«Економіка підприємства» 06010113 «Монтаж, обслуговування устаткування і систем газопостачання»



Сторінка1/8
Дата конвертації08.01.2017
Розмір0.98 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8
охтирський коледж

Сумського національного аграрного університету
Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст
Спеціальність: 5.10010201 «Експлуатація та ремонт машин і обладнання агропромислового

виробництва»

5.03050401 «Економіка підприємства»

5.06010113 «Монтаж, обслуговування устаткування і систем газопостачання»
Семестр: ІІІ
Навчальна дисципліна: Історія України
Форма проведення: Державна підсумкова атестація
В А Р І А Н Т 1
Завдання 1–5 мають ЧОТИРИ варіанти відповідей, серед яких треба вибрати ОДНУ ПРАВИЛЬНУ
1. Якими цифрами позначено області УРСР, утворені в 1940 p.?

А 1, 3 Б 1, 4 В 2, 3 Г 4, 5


А

Б

В

Г














Варіант 1
2. Укажіть комбінацію цифр, яка відповідає послідовності подій
1 Ліквідація Української автокефальної православної церкви

2 Проголошення курсу на індустріалізацію XIV з'їздом ВКП(б)

3 Схвалення нової Конституції УРСР на XIV Всеукраїнському з'їзді рад

4 Переведення вищих державних та партійних установ УСРР з Харкова до Києва
А 2, 1, 4, 3 Б 2, 4, 1, 3 В 3, 4, 1, 2 Г 4, 2, 1, 3


А

Б

В

Г















3. Укажіть історичну особу.
«Депутат імперського парламенту у Відні. У жовтні 1918 р. скликав і очолив Українську Національну раду, яка проголосила утворення самостійної української демократичної держави. Унаслідок Злуки УНР і ЗУНР увійшов до складу Директорії УНР. Після окупації території ЗУНР польськими військами емігрував».

Євген Петрушевич Микола Скрипник Християн Раковський Дмитро Вітовський


А

Б

В

Г















4. Під чиїм контролем опинилася майже вся економіка України після запровадження першого п'ятирічного плану?
А Республіканських органів влади

Б Регіональних господарських центрів

В Союзних центральних органів влади

Г Великих іноземних корпорацій


А

Б

В

Г














Варіант 1

5. У якому році стала до ладу найбільша в Європі ГЕС зображена на фото?
А 1932 р. Б 1935 р. В 1938 р. Г 1933 р.



А

Б

В

Г














Завдання 6 передбачає запис року події, про яку йдеться у фрагменті з історичного джерела
6. Коли відбулася подія, про яку йдеться в доповідній записці КДБ УРСР, поданій ЦК КПУ?
«У приміщенні 4-го енергоблоку… при підготовці його до планового ремонту відбувся вибух з наступною пожежею, що був незабаром ліквідований. Від вибуху обвалився купол перекриття реакторного й покрівля машинного залів, загорівся також дах 3-го енергоблоку, у зв'язку з тім останній був аварійно зупинений... Населення міста практично все евакуйоване (44,5 тис. чоловік)... Проводяться роботи з локалізації вогнища з використанням вертольотів. З цією ж метою задіяні війська радіаційного й хімічного захисту... Здійснюються заходи щодо недопущення поширення панічних слухів і тенденційної інформації...»
____________________________________________________________________________________________
Завдання 7 передбачає запис назви організації, про яку йдеться у фрагменті з історичного джерела
7. Про яку організацію йдеться в джерелі?
«Включення України до _____ мало стати однією з передумов миру й безпеки народів, стабільності та балансу сил у Європі. Вступ до ____ мав зміцнити ілюзії щодо її державності та заспокоїти громадську думку і національно-визвольні сили, які боролися за відродження незалежної української держави, розколоти українську діаспору в західних державах. У цьому виявилась подвійна мораль, своєрідна політична гра сталінського керівництва. І все ж сам факт вступу України до _____ мав велике значення, вивів її на міжнародну арену й сприяв включенню и світову політику»
____________________________________________________________________________________________
У завданні 8 треба визначити причини запропонованих подій, явищ чи процесів

та стисло записати їх двома твердженнями
8. З відомих вам наслідків підписання Брестського мирного договору УНP з країнами Четверного союзу запишіть два

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Варіант 1
Завдання 9 передбачає визначення спільних характеристик у порівнюваних

історичних об’єктах та відмінностей між ними. Визначте спільне (не менше 1 характеристики)

та відмінне (не менше 2 характеристик), запишіть відповідь у вигляді таблиці
9. Порівняйте явища та процеси, характерні для розвитку сільського господарства в УРСР у першому повоєнному десятилітті (1946–1955) та за доби десталінізації (1956–1965)


Спільне

 _________________________________________________________________________________________



Відмінне

___________________________________________

____________________________________________



___________________________________________

____________________________________________



___________________________________________

____________________________________________



___________________________________________

____________________________________________





Завдання 10 спрямоване на роботу з історичним джерелом. Це відкрите завдання,

яке передбачає складання розгорнутої письмової відповіді:
1) визначте ким був автор документа; узагальніть, про що йдеться в документі, з'ясуйте, коли відбулися описані в ньому події;

2) визначте, як автор розповіді ставиться до описуваних подій або історичних діячів; поміркуйте, навіщо автор документа свідчить про події; з'ясуйте (сформулюйте) значення подій та явищ, про які йдеться в джерелі;



3) поміркуйте, у чому цінність джерела, стисло викладіть своє ставлення до описаних подій або діячів
10. Проаналізуйте уривок з книги та дайте кому оцінку
З книга Георгія Касьянова «Україна 1991–2007. Нариси новітньої історії»
«Наступного дня вранішня пленарна сесія Верховної Ради, розпочалася із закритого засідання. У перерві журналістам повідомили, що депутати залишатимуться в парламенті, доки не буде ухвалено нову Конституцію. Удень депутати поділилися на кілька робочих груп для обговорення найбільш суперечливих статей: про мову, статус Криму, державну символіку, приватну власність.

О 18:30 розпочалося пленарне засідання, яке відкрило знамениту "конституційну ніч", – з цієї миті майже протягом 14 годин без перерви депутати поіменно голосували по кожній окремій (зі 160) статті Конституції, Для затвердження кожної статті потрібно було не менше 300 голосів. Героєм конституційної ночі став депутат Михайло Сирота, який представляв проект Конституції, запропонований погоджувальною комісією, – весь цей час він стояв на трибуні та був змушений за регламентом представляти кожну статтю, коментувати й пропоновані поправки, виголошувати стандартну фразу: "Комісія просить прийняти". Під час голосування в залі працювали "піаністи" – депутати, яким їх відсутні колеги віддали реєстраційні картки для участі в голосуванні. Був тут і свій

"диригент" – лідер комуністів П.Симоненко, який у потрібні моменти подавав своїм колегам знаки не реєструватися. Журналісти, які вщент заповнили балкон Верховної Ради, напружено слідкували за процесом. Усі присутні розуміли історичну вагу подій, що відбуваються.

Протягом ночі до будинку парламенту "підтягувалися" відсутні депутати. Близько, другої години ночі залу засідань несподівано полишили всі члени уряду; що були за сумісництвом депутатами. Їх обурені колеги перервали голосування й поставили питання про позбавлення їх депутатських мандатів. "Прогульникам" довелося повернутися.

Час від часу процедуру монотонного голосування окремих: статей переривали спалахи емоцій. О першій ночі було поставлено на голосування статтю про Національну символіку. Комуністи категорично
Варіант 1
повстали проти синьо-жовтого прапора та тризуба. Один з них, явно глузуючи з опонентів, запропонував натомість козацький малиновий прапор, заявивши, що синьо-жовтий назавжди пов'язаний з "колабораціоністами", – обурені праві депутати спробували стягти його з трибуни, і лише зусиллями інших парламентарів вдалося запобігти бійці. Питання про статус Криму (об'єднане зі статтею про символіку в один "пакет") викликало подібну реакцію – праві дружно скандували: "Область! Область!", тоді як ліві обстоювали республіканський статус автономії. Голосування по цих статтях загрожувало зривом усього заходу, тому було вирішено провести його таємно (за решту статей голосували поіменно). У результаті Україна, будучи унітарною державою, отримала у своєму складі автономну республіку і здобула нарешті конституційне право на синьо-жовтий прапор і тризуб.

Близько 9:00 28 червня в залі засідань з'явився невиспаний, насторожений, але впевнений у собі президент. За кілька хвилин розпочалося поіменне голосування з ухвалення всієї Конституції загалом. На тлі усіх попередніх виснажливих подій його результати були вражаючими – 315 – "за", 36 – "проти", 12 – утрималися, 30 – не голосували. Коли на табло з'явилися результати голосування, зала засідань вибухнула істеричною овацією, учорашні супротивники в ейфорії розціловувалися та обіймалися, виснажений М.Сирота втирав сльози щастя, а напівживі журналісти полегшено аплодували їм з балкона. Дещо пізніше Л.Кучма нагородив усіх учасників засідання орденами, а хол Верховної Ради прикрасили алегоричною картиною, що символізувала зв'язок поколінь борців за незалежність з учасниками ухвалення Конституції (цей художній кітч адекватно віддзеркалював політичний)»
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

охтирський коледж

Сумського національного аграрного університету
Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст
Спеціальність: 5.10010201 «Експлуатація та ремонт машин і обладнання агропромислового

виробництва»

5.03050401 «Економіка підприємства»

5.06010113 «Монтаж, обслуговування устаткування і систем газопостачання»
Семестр: ІІІ
Навчальна дисципліна: Історія України
Форма проведення: Державна підсумкова атестація
В а р і а н т 2
Завдання 1–5 мають ЧОТИРИ варіанти відповідей, серед яких треба вибрати ОДНУ ПРАВИЛЬНУ
1. Доповніть твердження
Звільнення від німецьких та румунських окупантів територій України, заштрихованих на картосхемі, відбулося станом на
історія0001
А На 18 листопада 1942 р. Б На 25 березня 1943 р.

В На З0 вересня 1943 р. Г На 17 квітня 1944 p.


А

Б

В

Г














Варіант 2
2. Укажіть комбінацію цифр, яка відповідає послідовності подій
1 Проголошення Української держави гетьмана Скоропадського

2 УНР і ЗУНР проголосили Акт злуки

3 Варшавська угода Польщі та Директорії УНР

4 Утворення Центральної Ради
А 2, 4, 3, 1 Б 3, 4, 2, 1 В 4, 1, 2, 3 Г 4, 3, 1, 2


А

Б

В

Г














3. Упізнай особу за описом і фото.
«Один із засновників Спілки пролетарських письменників "Гарт" та літературної організації ВАПЛІТЕ. Вважав, що для вільного розвитку української культури необхідно звільнитися від російського впливу. Свою ідею сформулював у гаслах: "Геть від Москви!", "Дайош Європу"».

Олександр Шумський Микола Хвильовий Микола Скрипник Лесь Курбас


А

Б

В

Г














4. Який термін відповідає наведеному визначенню? «Глобальне збройне протистояння країн, у якому політичні питання розв'язуються збройними засобами».
А Локальний конфлікт

Б Світова війна

В Громадянська війна

Г Міжнаціональний конфлікт


А

Б

В

Г














Варіант 2
5. Подивіться на плакат, що символічно зображує Антанту, і вкажіть, які країни входили до її складу напередодні Першої світової війни.
А Німеччина, Англія, Франція

Б Англія, Франція, Росія

В Австро-Угорщина, Росія, Англія

Г Англія, Росія, Італія

А

Б

В

Г















Завдання 6 передбачає запис року події, про яку йдеться у фрагменті з історичного джерела
6. Коли відбулася подія, про яку йдеться в джерелі?
«Після підписання СPCP прикінцевого акту Наради я безпеки та співробітництва в Європі в Україні була створена Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод. Ініціаторами її створення були М.Руденко, О.Бердник, О.Мешко, Л.Лук'яненко, П.Григоренко (Москва)»
____________________________________________________________________________________________
Завдання 7 передбачає запис назви документа, текст якого наведено у фрагменті
7. З якого документа наведено уривок?
«Верховна Рада Української РСР, виражаючи волю народу України, прагнучи створити демократичне, суспільство, виходячи з потреб всебічного забезпечення прав і свобод людини, шануючи національні права всіх народів, дбаючи про повноцінний політичний, економічний, соціальний і духовний розвиток народу України, визнаючи необхідність побудови правової держави, маючи на меті утвердити суверенітет і самоврядування народу України, проголошує державний суверенітет України як верховенство, самостійність, повноту і неподільність влади Республіки в межах її території та незалежність і рівноправність у зовнішніх зносинах»
____________________________________________________________________________________________
У завданні 8 треба визначити наслідки запропонованих, подій, явищ чи процесів

та стисло записати їх двома твердженнями
8. З відомих вам наслідків столипінської аграрної реформи початку, XX ст. запишіть два

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Варіант 2
Завдання 9 передбачає визначення спільних характеристик у порівнюваних

історичних об’єктах та відмінностей між ними. Визначте спільне (не менше 1 характеристики)

та відмінне (не менше 2 характеристик), запишіть відповідь у вигляді таблиці



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал