

01.09.

Без додаткових ресурсів

Відгуки учнів у гімназійній газеті “Дзвін гімназії”




Організувати та провести екскурсії в музеї гімназії: “Яворова хата”, “Музей гімназії”, “Історії Яворова”

Класні керівники, завідувачі музеїв

Упродовж року

Фотоапарат

Відгуки учнів у гімназійній газеті “Дзвін гімназії”




Організувати екскурсії по музеях: Яворівщини, Львівщини, по

м. Львову .



ЗВР, класні керівники, вчителі -предметники

Упродовж року

Шкільний автобус, кошти батьків, фотоапарат

Відгуки учнів у гімназійній газеті “Дзвін гімназії, фотографії




Провести свято Останнього дзвоника.

ЗВР, класні керівники

29.05.

Без додаткових ресурсів

Відгуки учнів у гімназійній газеті “Дзвін гімназії”




Провести Випускний вечір

Педагог-організаторкласні керівники

30.05.

Без додаткових ресурсів

Відгуки учнів у гімназійній газеті “Дзвін гімназії”

Загальне завдання: виховувати громадянську зрілість, шанобливе ставлення до державних символів України, відчуття гордості за свою державу.

Конкретне завдання: проведення заходів, які прищеплюють повагу до рідної мови та державних символів



Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Громадян

ське виховання

Взяти участь у загальноміських заходах, присвячених річниці від дня народження Осипа Маковея.

ЗВР, вчителі-словесникикласні керівники

23.08.

Фотоапарат

Наказ




Провести заходи до Дня Незалежності України та Дня Прапора України. Взяти участь у загальноміських заходах.

Класні керівники, ЗВР

23, 24. 08.

Фотоапарат, мультимедійні установки, необхідна література, сценарії

Бесіди з учнями




Провести перший урок на тему: «Україна – єдина країна».

Класні керівники

01.09.

Фотоапарат, мультимедійні установки, необхідна література, сценарії

Сценарії першого уроку, фоторепортажі




Провести робочу лінійку для ознайомлення учнів зі Статутом гімназії, правилами для учнів.

Директор гімназії

02.09.

Апаратура для озвучення лінійки

Присутність учнів гімназії




Провести конкурс диктанту серед учнів гімназії, присвячений Міжнародному дню грамотності.

Вчителі-словесники

08.09.

Папір, канцтовари, фотоапарат, фотографії

Визначення переможців, фотозвіт на стенді “Наше гімназійне життя”




Провести вибори президента Учнівського парламенту

Педагог-організатор

Вере

сень


Папір, канцтовари, фотоапарат

Висвітлення інформації на стенді “Учнівське самоврядування” та у гімназійній газеті




Провести загальногімназійну учнівську конференцію.

ЗВР, педагог-організатор

Вере

сень


Фотоапарат

Фотозвіт, протокол конференції




До Дня української писемності та мови провести вікторини, турніри, інтелектуальні ігри.

Вчителі словесники

09.11.

Сценарії заходів, грамоти, фотоапарат

Визначення переможців, фотозвіт на стенді “Наше гімназійне життя




До Дня рідної мови провести літературний вечір «Мова рідна, солов’їна» (1 кл.).

Ввчителі-словесники

Лютий

Сценарій, фотоапарат, мультимедій

на установка



Фотозвіт на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя




До Дня рідної мови провести конференцію «Історична доля української мови»(6 кл.)

Учителі-словесники

Лютий

Сценарій, фотоапарат, мультимедійні установки, грамоти

Фотозвіт на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя




Провести виховні заходи:

  • Акція “Вдягни вишиванку”;

  • День самоврядування.

ЗВР, педагог-організатор, класні керівники, учнівський парламент

21.02.

Березень


Сценарії заходів, вишиванки, фотоапарат

Фотозвіти, відгуки учнів у гімназійній газеті “Дзвін гімназії”




Провести заходи, присвячені 200 річниці від дня народження Михайла Вербицького

ЗВР, вчитель християнської етики

Березень

Сценарії заходів, фотоапарат

Фотозвіт на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя




Шевченківські дні.

ЗВР, педагог-організатор, вчителі словесники

Березень

Сценарії заходів, фотоапарат, мультимедійні установки

Висвітлення у часописі «Дзвін гімназії» та виступи учнів перед громадськістю міста




Провести просвітницькі бесіди на тему: “Конституція України – основний закон держави”.

Класні керівники

Травень

Сценарії просвітницької бесіди, мультимедійні установки

Бесіди з учнями

Загальне завдання: забезпечити правову освіту та виховувати правову культуру учнів.

Конкретне завдання: виховувати в школярів повагу до закону, прав та обов'язків



Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Правове виховання

Провести місячник безпеки руху “Увага! Діти на дорозі!”:

  • Інформаційні бесіди “Дорогою до школи будь уважний”;

  • бесіда для учнів 1-2 класів “Азбука безпеки»;

  • бесіда для учнів 3-4 класів “Подорож до країни дорожніх знаків”;

  • бесіда для учнів 5 класів “Я учасник дорожнього руху”;

  • вікторина з ПДР “Чи знаєш ти обов’язки та права пішоходів, мотоциклістів?” (6-7 класи);

  • конкурс малюнка “Світлофор - мій товариш” (1-3 класи);

  • зустріч з інспектором ДАІ “Нещасні випадки на дорогах” (6-7 класи).

Класні керівники, вчителі автосправи, вчитель малювання

Вересень

Фотоапарат, мультимедійні установки, канцтовари

Наказ, фотозвіт, виставка малюнків.




Провести тиждень протипожежної безпеки “Вогонь – друг, чи ворог?”

  • зустріч з представниками пожежної охорони (1-2 класи);

  • провести бесіди щодо поведінки під час пожежі та з вогнем;

  • провести тренування евакуації дітей з гімназії у випадку пожежі;

  • конкурс малюнка “Небезпечний вогник”.

ЗВР, класні керівники, вчитель малювання

Вересень

Фотоапарат, мультимедійні установки, канцтовари

Виставка малюнків, фотозвіт, відгуки учнів у гімназійній газеті «Дзвін гімназії»




Організувати та провести Тиждень правової культури.

ЗВР, вчитель правознавства, педагог-організатор, класні керівники, соціальний педагог

Грудень

Лютий


Документальні фільми, фатоапарат, мультимедійні установки

Наказ, фотозвіт, відгуки учнів у гімназійній газеті «Дзвін гімназії

Загальне завдання: виховувати почуття патріотизму, повагу до культури та історії рідного народу.

Конкретне завдання: вивчати історію, звичаї і традиції рідного краю



Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Патріотичне виховання

Заходи, присвячені річниці створення УПА.

ЗВР, педагог-організаторвчителі історії, вчителі фізичної культури, класні керівники,бібліотекар,вчитель музики

Жовтень

Сценарії заходів, необхідна література, відеофільми, мультимедійні установки

Сценарії заходів, накази




Провести виховні години на тему: “У той рік заніміли зозулі, накувавши знедолений вік. Голодомор 22-33”. Організувати перегляд документальних фільмів.

Класні керівники, вчителі історії

Листопад

Фільми, сценарії

Учні гімназії




Провести Тиждень Збройних Сил України:

- Організувати зустріч юнаків з працівниками військового комісаріату “Українська армія сьогодні: проблеми і перспективи”.

- Організувати екскурсію до військової частини.

-

- Провести військово-спортивну гру «Козацькі забави».



Організувати зустрічі з воїнами-афганцями.

ЗВР, учителі предмета “Захист Вітчизни” та фізичної культури

Грудень

15.02.


Фотоапа

рат, спортивний інвентар



Бесіда з учнями, фотозвіт, нагородження грамотами переможців




Провести конференцію на тему: “День Соборності України» (6-7 кл.)

Вчителі історії

22.01.

Сценарії заходу, документальні фільми, мультимедійні установки

Сценарії виховних заходів




Перегляд фільму, присвяченого бою під Крутам.

Класні керівники

29.01.

Мультимедійна установка, фільм

Учні гімназії




Вшанування пам’яті убієнних на Майдані:

- Перегляд документального фільму «Вавілон 13»;

- Випуск стінгазет (Розповідь про героїв Небесної сотні).


Класні керівники, педагог-організатор, учнівське самоврядування

Лютий

Документальний фільм, мультимедійна установка, ватман

Виставка учнівських робіт




Провести Тиждень шани гімназії. Конкурс рефератів на тему:

- “Історія моєї гімназії” (6 кл.);



  • “Випускники Яворівської гімназії” (5 кл.);

  • “Вчителі моєї гімназії” (4 кл.).

Класні керівники, вчителі історії

Лютий

Фотоапаратмультимедійні установки, грамоти

Реферат про історію гімназії, бесіди з учнями, нагородження грамотами переможців




Провести зустріч з випускниками.

ЗВР, педагог-організаторУчнівське самоврядування

Лютий

Сценарій, фотоапарат, мультимедійні установки

Сценарій заходу, виступ учнів гімназії, фотозвіт




Провести конкурс “Писанковий розмай”.

Вчитель трудового навчання та малювання

Квітень

Матеріали для виготовлення писанок, грамоти

Виставка учнівських робіт, нагородження грамотами учнівського самоврядування




Провести родинне свято “Ми матір називаємо святою”.

ЗВР,класні керівники, керівники гуртків художньо-естетич

ного спрямування



Травень

Сценарій заходу, фотоапарат

Сценарій заходу, виступ учнів гімназії




Провести Свято героїв.

Вчитель предмета «Захист Вітчизни»,вчителі фізичної культури

Травень

Фотоапаратсценарій заходу, грамоти

Фотозвіт, нагородження грамотами переможців

Загальне завдання: утвердження принципів загальнолюдської моралі.

Конкретне завдання: розвивати моральні якості з позиції добра і милосердя



Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Духовно-моральне виховання

Провести акцію

“Сирітське деревце”,

“Від серця до серця”.


Педагог -організатор учнівське самоврядування

Упродовж року

Коробка для збору коштів

Протокол, результати висвітлені на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”




Проект «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція».

Класні керівники

Упродовж року

Сценарії виховних годин

Наказ, сценарії заходів, учнівські колективи, презентація, фотозвіт




Організувати зустріч з керівником районної екологічної служби: “Охорона природи – обов’язок кожного”.

ЗНВР

Мигаль Н.П.



До 06.04.

Без додаткових ресурсів

Бесіда з учнями




Взяти участь у толоці.

ЗВР, вчителі трудового навчання

Квітень

Мішки для сміття, рукавиці, фотоапарат

Фотозвіт

Загальне завдання: забезпечити фізичний розвиток особистості через формування у дітей навичок здорового способу життя.

Конкретне завдання: пропагувати здоровий спосіб життя



Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Фізичне виховання

Розробити та провести цикл бесід на тему особистої гігієни.

Учитель ОЗ, класні керівники

Вересень,

січень


Мульти

медійна установ

ка, фільми


Бесіда з учнями




Взяти участь у районному туристичному зльоті

Учителі географії, фізичної культури,

педагог-організатор

предмета «ЗВ»



Вересень

Шкільний автобус, кошти для придбання продуктів для приготування обіду, канцтовариФотоапа

рат


Робоча лінійка для оголошення результату, наказ




Провести змагання з настільного тенісу

Вчителі фізичної культури

Листопад

Спортив

ний інвентар



Нагородження переможців грамотами учнівського самоврядуван

ня





Провести родинне свято «Тато, мама, я – дружна сім’я»(1 кл.)

ЗВР, класні керівники

вчителі фізичної культури



Листопад

Спортив

ний інвентар



Нагородження переможців грамотами учнівського самоврядуван

ня





Провести спортивні змагання “Козацький гарт”,

“Від рухливих ігор до олімпійської медалі”.



ЗВР, вчителі фізичної культури

Упродовж року

Спортивний інвентар

Нагородження переможців грамотами учнівського самоврядуван

ня





Провести змагання з міні-футболу.

Педагог-організаторвчителі фізичної культури

Лютий

Спортив

ний інвентар



Нагородження переможців грамотами учнівського самоврядуван

ня





Конкурс плакатів “Молодь обирає здоров’я”.

Учителі предмета “Основи здоров’я”

Березень

Фотоапа

рат, канцтовари



Виставка плакатів, висвітлення інформації на інформаційному стенді “Наше гімназійне життя”

Загальне завдання: забезпечити фізичний розвиток особистості через формування у дітей навичок здорового способу життя.

Конкретне завдання: формувати в учнів негативне ставлення до шкідливих звичок



Напрям

Виховні справи

Хто виконує

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Очікувані результати

Здоровий спосіб життя

Провести моніторинг про шкідливі звички в учнів різних вікових категорій.

Практич

ний психолог, соціальний педагог, класні керівники



Вересень

Анкети

Бесіди з учнями, тренінги




Розробити і провести декаду на тему: “Шкідливий вплив куріння та алкоголізму на розвиток підлітків”.

Класні керівники, соціальний педагог, практичний психолог

Листопад

Березень


Сценарії заходів, канцтовари, ватман, фотоапа

рат


Сценарії заходів, виставка малюнків




Організувати семінари, лекції за участю лікарів з питань профілактики ВІЛ/СНІДу, туберкульозу.

ЗВР

Грудень

Березень


Наукові фільми, мультимедійна установка, лекції, реферати

Бесіда з учнями, анкетування учнів




Організувати перегляд кінофільмів:

  • “Правда про татюнопаління та алкоголізм”;

  • “СНІД – чума ХХІ століття”.

Соціальний педагог

Упродовж року

Наукові фільми, мультимедійна установка

Анкетування учнів, висвітлення заходів у часописі “Дзвін гімназії”


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал