Додаток 1 до Спільної Операційної Програми Польща Білорусь Україна 2014-2020 список віп



Сторінка1/14
Дата конвертації12.04.2017
Розмір1.42 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14

Додаток 1 до Спільної Операційної Програми Польща – Білорусь – Україна 2014-2020 – список ВІП

  1. Таблиця ВІП






Основний/резервний

Країна

Регіон

ТЦ

Назва

БЮДЖЕТ

Всього,
млн. євро


Внесок ЄС,

млн. євро

1

Основний

PL

Підкарпатське

7

Розширення регіональної дороги № 885 Перемишль – Германовіце – Державний кордон на км 3 + 680 - 10 + 562

7,5

6,75

2

Резервний

PL

Підкарпатське

7

Розширення регіональної дороги №. 867 Сєнава – Оленице – кордон воєводства: секція Любачів- Башня Гурна

3

2,7

3

Основний

PL

Підляське

10

Будівництво інфраструктури залізничного прикордонного переходу в Сємянувці

5,9

5,31

4

Резервний

PL

Підляське

7

Покращення транспортного доступу до прикордонної дорожної інфраструктури шляхом розширення повітової дороги № 1644 В Тарнополь – Сємянувка

3,44

3,1

5

Основний

PL

Мазовецьке

7

Покращення доступу до прикордонного регіону шляхом реконструкції воєводської дороги № 698, що включає відновлення мосту над річкою Точна в Лосіце

5,1

4,59

6

Резервний

PL

Мазовецьке

7

Підвищення доступності Соколувського та Сєдлецького повіту шляхом інтеграції заходів у сфері транспортної інфраструктури

6,5

5,85

7

Основний

PL

Люблінське

7

Розширення дороги „Королювка – Влодава” на ділянці від 70 + 550 км до 75 + 550 км приблизною загальною протяжністю 5,00 км, що є частиною регіональної дороги № 812 „Бяла Подляска – Вішніце – Влодава – Хелм”

6,8

5,76

8

Резервний

PL

Люблінське

7

Розширення дороги „Мірче – Віткув” на ділянці від 75 + 250 км до 80 + 250 км приблизною загальною протяжністю 5 к, що є частиною регіональної дороги № 844 „Хелм – Грубєшув – Віткув – Долгобичув – державний кордон”

7,3

5,67

9

Основний

BY

Гродненська обл.

10

Будівництво додаткового автодорожнього моста на чотири смуги через річку Свіслоч між пунктами пропуску «Берестовіца» (Республіка Білорусь) і «Бобровнік» (Республіка Польща)

4,45

4

10

Резервний

BY

Гродненська обл.

10

Будівництво рентгенівської скануючої системи контролю транспортних засобів у автодорожньому пункті пропуску «Берестовіца» Гродненської регіональної митниці

4,5

4,05

11

Основний

BY

Брестська обл.

8

Безпека білорусько-польського прикордоння. Зміцнення потенціалу пожежно-рятувальних служб.

4,5

4,06

12

Основний

BY

Брестська обл.

7

Поліпшення дорожньої інфраструктури прикордонного регіону, забезпечення сталого доступу в прикордонний регіон (модернізація та будівництво автодороги P-16)

5,16

4,64

13

Резервний

BY

Брестська обл.

10

Будівництво рентгенівської скануючої системи контролю транспортних засобів у автодорожньому пункті пропуску «Песчатка» Брестської регіональної митниці

4,5

4,05

14

Основний

UA

Львівська обл.

8

Створення системи оперативного реагування на злочини і події у м. Львові




6

5,4

15

Резервний

UA

Львівська обл.

3

Скарби прикордоння – охорона, розвиток та промоція культурної спадщини

5,82

5,23

16

Основний

UA

Волинська обл.

7

Кращий доступ до українсько-польського прикордонного регіону шляхом реконструкції автомобільної дороги державного значення M-07 «Київ-Ковель-Ягодин» на ділянці 487 + 500-496 + 500, км 496 + 500-505+ 286

6,45

5,8

17

Резервний

UA

Волинська обл.

8

Покращення екологічної ситуації у Шацькому національному природному парку шляхом каналізування населених пунктів навколо озера Світязь

6,45

5,8

18

Основний

UA

Закарпатська обл.

8

Зменшення ризику епідеміології туберкульозу в українських та польських прикордонних місцевостях за рахунок будівництва туберкульозної лікарні на 60 ліжок у Виноградівському районі та використання новаторських методів лікування, що ґрунтуються на польському досвіді виявлення, попередження та лікування легеневих хвороб

6,4

5,76

ВСОГО ЗА ОСНОВНИМ СПИСКОМ

58,26

52,07

ВСЬОГО ЗА РЕЗЕРВНИМ СПИСКОМ

41,51

36,45

2. Форми ВІП




  1. Заявка на Великий інфраструктурний проект (ВІП) 2014-2020

Заявник

Підкарпатське Регіональне Управління Доріг

1. Загальна інформація про заявку на ВІП

    1. Тематичні цілі Програми

TЦ 7: Покращення доступності прикордонних регіонів

    1. Обґрунтування вибору тематичної цілі

Розширення регіональної дороги № 885 Перемишль – Германовіце – Державний кордон узгоджується з реалізацією запланованого будівництва пункту перетину кодону між Польщею та Україною у Мальговіце. Завдяки проекту покращиться доступність територій Підкарпатського воєводства для України і відкриється найкоротший шлях з Підкарпатського воєводства в Румунію. Дорога 885, в поєднанні із запланованим ППК також може вважатися альтернативним шляхом сполучення до існуючого Перемишль – Медика – Львів.

1.3. Назва проекту:

Розширення регіональної дороги № 885 Перемишль – Германовіце – Державний кордон на км 3 + 680 - 10 + 562

1.4. Головний бенефіціар:

Підкарпатське Регіональне Управління Доріг

1.5. Потенційний/і бенефіціар/и проекту:

Львівська обласна державна адміністрація

1.6. Загальний опис концепції проекту:

Загальна мета проекту:

Покращення доступу до прикордонних територій Підкарпатського воєводства з південної частиною України (зокрема, для південної України і Румунії) через майбутній пункт перетину кордону в Мальговіце.

Конкретні цілі:


  • Покращення технічних показників дороги, мостів та інших інженерних споруд;

  • Підвищення рівня безпеки автотранспорту;

  • Зменшення навантаження прикордонних потоків автотранспорту на пункт перетину кордону в Медиці, що розташований поблизу.

Очікувані результати:

  • Скорочення часу доїзду до майбутнього пункту перетину кордону в Мальговіце;

  • Зменшення кількості ДТП, потерпілих і пов’язаних з ними матеріальних втрат;

  • Збільшення кількості людей, які будуть користуватися майбутнім ППК в Мальговіце, що дасть змогу розвантажити ППК у Медиці, який на даний час є найбільш завантаженим пунктом на відрізку польсько-українського кордону у Підкарпатському воєводстві.

Проект включає наступні заходи:

  • покращення технічних параметрів дороги – пристосування до вимог класу G;

  • реконструкція і побудова двох мостів та пристосування їхніх параметрів до класу навантаження "A" PN-85/S-10030, будівництво двох мостів та пристосування їхніх параметрів до класу автомобілів 150 відповідно до Розпорядження Міністра Транспорту та Мореплавства від 30 травня 2000 р. про технічні вимоги до інженерних об’єктів дорожньої інфраструктури та їхнього розміщення (Законодавчий вісник від 2000 № 63, Ст. 735 зі змінами);

  • реконструкція і побудова інших інженерних конструкцій шляхом пристосування їх до вищевказаних параметрів;

  • будівництво/реконструкція перехресть з міськими та районним дорогами

  • реконструкція/будівництво секцій міських доріг/вулиць

  • будівництво під’їзних доріг (KR1) для догляду за прилеглими територіями

  • будівництво тротуарів та велосипедних доріжок

  • встановлення пристроїв для безпеки руху

  • протяжність дороги, що розбудовується: 6.882 км       

1.7. Орієнтовна загальна вартість проекту, в тому числі:

Загальний бюджет (грант ЄС + співфінансування), млн. євро

Грант ЄС, млн. євро

(MEUR)


всього на інфраструктурний компонент:

7,5

6,75

інші витрати:







всього на проект:

7,5

6,75

1.8. Заплановані дати початку і завершення проекту (будівництва):

Запланований початок

3-й квартал 2016

Заплановане завершення

3-й квартал 2019

2. Опис відповідності заявки на ВІП:

2.1. Опис транскордонного впливу заявленого проекту:

Модернізація дорожнього сполучення з майбутнім пунктом перетину кордону. Покращення дорожньої інфраструктури підвищить доступність прикордонних територій, що призведе до створення нових структур польсько-українського співробітництва, розвитку туризму і торгівлі. Крім того, проект матиме вплив на підвищення доступності сполучень з прикордонними пунктами і включення місцевої транспортної системи в міжнародну мережу. Вона повинна знизити інфраструктурні відмінності на прикордонній території. Поліпшення дороги забезпечить появу нових інвестиційних зон на території модернізованих доріг. Вирівнювання відмінностей в інфраструктурі і зміцнення сталого просторового розвитку створить нові можливості для спільного використання потенціалу регіону і сприятиме розвитку співпраці з українськими бенефіціарами.

2.2. Обґрунтування стратегічної важливості проекту для прикордонної території:

Розширення дороги матиме вплив на ґміну Перемишль та прилеглі ґміни, і, разом із запланованим відкриттям прикордонного переходу в Мальговіце, відкриє нові напрямки транзитних перевезень.

Проект є особливо важливим для прикордонної території, тому що завдяки його реалізації та відкриттю пункту прикордонного переходу в Мальговіце буде створений новий напрямок прикордонного руху. Завдяки реалізації проекту полегшиться доступ жителів південної частини ґміни Перемишль до України.


Реалізація проекту має також істотне значення для Львівської області, зокрема, в плані розвитку транскордонного співробітництва. Розвиток транспортної інфраструктури шляхом поліпшення дорожніх сполучень з майбутнім пунктом перетину кордону призведе безпосередньо до розвантаження прикордонного руху сусіднього прикордонного пункту і в перспективі, до активізації прикордонних територій України та обміну досвідом у контексті євроінтеграційних процесів в Україні.

2.3. Обґрунтування для відбору проекту на позаконкурсній основі:

Всі бенефіціари відповідають вимогами щодо характеру проекту.

Головний Бенефіціар - Підкарпатське Регіональне Управління Доріг

Проект подано Підкарпатським Регіональним Управлінням Доріг, що є єдиною організацією, яка, як представник місцевих органів влади Підкарпатського воєводства має ексклюзивну компетенцію у реалізації інвестицій на регіональних дорогах воєводства згідно з чинним законодавством (Постанова від 21 травня 1985 р. про дороги загального користування (Законодавчий вісник № 14, п. 60), із змінами, Розпорядження від 5 червня 1998 Воєводства (Законодавчий вісник №. 91, п. 576) і Розпорядження Воєводського Управління № 08/08/99 про визначення назви і надання статусу організаційної одиниці регіональному управлінню доріг.



Бенефіціар Проекту 1 – Львівська обласна державна адміністрація

Всі інфраструктурні заходи будуть проводитись лише у Підкарпатському воєводстві. Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» від 9 квітня 1999 р. №586 – XIV, Львівська обласна державна Адміністрація має функції виконавчого органу в області. Окрім цього, відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 15.02.2002 №153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги», Львівська обласна державна адміністрація несе відповідальність за виконання моніторингу та нагляду за всіма заходами, що фінансуються в рамках міжнародної технічної допомоги, в тому числі заходами, передбаченими проектом, на території Львівської області. Львівська обласна державна адміністрація як орган регіональної влади, спільно з державною організацією «Укравтодор», буде забезпечувати координацію та підготовку рекомендацій щодо дорожніх інвестицій, які фінансуються за кошти ЄС в рамках проекту.




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал