Філософія психології викладачі



Скачати 26.99 Kb.
Pdf просмотр
Дата конвертації02.02.2017
Розмір26.99 Kb.

ФІЛОСОФІЯ ПСИХОЛОГІЇ

ВИКЛАДАЧІ:
Боровська Л.О.

Мета викладання навчальної дисципліни: дисципліна „Філософія психології” спрямовує студентів-психологів на виявлення зв’язку між філософією та психологією, зокрема, між методологічними проблемами психології та філософськими принципами. Вона також сприяє формуванню здатності у студентів-психологів виявляти філософський контекст вузлових психологічних проблем, що позитивно впливає не тільки на їх загальноосвітній, але й професійний рівень.
Завдання навчальної дисципліни:
– розкрити генетичний зв’язок філософії та психології, роль та значення філософії у процесі формування методології конкретних психологічних теорій;
– сприяти формуванню вміння змістовного розрізнення філософських та конкретно-психологічних аспектів фундаментальних проблем, що є предметом розгляду як філософії, так і психології;
– сприяти формуванню навичок визначати сутність, співмірність та підпорядкованість методологічних проблем психології, виходячи з логіки розвитку психологічної науки.

Структура дисципліни та розподіл годин за темами
(тематичний план)
Кількість годин
з них
Назва теми
Усьог
о
годин
/
креди-
тів
лекції семінарсь
кі
заняття
самостійна
робота
студентів
Форми
контрол
ю
1
2
3
4 5 6
Модуль 1
Тема 1. Проблемне
поле філософії
психології
10 2 2 6
ПЕК,
О
Тема 2. Становлення
психологічної
проблематики в
історії філософії
14 2
4 10
КО,
ТЗ
Тема 3. Розвиток
психології як науки
та становлення її
принципів і
категорій
10 2
2 6
О, ТЗ

Тема 4. Постановка
проблеми свідомості
у філософії і
конкретних науках
10 2 2 6 О, ТЗ
Тема 5. Соціальне і
біологічне в
детермінації психіки
людини
10 2 2 6 О, ТЗ
Модульний
контроль
2
Т, ККР
Модуль 2
Тема 6. Філософські
засади психології
діяльності
10 2
2 6
О, ТЗ
Тема 7.
Філософський
принцип розвитку
та його реалізація в
психології
10 2
2 6
О, ТЗ
Тема 8. Психологічні
і філософські
аспекти проблеми
антропогенезу
10 2 2 6 О, ПТ
Тема 9. Філософські
та психологічні
виміри проблеми
особистості
10 2
2 6
О, ТЗ
Тема 10. .
Філософські
проблеми розвитку
гуманістичної
психології
10 2 2 6 О, ПЕК
Модульний
контроль 2
2

Т, ККР
Підсумковий
контроль
108/3
20
22
64
Іспит


Скорочення:
КО – колективне обговорення проблем;
ПЕК – письмовий експрес-контроль;
О – опитування;
ПТ – письмові тести;
ТЗ – творче завдання;

КТ – комп’ютерне тестування;
ККР – комплексна контрольна робота.

Рекомендовані джерела
1.
Леонтьев А.Н. Философия психологии. – М.: Издательство
Московского университета, 2004. – 287 с.
2.
Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы психологии.
– М.: Наука, 2004. – 444 с.

Методи оцінювання:
– поточний (комп’ютерне тестування, опитування);
– модульний (комп‘ютерне тестування або письмова контрольна робота);
– підсумковий (іспит).
Знання та уміння студентів оцінюються на основі результатів поточного, модульного та підсумкового контролів за 100-баловою шкалою.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал