Додаток 1 до розпорядження виконавчого комітету Калуської міської ради від 25. 08. 2015 №207-р положення про міський штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації



Дата конвертації12.04.2017
Розмір74.8 Kb.
ТипДодаток

Додаток 1

до розпорядження виконавчого

комітету Калуської міської ради

від 25.08.2015 №207-р




ПОЛОЖЕННЯ

про міський штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
І. Загальні положення

1. Це положення визначає завдання, функції та порядок діяльності міського штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі - НС).



  1. Міський штаб з ліквідації наслідків НС (далі - штаб) утворюється для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС і є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків НС.

  2. Рішення про утворення та ліквідацію штабу, його кількісний та персональний склад, місце розгортання та терміни прибуття залучених до. його роботи працівників приймає керівник робіт з ліквідації наслідків НС у формі розпорядження.

4. До складу штабу залежно від рівня НС входять представники Калуського міськрайонного відділу управління ДСНС України в області, керівники аварійно-рятувальних служб, що беруть участь у ліквідації наслідків НС, представники або експерти органів виконавчої влади та місцевого самоврядування (далі - Органи влади), установ і організацій (за погодженням з їх керівниками).

5. Штаб безпосередньо взаємодіє з відповідними органами управління, які забезпечують його роботу.

6. Робота штабу в особливий період організовується відповідно до вимог правового режиму особливого періоду.

II. Завдання та функції міського штабу з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації

1. Основними завданнями штабу є безпосередня організація і координація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС.

2. Відповідно до покладеного на нього завдання основними функціями штабу є:

- визначення зони НС та зони можливого ураження, кількості і місць перебування в них людей, організація їх рятування та надання їм допомоги, запобігання пошкодженню майна;

- збір інформації про обстановку в зоні НС, її аналіз та узагальнення, прогнозування масштабів і наслідків НС;

- визначення головних напрямів ліквідації наслідків НС, розробка оперативних заходів з ліквідації наслідків НС і їх реалізація;

- визначення складу і кількості сил цивільного захисту, необхідних для залучення до ліквідації наслідків НС, термінів їх залучення згідно з планами реагування на НС, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення НС, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії;

- підготовка розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС та забезпечення безпеки постраждалих, їх реєстрація в установленому порядку після підписання та доведення до виконавців;

- забезпечення реалізації розпоряджень керівника робіт щодо організації та координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС;

- безпосередня організація і координація дій залучених до ліквідації наслідків НС сил цивільного захисту, Збройних Сил України та інших військових формувань,' органів і підрозділів внутрішніх справ, а також громадських організацій і волонтерів;

- взаємодія з спеціальною комісією з ліквідації наслідків НС;

- облік робіт, що виконуються силами цивільного захисту під час ліквідації наслідків НС;

- облік загиблих та постраждалих унаслідок НС;

- інформування населення про наслідки та прогноз розвитку НС, хід ліквідації її наслідків та правила поведінки в зоні НС;

- інформаційна взаємодія з органами управління в НС місцевого
рівня;

- організація матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

- ведення оперативно-технічної та звітної документації штабу.

III. Керівництво роботою штабу та організація його діяльності

1. Керівництво роботою штабу здійснює начальник штабу, який призначається керівником робіт з ліквідації наслідків НС і є його заступником. Працівники, залучені до роботи у складі штабу, підпорядковуються начальнику штабу.

2. Начальник штабу виконує обов'язки керівника робіт з ліквідації наслідків НС у разі його відсутності.

3. Начальник штабу відповідає за:

- організацію роботи штабу;

- своєчасну підготовку, організацію виконання, доведення до виконавців та контроль виконання розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;

- безперервну організацію і координацію аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

- ведення оперативно-технічної та звітної документації штабу.

4. Начальник штабу зобов'язаний:

- здійснювати керівництво роботою штабу;

- здійснювати постійний моніторинг оперативної обстановки у зоні НС, ходу ліквідації її наслідків;

- вносити пропозиції керівникові робіт з ліквідації наслідків НС щодо


способів і методів проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

- організовувати доведення до відома виконавців розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків НС та організовувати їх виконання.

5. Штаб розгортає свою роботу в районі виникнення НС або в іншому місці, визначеному керівником робіт з ліквідації наслідків НС і працює позмінно у цілодобовому режимі.

6. Залежно від рівня НС, обсягу аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт за рішенням начальника штабу у складі штабу можуть утворюватись робочі групи:

- аналізу ситуації і підготовки даних - для збору і аналізу інформації про обстановку в зоні НС, ведення робочої карти (схеми) зони НС, обліку залучених сил і засобів, підготовки оперативної документації;

- безпосереднього реагування - для управління і координації дій залучених сил і засобів безпосередньо у місці проведення аварійно - рятувальних та інших невідкладних робіт, розстановки сил на головних напрямах ліквідації наслідків НС та керівництва роботами у зоні НС;

- організаційна група - для організації і підготовки засідань штабу, спеціальної комісії з ліквідації наслідків НС, підготовки і реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;

- управління резервом сил - для розстановки та обліку сил і засобів цивільного захисту, що додатково залучаються до ліквідації наслідків НС, підготовки пропозицій начальнику штабу щодо їх застосування під час ліквідації наслідків НС;

- представників органів влади, установ та організацій - для координації і обліку залучених сил і засобів органів місцевого самоврядування, доведення рішень керівника робіт з ліквідації наслідків НС, контролю за проведенням аварійно - рятувальних та інших невідкладних робіт і подання звітних матеріалів до групи аналізу ситуації і підготовки даних;

- матеріально-технічного забезпечення - для організації матеріально - технічного забезпечення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі з урахуванням використання місцевих та об'єктових матеріальних резервів для ліквідації наслідків НС;

- організації зв'язку - для організації зв'язку в зоні НС із взаємодіючими службами цивільного захисту, органами влади і керівництвом Калуського міськрайонного відділу управління ДСНС України в області, забезпечення функціонування засобів телекомунікації та інформатизації штабу, а також офісної техніки;

- взаємодії з населенням та засобами масової інформації - для роботи із зверненнями громадян та інформування населення через засоби масової інформації про обстановку та правила поведінки в зоні НС, хід ліквідації її наслідків, прогноз подальшого розвитку;

- інші робочі групи, виходячи з обставин.

7. Органи влади, установи та організації завчасно визначають представників та експертів, які залучатимуться до роботи у складі штабу відповідного рівня, та організовують їх підготовку шляхом проведення з ними відповідних занять та тренувань.

8. Штаб має право отримувати від органів влади, підприємств, установ
та організацій документи та повну і достовірну інформацію щодо причин виникнення НС, наслідків, спричинених НС, та заходів, які вживалися для її ліквідації.

9. Під час ліквідації НС штаб веде оперативно-технічну та звітну документацію з урахуванням оперативної обстановки у зоні НС та ходу ліквідації її наслідків.



  1. Після ліквідації наслідків НС штаб узагальнює документи та формує архівну справу у двох примірниках, а також готує проект звіту про прийняті рішення і перебіг подій під час ліквідації наслідків НС для подальшого подання документації керівником робіт з ліквідації наслідків НС до органу, що його призначив.

  2. Діяльність штабу припиняється після виконання покладених на нього завдань на підставі рішення керівника робіт з ліквідації наслідків НС про закінчення роботи штабу.

IV. Фінансове та матеріально-технічне забезпечення роботи штабу

За особами, включеними до складу штабу на час виконання покладених на них обов'язків зберігається заробітна плата (грошове забезпечення) за місцем основної роботи.

Матеріально-технічне та фінансове забезпечення роботи штабу здійснюється відповідно до чинного законодавства України.

Штаб забезпечується комплектом оперативно-технічної документації, нормативно-правовими актами з питань організації реагування на НС, засобами зв'язку та оргтехнікою.


Керуючий справами виконкому Наталія Табачук

Начальник управління з питань

надзвичайних ситуацій



Калуської міської ради Ігор Головатчук


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал