Х. міжнародне наукове співробітництво



Скачати 457.88 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації12.04.2017
Розмір457.88 Kb.
  1   2   3
Х.МІЖНАРОДНЕ НАУКОВЕ СПІВРОБІТНИЦТВО
У 2015 році наукові установи НАПН України активізували свою участь у міжнародних наукових заходах, проектах і програмах Європейського Союзу, Світового банку, ЮНЕСКО, Ради Європи, Європейського фонду підготовки, Американських рад з міжнародної освіти, Британської ради в Україні, Представництва DVV International в Україні та інших впливових міжнародних організацій і фондів. Більш активною стала співпраця з 38-ма іноземними членами НАПН України, які представляють 12 країн світу, науковими установами і навчальними закладами Республік Білорусь, Болгарія, Казахстан, Молдова, Польща, Фінляндія, Австрійської, Естонської, Латвійської, Литовської, Киргизької, Китайської Народної, Португальської, Словацької, Чеської, Угорської та Французької Республік, Держави Ізраїль, Королівств Іспанія та Швеція, Канади, Федеративної Республіки Німеччина, Російської Федерації, Румунії, Сполучених Штатів Америки, Японії та інших зарубіжних країн, як у рамках 15 угод про співробітництво, укладених Академією, так і в рамках сотень угод, укладених безпосередньо академічними установами з однопрофільними науковими установами і навчальними закладами зарубіжних країн.

Понад десять років поспіль наукові установи НАПН України та окремі науковці здійснюють експертну діяльність у чисельних міжнародних організаціях таких як Міжнародна Рада психологів, Європейська академія природничих наук, Міжнародна асоціація прикладної психології, Європейська асоціація психології праці та організаційної психології, Європейська мережа організаційних психологів та психологів праці, Міжнародна асоціація з економічних досліджень, Польська асоціація організаційної психології, Американська психологічна асоціація, Європейська асоціація медіа та інформаційної освіти, Міжнародне товариство політичної психології, Представництво ООН в Україні, USAID, ЮНІСЕФ, Європейська асоціація освіти дорослих, Всесвітня рада з питань обдарованих і талановитих дітей, Європейська рада з питань високих здібностей, Міжнародна академія культури безпеки, екології та здоров’я «МАКБЕЗ», Благодійний фонд «Східноєвропейська місія», Благодійна організація «Фонд «Асперн» тощо.

Активізувалася участь наукових установ НАПН України у виконанні спільно зі своїми зарубіжними партнерами майже 40 проектів і програм міжнародних організацій і фондів.

Відповідно до домовленостей між Національною академією педагогічних наук України та Комітетом педагогічних наук Польської академії наук 14–16 вересня 2015 року в м. Києві на базі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова відбувся VI Форум українських і польських науковців “Освіта для сучасності”. Під час роботи Форуму обговорювалися такі питання: філософські засади сучасної педагогіки; перспективи розвитку державної освітньої політики; стратегія розвитку педагогічної освіти в умовах суспільства знань; методологія досліджень проблем освіти в умовах сучасних цивілізаційних змін; психопедагогічні засади професійного розвитку підготовки вчителя; тенденції розвитку систем неповної освіти в умовах євроінтеграційних процесів; інформаційно-комунікаційні технології у формуванні освітнього простору. У роботі Форуму взяли участь понад 50 науковців зарубіжних країн.

На виконання спільного наказу Національної академії педагогічних наук України та Міністерства освіти і науки України від 15 вересня 2015 року №50/932 5-10 жовтня 2015 року під патронатом Національної комісії України у справах ЮНЕСКО проведено Міжнародні дні освіти дорослих на Львівщині, до організації проведення яких долучилися МОН України, Міністерство соціальної політики України, НАПН України, Державний комітет телебачення і радіомовлення України, Національна спілка журналістів України, Представництво DVV International в Україні, Львівська обласна державна адміністрація та Львівська міська рада, вищі навчальні заклади України та громадські організації. Проведенню Міжнародних днів освіти дорослих на Львівщині передувала прес-конференція "Освіта дорослих як суспільна потреба в Україні", що відбулася 21 вересня в Українському національному інформаційному агентстві «Укрінформ».

Міжнародні дні освіти дорослих на Львівщині, кількість учасників яких сягнула майже 3000, – це намагання привернути увагу тих, хто приймає рішення, й тих, хто має навчатися, на необхідність повсякденного навчання, і тому понад 30 різних громадських організацій взяли участь і допомагали у реалізації цієї ідеї на Львівщині. У рамках проведення Міжнародних днів освіти дорослих на Львівщині проведено надзвичайно важливі заходи: прес-конференція «Міжнародні дні освіти дорослих на Львівщині» і телевізійний міст «Навчання впродовж життя – твоє успішне буття» в студії ТРК «Львів», що поєднала студії Київської, Львівської, Полтавської та Харківської державних телерадіокомпаній, участь у яких взяли експерти, громадські діячі, науковці, представники законодавчої і виконавчої влади різних рівнів, представники міжнародних інституцій для дискусії щодо представлення бачення стратегії розвитку освіти дорослих в Україні в контексті підготовки проекту нового закону «Про освіту» з урахуванням потреб різних верств населення, доступності освіти, різноманітності освітніх послуг; круглий стіл «Розвиток громадянських компетентностей дорослих в Україні: проблеми і перспективи». Історичною подією для Міжнародних днів освіти дорослих на Львівщині та Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, що став базою для проведення заходів у рамках Міжнародних днів освіти дорослих на Львівщині, стала участь Любомира (Гузара), Архиєпископа-емерита Української греко-католицької церкви (УГКЦ), її предстоятеля у 2001-2011 роках, морального авторитета для цілого покоління українців, у засіданні круглого столу «Релігійні конфесії і освіта дорослих: традиції, цінності й виклики».



Упродовж року в НАПН України відбулися зустрічі з членами парламентської делегації Литовської Республіки; з Мартіном Єглітце, директором Департаменту підтримки освіти й зайнятості GOPA (Консалтингова група), та Анітою Якобсоне, регіональним директором DVV International в Білорусі, Молдові та Україні (ФРН) з метою налагодження співпраці в галузі освіти і науки, ознайомлення з актуальними питаннями розвитку професійної освіти в Україні, ролі НАПН України у цій сфері; із керівниками Науково-методичної установи «Національний інститут освіти» Міністерства освіти Республіки Білорусь, Інституту педагогічних наук Республіки Молдова, Інституту проблем освіти Азербайджанської Республіки, під час яких підписано дві угоди про співпрацю, обговорено питання ролі і завдань НАПН України у сфері реформування освіти України, осучаснення нормативно-правової бази галузі, необхідності її європеїзації та активізації співпраці із зарубіжними партнерами.

Здійснено організаційні заходи щодо підготовки на запит Міністерства соціальної політики України інформацію про діяльність наукових установ НАПН України у забезпеченні виконання рекомендацій Комітету ООН з прав дитини, винесених за результатами розгляду 3-ї та 4-ї Національних доповідей України.

Проведено відповідну роботу щодо підготовки для ЮНЕСКО запитальника про стан освіти дорослих в Україні (Національний звіт) у рамках імплементації Беленських рамок дій, прийнятих під час 6-ї Міжнародної конференції з освіти дорослих (м.Белен, Бразилія, 2009 рік) для 3-го Глобального звіту з навчання і освіти дорослих (GRALE ІII).

До друкованого видання «Науковці Ураїни еліта держави» Видавництва «Логос Україна» підготовлено розділ «Національна академія педагогічних наук України» про здобутки наукових установ НАПН України у здійсненні міжнародної наукової співпраці у сфері педагогічних і психологічних наук.

Відповідно до Плану роботи на 2015 рік міжнародна наукова співпраця Інституту педагогіки спрямовувалася на дослідження зарубіжного досвіду та поширення його кращої практики в Україні. За результатами досліджень підготовлено рекомендації Міністерству освіти і науки України, іншим органам виконавчої влади. Активізувалося налагодження зв’язків із зарубіжними науковими установами-партнерами, проведення міжнародних наукових заходів в Україні за участю зарубіжних фахівців. Науковці Інституту брали активну участь у міжнародних проектах і представляли результати їхньої науково-дослідної роботи на міжнародних наукових заходах за кордоном.



Інститутом педагогіки НАПН України укладено договори про співпрацю з Інститутом проблем освіти Азербайджанської Республіки, Науково-методичною установою «Національний інститут освіти» Міністерства освіти Республіки Білорусь та Інститутом педагогічних наук Республіки Молдова.

Науково-педагогічні працівники Інституту взяли участь у 87 міжнародних заходах , разом із вітчизняними та зарубіжними партнерами провели три міжнародні конференції.

Спільно з українською неурядовою організацією «Вчителі за демократію і партнерство» та у партнерстві зі шведською організацією Global Action Plan International за підтримки Агенції з питань міжнародного розвитку SIDA (Уряд Королівства Швеції) Інститут продовжував виконувати українсько-шведський освітній проект для дітей та дорослих «Освіта для сталого розвитку в дії». За роки виконання проекту розроблено і запроваджено новий навчальний предмет «Уроки для сталого розвитку», що викладається як курс за вибором та цикли позакласних занять у 1-9-х класах основної школи. Важливим компонентом проекту було навчання вчителів і вихователів методики викладання нових курсів – за цей рік до викладання підготовлено понад 1400 педагогів. Понад 100 тис. посібників для учнів та вчителів, виданих у межах проекту, безкоштовно передано у школи. Досвід проекту презентувався на трьох міжнародних конференціях в Естонії та Швеції, двох всеукраїнських і чотирьох регіональних конференціях.

У рамках програми USAID «Виховання громадянської свідомості молоді в контексті освітньої реформи» один науковець пройшов стажування в США. Навчальна програма «Виховання громадянської свідомості молоді в контексті освітньої реформи» мала за мету допомогти українським науковцям, викладачам середньої школи, громадським діячам, держслужбовцям зрозуміти цілі, концепції і системи громадянства та громадянського виховання в США; ознайомити з різними моделями, методами і методиками. Проект передбачав обмін професійним досвідом, надав учасникам можливість ознайомитися з роботою американських колег на робочих місцях, а також набути досвіду розвитку професійних співтовариств і партнерства в Україні. Впродовж стажування учасники вивчали та обговорювали такі питання: основні поняття громадянської освіти та засад патріотизму молоді, підходи і моделі, реалізовані в США; кращі практики патріотичного виховання, що здійснюються в США на національному рівні та на рівні штату; дослідження молодіжних програм громадянської освіти, що реалізуються на національному, на рівні штату та місцевому рівнях в США, в тому числі з питань управління та фінансування програм; програми заохочення у галузі патріотичного виховання та громадянської освіти молоді в США; засоби масової інформації та їхня роль у просуванні поняття громадянської відповідальності та патріотизму; роль соціальних медіа, інформаційних та комунікаційних технологій у вихованні.

Науковці Інституту в складі української делегації брали активну участь у 13-му щорічному засіданні Страсбурзького клубу у рамках світового форуму демократії Ради Європи (Франція), де виступили з доповідями про позитивний досвід соціалізації ромів в Україні та про досвід реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання мов національних меншин у школах України.

Інститутом успішно виконується українсько-чеський проект «Альтернативне навчання для шкіл України», започаткований Чеською неурядовою громадською організацією АМО (Асоціація з міжнародних питань), з підпроектами «Мультикультурне виховання у школі»; «Чеський досвід інклюзивної освіти та його адаптація в Україні: управлінський аспект»; «Оцінювання діяльності навчальних закладів в Чехії та в Україні»; «Позиція і навчання директора школи»; «Кар’єрна система директора школи і вчителя»; «Кращі практики управлінського досвіду».

Важливим завданням на перспективу Інститут педагогіки вбачає започаткування міжнародних наукових проектів спільно з науковими установами зарубіжних країн.

У 2015 році міжнародне наукове співробітництво Інституту психології імені Г.С. Костюка було достатньо плідним. Співпраця здійснювалася у межах 15 угод про міжнародне наукове співробітництво, 7 із яких укладено протягом звітного періоду з науковими установами та вищими навчальними закладами Білорусі, Казахстану, Польщі, Франції.

Аналіз світових тенденцій розвитку різних напрямів психологічної науки здійснювався і використовувався науковцями Інституту при виконанні планових НДР за проблемами: розвитку психотерапевтичної та психоаналітичної освіти, інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі, професійного самоздійснення особистості, професійної ідентичності особистості, самопроектування особистості, самодетермінації особистості в освітньому просторі, становлення екологічно орієнтованого способу життя особистості тощо.

Співробітниками впродовж року у формі очних, заочних та інтернет зустрічей здійснювався професійний діалог з науковцями та практиками Німеччини, Словаччини, Австрії, Англії, Франції, Польщі, Угорщини, Росії, Білорусії, Швейцарії, Італії, Бельгії, Румунії, Туреччини, Китаю та інших країн.

У межах Меморандуму про довгострокову співпрацю та науково-дослідну роботу між Інститутом та Інститутом наук про родину і соціальну працю Люблінського Католицького Університету Іоана Павла II (Польща) розпочато багатоетапну програму «Укріплення капіталу родини в ситуації дестабілізації українського суспільства» Проекту «РІТА-2015-10».

Продовжується творча співпраця з іноземними членами НАПН України Романом Трачем (США) та Іолантою Вільш (Польща). Готується до видання перекладена українською мовою маловідома праця Ф. Лерша «Нарис психології дитинства та юності»; здійснено наукову редакцію перекладу українською мовою статті Ф. Лерша «Новий підхід до періодизації психічного розвитку дітей та юнацтва»; підготовлено до підписання Угоду між Інститутом та Варшавською академією імені Марії Склодовської-Кюрі.

Спільно з Міністерством освіти і науки України, Міністерством соціальної політики України, установами Національної академії медичних наук України, Українською Асоціацією організаційних психологів та психологів праці, вищими навчальними закладами України під патронатом Європейської мережі  організаційних психологів та психологів праці (European Network of Organizational and Work Psychologists, ENOP) Інститутом організовано і проведено в Україні 16 міжнародних наукових заходів, у яких взяли активну участь понад 1500 фахівців із Білорусі, Казахстану, Канади, Німеччини, Польщі, Росії, Румунії,Угорщини, України, Швейцарії. За результатами проведення підготовлено збірники наукових праць,опубліковано статті, тези та доповіді учасників.

Велика увага приділялась психологічній підготовці волонтерів-психологів Кризового центру медико-психологічної допомоги та інших фахівців з проблеми надання психологічної допомоги в умовах кризової ситуації в суспільстві. Проведено шість семінарів за участю фахівців із Італії, Німеччини та Угорщини і два тренінги з проблеми мотивації дорослих та управління конфліктами в рамках міжнародних форумів.

Науковці Інституту взяли участь у 34 міжнародних наукових заходах за кордоном: двох європейських психологічних конгресах і 13 міжнародних конференціях, двох симпозіумах і 17 круглих столах, стали співорганізаторами двох наукових заходів у Польщі та Угорщині. Окрім цього, 10 науковців Інституту взяли активну участь у реалізації міжнародних програм, у тому числі он-лайн курсів англійською мовою, та отримали відповідні міжнародні сертифікати (США, Австрія).

В Інституті активізувалася співпраця із зарубіжними партнерами у галузі наукових видань. Наукові співробітники є членами наукових рад журналів, що видаються за кордоном: Nauczyciel i szkola, Journal of Ecology and Health, Секюрітологія, "Humanistic and Social Sciences", «Psychologia wychowawcza», Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica, Psychoprevention Studies (Польша), «Одаренный ребенок» та «Психологический журнал» (Росія), “Белорусский психологический журнал” (Білорусь), «Актуальные проблемы психологии, бизнеса и социальной сферы общества: теория и практика» (Латвія), «International Scientific Journal» (Канада), «Social welfare. Interdisciplinary approach» (Україна-Литва); «Соціально-гуманітарні науки» (Україна-Польша); міжнародного видання AUSPICIA: International Czech-Ukrainian scientific-theoretical publication. У свою чергу вчених із Білорусі, Великої Британії, Естонії, Канади, Латвії, Польщі та США залучено до роботи у складі керівних органів наукових видань Інституту.

У 2015 р. три видання Інституту включено до міжнародних наукометричних баз даних: електронний журнал «Технології розвитку інтелекту», Всеукраїнський науковий журнал «Психологія і особистість» (Index Copernicus International), статті журналу також індексуються у Google Scholar, Ulrichsweb Global Serials Directory, Research Bible, Open Academic Journals Index (OAJI); збірник наукових праць “Проблеми сучасної психології” – Index Copernicus та CEJSH (THE CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES). Укладено редакційний договір про спіпрацю з міжнародним наукометричним виданням "FUNDAMENTAL AND APPLIED RESEARCHES IN PRACTICE OF LEADING SCIENTIFIC SCHOOLS" щодо здійснення науково-консультаційного супроводження видання серій «Психологія», «Соціальна робота». Видання включено до наукометричних баз даних: International Scientific Indexing ISI (UAE); International Institute of Organized Research (I2OR); Advanced Science Index (ASI);Google Scholar; J-Gate (Informatics Limited, INDIA); General Impact Factor (GIF); ResearchBib; Journalindex.net; ACADEMICKEYS.COM

Заслугновує на увагу плідна співпраця з міжнародними психологічними асоціаціями та іншими міжнародними організаціями. В Інституті відкрито представництво міжнародної організації “Глобальний союз науковців за мир” (“Global Union of Scientists for Peace”), яка має представництво  в 100 країнах світу  (США, Індія, Єгипет, Мехіка, Південна Африка, Угорщина та ін.). Директору Інституту Максименку С. Д., з урахуванням його вкладу в розвиток  психологічної науки на національному та міжнародному рівнях запропоновано посаду Президента “Глобального союзу науковців за мир” в Україні. У рамках зазначеного проекту відбувся візит Максименка С.Д. до США, де обговорювалися питання пошуку ефективних методів психологічної допомоги учасникам АТО та їхнім родинам, зокрема, застосування Трансцендентальної медитації  у подоланні посттравматичного синдрому та його наслідків і прийнято рішення щодо розроблення комплексу  заходів з надання психологічної допомоги учасникам АТО, їхнім сім’ям і переселенцям.

Науковці Інституту є дійсними членами Міжнародної Ради психологів (США), Європейської академії природничих наук (ФРН, Європейської мережі організаційної психології та психології праці (Франція) та Міжнародної Асоціації з прикладної психології (Норвегія).

Пріоритетними завданнями, спрямованими на розширення міжнародної співпраці є: розроблення спільних із зарубіжними науковцями міжнародних наукових проектів; включення наукових психологічних видань інституту до наукометричних баз даних; стажування науковців Інституту у зарубіжних наукових центрах; укладення угод про співпрацю із зарубіжними науковими установами; збільшення кількості публікацій у зарубіжних наукових виданнях тощо.

У 2015 році наукові співробітники Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих забезпечували розвиток та налагодження наукових зв’язків із спорідненими науковими установами інших держав. На виконання положень укладених угод про міжнародну наукову співпрацю, продовжувалося наукове співробітництво із зарубіжними науковими установами та міжнародними освітянськими організаціями країн Європи, Північної та Центральної Америки, міжнародними організаціями: Асоціація міжнародної освіти, Європейське співтовариство з досліджень у галузі освіти дорослих, Міжнародне співтовариство порівняльних досліджень в освіті дорослих.

Здійснювалася плідна співпраця з Представництвом DVV International в Україні у сфері освіти дорослих: проведено Міжнародні Дні освіти дорослих на Львівщині; надруковано праці «Європейський Союз – Україна: освіта дорослих» і збірник матеріалів Форуму до Міжнародних днів освіти дорослих в Україні «Територія успіху: практико орієнтований додаток до збірника наукових праць «Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи».

Науковці Інституту співпрацювали з Фондом «Свобода та демократія» (Польща) в едукаторському проекті для вчителів польської мови з України. Започатковано співпрацю з Інститутом навчання впродовж життя ЮНЕСКО, від якого отримано наукову стипендію CONFINTEA-2015, і за сприяння якого електронні версії друкованої продукції Інституту розміщено у міжнародній Мережі центрів документації та інформації з освіти дорослих.

Активну участь наукуовці Інституту взяли в Літній школі країн регіону Східного партнерства «Професійна підготовка фахівців з освіти дорослих» Інституту з міжнародного співробітництва Асоціації народних університетів Німеччини»; Інституті мистецтва і науки Державного університету Східного Тенессі (США) у рамках міжнародного проекту «Гірська школа: стан, проблеми, перспективи розвитку»; Європейській науково-практичній конференції «Освіта та мобільність. Внески досліджень в галузі освіти» в Університет (Угорщина); семінарі-тренінгу «Громадянська освіта у Східній Європі» (Німеччина), тренінгах Українсько-польсько-німецького спеціалізованого форуму для організаторів міжнародних молодіжних обмінів «Можливості та виклики для довгострокових молодіжних обмінів між Україною, Польщею та Німеччиною»; програмі українсько-німецького молодіжного обміну «Кожен коваль свого щастя. Мій внесок у щастя суспільства». Під час наукових заходів українські науковці представляли результати спільних порівняльних досліджень гірських регіонів Аппалач США і українських Карпат; виступили з доповідями та прочитали лекції; обговорили ключові теми та формати майбутніх проектів; розробили рекомендації щодо успішної реалізації українсько-польсько-німецьких молодіжних обмінів.

Успішними є членство науковців у експертній раді українсько-канадського проекту «Реформування системи кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні», здійснюваного Агрітім Канада за підтримки Канадського Міністерства закордонних справ, торгівлі і розвитку; участь у роботі редакційної колегії збірника наукових праць Гурношльонської вищої педагогічної школи імені Кардинала Августа Хлонда «Nauczyciel i Szkoła»;

участь у розробленні грантової заявки фонду концерну «Фольксваген» на здійснення міжнародного проекту за участю науковців з Німеччини, України, Росії.

Науковий журнал Інституту «Порівняльна професійна педагогіка» включено до 14 міжнародних науковометричних баз: Cabell’sDirectory; Celdes; CNPIEC; EBSCO Discovery Service; Google Scholar; J-Gate; Naviga (Softweco); Primo Central (ExLibris); Read Cube; Summon (Serials Solutions/Pro Quest); TDOne (TDNet); World Cat (OCLC); CEJSH (The Central European Journalof Social Sciencesand Humanities); Microsoft Academic Search. Публікацію англомовної онлайн-версії журналу здійснює Міжнародне видавництво «De Gruyter Open» (Німеччина).

Інститут проблем виховання у 2015 році здійснював плідну наукову співпрацю з навчальними закладами та громадськими організаціями Білорусі, Казахстану, Польщі, Болгарії, Латвії, Норвегії, Росії.

Співробітники наукових підрозділів Інстиуту здійснювали дослідження пріоритетних напрямів розвитку теорії та методики виховання, дошкільної та соціальної педагогіки в країнах Європи, Америки та на пострадянському просторі. З поміж окремих напрямів цієї діяльності у звітному році інтенсифікувалися дослідження світових тенденцій розвитку мистецької освіти та художньо-естетичного виховання, що здійснюються інституціями різних рівнів країн-виконавців проекту ЮНЕСКО (Азербайджан, Білорусь, Вірменія, Молдова, Казахстан, Киргистан, Росія, Таджикістан, Узбекістан). Нині в рамках цього проекту налагоджено дієве співробітництво й обмін досвідом між науковцями Інституту та Казахстану.

На базі Інституту проблем виховання НАПН України з грудня 1999 року функціонує кафедра ЮНЕСКО “Превентивна освіта і соціальна політика”, яку включено до міжнародного реєстру кафедр ЮНЕСКО. У своїй діяльності вона успішно виконує свої завдання щодо створення системи превентивного виховання в системі освіти; визначення пріоритетних стратегій реформування соціальної політики щодо превентивної освіти; надання практичної допомоги освітнім закладам усіх типів і рівнів акредитації, консультування керівних органів і органів освіти; спрямування національних програм з питань попередження наркоманії, ВІЛ/СНІДу.

Достатньо продуктивним виявився звітний рік в Інституті проблем виховання у питаннях налагодження співпраці із закордонними установами, що досліджують проблеми виховання та розвитку дитини у дошкільний та шкільний період її життєдіяльності. У ході проведення круглого столу, присвяченого цій проблемі, українські науковці та представники наукової спільноти Польщі та Чехії відзначили високий рівень проведення досліджень. Результатом проведення круглого столу стала Угода щодо організації та проведення у вересні 2015 року 1-го чемпіонату Світу з національного виду спорту України “Хортинг” у Республіці Польща. Готується до підписання договір про співпрацю між Інститутом та Вищою школою громадської та індивідуальної безпеки “Апейрон” (Польща), реалізація якої створює умови для дослідження пріоритетних напрямів розвитку теорії і методики військово-патріотичного виховання, фізичного розвитку та здорового способу життя дітей та учнівської молоді загальноосвітніх навчальних закладів.

Співробітники Інституту брали активну участь у 70 міжнародних наукових заходах. За участю фахівців Інституту організовано і успішно проведено Х міжнародну науково-практичну конференцію “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору” в Києві, співорганізаторами якої стали Міністерство освіти і науки України, вищі навчальні заклади України та Польщі. У роботі конференції взяли участь фахівці з України, Білорусі, Болгарії, Італії, Польщі, Росії, США, Туреччини, Угорщини.

Під час проведення конференції Інститутом організовано і проведено презентаційну студію “Сутність і досвід впровадження інтерактивних технологій навчання педагогів, викладачів ВНЗ, інших фахівців соціальної сфери, представників неурядових організацій з питань національно-патріотичного виховання дітей та молоді”, презентовано програму тренінгу з патріотичного виховання “З Україною в серці”, представлено доповіді науковців Інституту, обговорено досвід організації і здійснення навчання педагогів, викладачів ВНЗ, інших фахівців соціальної сфери, представників неурядових організацій з питань національно-патріотичного виховання.

Міжнародна наукова співпраця



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал