Додаток 1 до рішення обласної ради від 02. 12. 2016 р. №115-7/viі звіт про виконання програми соціально-економічного



Сторінка1/6
Дата конвертації02.04.2017
Розмір0.98 Mb.
ТипДодаток
  1   2   3   4   5   6
Додаток 1

до рішення обласної ради

від 02.12.2016 р.

115-7/VIІ



ЗВІТ

про виконання програми соціально-економічного

та культурного розвитку області на 2016 рік
Згідно з рішенням обласної ради від 19 лютого 2016 року № 14-2/VІІ „Про програму соціально-економічного та культурного розвитку області на 2016 рік” робота структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад, обласних організацій та установ протягом 2016 року спрямовувалася на забезпечення досягнення показників програми економічного і соціального розвитку області з урахуванням пріоритетів, визначених Стратегією розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 року, затвердженої рішенням обласної ради від 26 вересня 2014 року № 561-27/VІ.

В окремих галузях і сферах діяльності затверджено заходи з реалізації в області основних напрямів урядової політики в економічній та соціальній сферах на 2016 рік, у тому числі:

виконання обласного та місцевих бюджетів, забезпечення ефективного використання бюджетних коштів, зокрема на утримання об’єктів соціально-культурної сфери, здійснення заходів з реконструкції, модернізації, будівництва та капітального ремонту мереж зрошувальних систем, будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, автомобільних доріг, упровадження заходів щодо соціально-економічного розвитку, придбання шкільних автобусів для загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості, розроблення проектів землеустрою для учасників бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, та членам сімей загиблих учасників бойових дій, створення навчально-виховних комплексів, оздоровлення та відпочинку дітей, видання, придбання та зберігання підручників і посібників, поповнення бібліотечних фондів шкільних бібліотек (розпорядження голови облдержадміністрації від 26 січня 2016 року № Р-30/0/3-16, від 26 січня 2016 року № Р-31/0/3-16, від 26 січня 2016 року № Р-32/0/3-16,
від 09 лютого 2016 року № Р-44/0/3-16, від 22 лютого 2016 року
№ Р-70/0/3-16, від 24 лютого 2016 року № Р-74/0/3-16, від 05 квітня
2016 року № Р-144/0/3-16, від 04 травня 2016 року № Р-207/0/3-16,
від 08 червня 2016 року № Р-332/0/3-16, від 09 червня 2016 року
№ Р-336/0/3-16, від 09 червня 2016 року № Р-337/0/3-16, від 30 червня

2016 року № Р-351/0/3-16, від 18 липня 2016 року № Р-424/0/3-16, від


25 липня 2016 року № Р-526/0/3-16, від 10 серпня 2016 року
№ Р-573/0/3-16, від 19 серпня 2016 року № Р-594/0/3-16, від 19 серпня
2016 року № Р-595/0/3-16, від 19 серпня 2016 року № Р-596/0/3-16, від 25 серпня 2016 року № Р-603/0/3-16, від 29 серпня 2016 року № Р-611/0/3-16,
від 05 вересня 2016 року № Р-617/0/3-16, від 12 вересня 2016 року
№ Р-646/0/3-16);

затвердження висновків щодо відповідності проектів рішень про добровільне об’єднання територіальних громад (розпорядження голови облдержадміністрації від 20 липня 2016 року № Р-521/0/3-16, від 27 липня


2016 року № Р-540/0/3-16, від 27 липня 2016 року № Р-541/0/3-16, від
27 липня 2016 року № Р-542/0/3-16, від 27 липня 2016 року № Р-543/0/3-16, від 08 серпня 2016 року № Р-564/0/3-16, від 09 серпня 2016 року
№ Р-566/0/3-16, від 09 серпня 2016 року № Р-567/0/3-16, від 09 серпня
2016 року № Р-568/0/3-16, від 10 серпня 2016 року № Р-570/0/3-16, від
15 серпня 2016 року № Р-590/0/3-16, від 15 серпня 2016 року
№ Р-591/0/3-16, від 05 вересня 2016 року № Р-614/0/3-16, від 07 вересня 2016 року № Р-621/0/3-16, від 07 вересня 2016 року № Р-622/0/3-16, від
07 вересня 2016 року № Р-623/0/3-16, від 07 вересня 2016 року
№ Р-624/0/3-16, від 07 вересня 2016 року № Р-625/0/3-16, від 07 вересня 2016 року № Р-626/0/3-16, від 07 вересня 2016 року № Р-627/0/3-16);

оцінка ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр-міністра України, розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації (розпорядження голови облдержадміністрації від


01 вересня 2016 року № Р-612/0/3-16);

затвердження робочих проектів: „Реконструкція приміщень 1-го поверху КЗ „Криворізька міська клінічна лікарня № 2 Дніпропетровської обласної ради” під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги за адресою: м. Кривий Ріг, майдан 30-річчя Перемоги, 2”, „Реконструкція першого поверху головного корпусу стаціонару під відділення невідкладної (екстреної) допомоги та діагностичного відділення, розташованого за адресою: м. Павлоград, вул. Дніпровська № 541”, „Добудова об’єкта незавершеного будівництва „Уніфікований палатний корпус на 120 ліжок” під центр термічної травми КЗ „Дніпропетровське клінічне об’єднання швидкої медичної допомоги” ДОР” по вул. Свердлова, 65, м. Дніпропетровськ”, надання підприємствам дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та надання підприємствам в оренду та постійне користування земельних ділянок (розпорядження голови облдержадміністрації від 18 січня 2016 року


№ Р-9/0/3-16, від 18 січня 2016 року № Р-19/0/3-16, від 09 лютого
2016 року № Р-48/0/3-16, від 09 лютого 2016 року № Р-52/0/3-16, від
16 лютого 2016 року № Р-62/0/3-16, від 16 лютого 2016 року № Р-63/0/3-16, від 01 березня 2016 року № Р-87/0/3-16, від 01 березня 2016 року
№ Р-88/0/3-16, від 02 березня 2016 року № Р-92/0/3-16, від 16 березня
2016 року № Р-112/0/3-16, від 16 березня 2016 року № Р-113/0/3-16, від
16 березня 2016 року № Р-114/0/3-16, від 22 березня 2016 року
№ Р-120/0/3-16, від 25 березня 2016 року № Р-130/0/3-16, від 15 квітня 2016 року № Р-169/0/3-16, від 15 квітня 2016 року № Р-180/0/3-16, від
25 квітня 2016 року № Р-194/0/3-16, від 28 квітня 2016 року
№ Р-202/0/3-16, від 27 травня 2016 року № Р-246/0/3-16, від 30 травня
2016 року № Р-251/0/3-16, від 30 червня 2016 року № Р-353/0/3-16, від
30 червня 2016 року № Р-355/0/3-16, від 26 липня 2016 року
№ Р-534/0/3-16, від 01 серпня 2016 року № Р-553/0/3-16, від 03 серпня 2016 року № Р-557/0/3-16, від 12 серпня 2016 року № Р-576/0/3-16, від 12 серпня 2016 року № Р-577/0/3-16, від 12 серпня 2016 року № Р-578/0/3-16, від
12 серпня 2016 року № Р-579/0/3-16, від 12 серпня 2016 року
№ Р-585/0/3-16, від 16 серпня 2016 року № Р-592/0/3-16, від 26 серпня
2016 року № Р-606/0/3-16, від 26 серпня 2016 року № Р-607/0/3-16, від
26 серпня 2016 року № Р-608/0/3-16, від 26 серпня 2016 року
№ Р-609/0/3-16, від 22 вересня 2016 року № Р-656/0/3-16, від 22 вересня 2016 року № Р-657/0/3-16, від 04 жовтня 2016 року № Р-680/0/3-16, від
13 жовтня 2016 року № Р-695/0/3-16);

упровадження заходів, спрямованих на підвищення ефективності підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2016/17 року підприємств житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери, благоустрій населених пунктів та приведення у належний стан дорожнього господарства, (розпорядження голови облдержадміністрації від 16 лютого 2016 року № Р-55/0/3-16, від 22 квітня 2016 року


№ Р-190/0/3-16).

У 2016 році реалізовувалися 51 регіональна програма, з яких 28 – фінансувалися з обласного бюджету в обсязі 2465,4 млн грн.

За своєю спрямованістю програми класифікуються таким чином:
15 соціальних програм, 13 програм розвитку реального сектору,
8 екологічних програм, 2 правоохоронні програми, 8 національно-культурних програм, 2 науково-технічні програми, 3 інші.

Протягом 2016 року в області розроблено та затверджено рішеннями обласної ради 5 регіональних програм, а саме:

Регіональна цільова програма захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки Дніпропетровської області на
2016 – 2020 роки, затверджена рішенням обласної ради від 25 березня
2016 року № 29-03/VII;

Програма впровадження державної політики органами виконавчої влади у Дніпропетровській області на 2016 – 2020 роки, затверджена рішенням обласної ради від 19 лютого 2016 року № 15-2/VII (зі змінами);

Регіональна Програма створення страхового фонду документації Дніпропетровської області на 2016 – 2020 роки, затверджена рішенням обласної ради від 15 червня 2016 року № 53-4/VII;

Регіональна комплексна Програма правової освіти населення


на 2016 – 2020 роки, затверджена рішенням обласної ради від 25 березня
2016 року № 28-03/VII;

Регіональна Програма забезпечення громадського порядку та громадської безпеки на території Дніпропетровської області на період до 2020 року, затверджена рішенням обласної ради від 25 березня 2016 року № 30-03/VII.

На засіданнях колегії облдержадміністрації, постійних комісій обласної ради розглянуто 25 питань щодо коригування (внесення змін та доповнень) регіональних програм. Знято з контролю 14 регіональних програм.

Виконання основних показників економічного та соціального розвитку Дніпропетровської області на 2016 рік викладено в додатку до додатка.

На сесіях обласної ради у лютому, березні, червні, липні 2016 року заслухано питання про поточний стан соціально-економічного розвитку області.
Примітка: нумерацію розділів звіту про виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку області на 2016 рік сформовано відповідно до розділів програми соціально-економічного та культурного розвитку області на 2016 рік, затвердженої рішенням обласної ради від 19 лютого 2016 року № 14-2/VІI.

3. ЗМЕНШЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСБАЛАНСІВ
3.1. Регуляторна політика та розвиток підприємництва
Створення конкурентного середовища великою мірою визначається від реалізації потенціалу малого підприємництва – динамічного і мобільного сектору економіки.

У рамках реалізації Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Дніпропетровській області на 2015 – 2016 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 05 грудня 2014 року № 587-28/VI (зі змінами), проведено ряд семінарів-тренінгів для підприємців області з актуальних питань ведення бізнесу, у яких взяли участь майже 1100 осіб.

Протягом 2016 року оновлено склад координаційної ради облдержадміністрації з питань розвитку підприємництва та Регіональної ради підприємців у Дніпропетровській області, також проведено низку засідань Регіональної ради підприємців.

19 січня 2016 року проведено круглий стіл з представниками малого та середнього бізнесу на тему: „Формування економічних представництв Дніпропетровщини в країнах ЄС” за участю керівництва облдержадміністрації.

22 січня 2016 року проведено семінар для підприємців регіону на тему: „Хочу експортувати! Скажіть, з чого почати”.

09 лютого 2016 року у Дніпропетровську відбулося виїзне засідання Ради з просування на експорт при Мінекономрозвитку.

06 – 07 та 25 – 26 лютого 2016 року проведено семінари для представників бізнесу на тему: „Бухгалтерський облік для приватного підприємця”.

31 березня 2016 року проведено розширене засідання Регіональної ради підприємців у Дніпропетровській області на тему: „Інноваційний сегмент національної економіки: проблеми розвитку та шляхи вирішення”.

06 квітня 2016 року проведено семінар-нараду на тему: „Ділова досконалість – основа успіху й конкурентоспроможності компаній і економік”.

07 – 08 квітня 2016 року проведено семінари на тему: „Антикорупційні ініціативи у сфері бізнесу: нове законодавство України та рекомендації щодо його застосування на основі міжнародного досвіду”.

14 квітня 2016 року проведено семінар на тему: „Відділ продаж у В2В секторі: основи побудови системи гарантованого збуту, зниження впливу людського фактору”.

26 – 27 квітня 2016 року проведено семінари на тему: „Експорт – прибутковий бізнес”.

27 квітня 2016 року проведено розширене засідання Регіональної ради підприємців у Дніпропетровській області за участю керівництва облдержадміністрації на тему: „Приватна медицина на Дніпропетровщині – перспективи розвитку”.

12, 14 липня 2016 року проведено семінар-практикум на тему: „Як не потерпіти фінансове фіаско. Програми підтримки ЄС і ЄБРР у стратегії розвитку МСБ”.

02 серпня 2016 року проведено засідання круглого столу з презентації проектів „Програма Федерального міністерства економіки та енергетики з підготовки управлінських кадрів – Fit for Partnership with Germany„, Європейська програма „COSME”, „EEN”, „Крамниця – „А”.

23 вересня 2016 року проведено семінар на тему: „Питання розвитку ринку органічної та еко-продукції в Україні та у світі”.

29 вересня 2016 року проведено семінар на тему: „Актуально про податки та правові основи підприємництва”.

У приміщенні облдержадміністрації відкрито офіс Регіональної ради підприємців у Дніпропетровській області (далі – Рада підприємців) та запроваджено гарячу лінію з питань підприємництва. Також в оновленій Раді підприємців вже працюють групи з експорту, приватної медицини, інновацій та будівництва.

В офісі при Раді підприємців працює пряма лінія для підприємців. За весь період 2016 року до нього звернулися понад двохсот підприємців з проблемними питаннями. Це реєстрація бізнесу, оподаткування, оформлення землі, інші питання. На основі аналізу висунутих питань ретельно плануються тематичні заходи, у ході яких розбирається та чи інша проблема, виробляються рекомендації для її вирішення.

Метою роботи гарячої лінії є ефективна підтримка представників бізнесу, надання кваліфікованих відповідей на проблемні питання у таких сферах:

цивільне та господарське право;

юридичне супроводження суб’єктів малого та середнього бізнесу;

облік та оподаткування, складання фінансової звітності;

зовнішньоекономічна діяльність;

організація господарської діяльності на промислових підприємствах;

комерціалізація інновацій.

У свою чергу, малий та середній бізнес є однією зі сфер забезпечення зайнятості населення, запобігання безробіттю та створення нових робочих місць. На малих та середніх підприємствах області працює 348,3 тис. осіб, з них на малих підприємствах – 117,3 тис. осіб, на середніх –
231,1 тис. осіб.

Міськими та районними центрами зайнятості здійснювалась організаційно-методична робота із залучення безробітних до активної діяльності у сфері бізнесу.

Для підвищення конкурентоспроможності безробітних проводилося їх навчання основам підприємницької діяльності з використанням найбільш ефективних навчальних програм та інтенсивних модульних технологій, зокрема за 9 місяців 2016 року проведено 316 таких заходів.

Для допомоги в організації власної справи безробітним надавалася фінансова підтримка у вигляді одноразової виплати допомоги із безробіття. Протягом 9 місяців 2016 року одноразову виплату допомоги із безробіття для організації підприємницької діяльності отримали


298 безробітних на загальну суму 5171,4 тис. грн.

Крім того, здійснювалася професійна підготовка безробітних за професіями, спрямованими на подальшу самозайнятість, а саме: кондитера, кухаря, кравця, закрійника, флориста-озеленювача, перукаря (перукаря-модельєра), манікюрниці, слюсаря з ремонту автомобілів, бармена тощо.

Реалізовувались також заходи із залучення до підприємницької діяльності жінок, молоді та осіб з функціональними обмеженнями.

Особам з функціональними обмеженнями, які звертаються до центрів зайнятості з метою пошуку роботи, постійно надається консультаційна, методична та юридична допомога з питань організації власної справи.

У 2016 році кількість малих підприємств на 10 тис. осіб наявного населення очікується на рівні 80, середніх – 5, чисельність найманих працівників у малому підприємництві має становити до 120,0 тис. осіб, у середньому – до 232,0 тис. осіб, чисельність фізичних осіб – підприємців – 146,8 тис. осіб.
Чисельність зареєстрованих суб’єктів підприємницької діяльності –
фізичних осіб, тис. од.




3.2. Надання адміністративних послуг
З метою створення максимально зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг громадянами і підприємцями у Дніпропетровській області станом на 01 листопада 2016 року працює
40 Центрів надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) та їх 9 філій проти 35 ЦНАП і 7 філій на 01 січня 2016 року. Це найбільший показник в Україні щодо кількості офісів ЦНАП на території однієї області.

Зокрема ЦНАП функціонують:

у 13 містах (у тому числі в м. Кривий Ріг, де працюють 7 філій ЦНАП, та в м. Кам’янське – 2 філії);

у 22 районах;

у 5 об’єднаних територіальних громадах (Апостолівська міська, Слобожанська селищна, Богданівська, Вакулівська, Вербківська сільські громади).

Протягом року відкрито дев’ять нових офісів ЦНАП:

09 червня 2016 року – 2 філії ЦНАП у Дніпровському та Південному районах м. Кам’янське, які обслуговують 140 тис. мешканців міста і функціонують за принципом – доступно всім та зручно для кожного. У кожній із філій надається повний спектр адміністративних послуг центрального офісу ЦНАП – 176 послуг територіальних органів виконавчої влади та виконавчих органів міської ради, а також 28 найбільш популярних послуг муніципальних підприємств;

01 листопада 2016 року за участю Міністра внутрішніх справ України Авакова А.Б., голови Дніпропетровської облдержадміністрації Резніченка В.М. та Дніпровського міського голови Філатова Б.А. відбулося урочисте відкриття оновленого приміщення відділу ЦНАП „Лівобережний” Дніпровської міської ради, який став 2 центром в Україні (після м. Вінниці), де в одному приміщенні, з метою забезпечення максимальної зручності для громадян, також розмістився і Сервісний центр МВС України. Тут можна отримати 174 види адміністративних послуг територіальних органів виконавчої влади та виконавчих органів міської ради.

Також 01 листопада 2016 року урочисто було відкрито оновлене приміщення ЦНАП виконкому Новомосковської міської ради, в якому за допомогою 8 адміністраторів можна отримати вже 87 видів адміністративних послуг, проти 50 видів послуг при попередніх умовах роботи.

Станом на 01 листопада 2016 року в усіх 16 новостворених територіальних громадах Дніпропетровської області прийнято рішення про утворення ЦНАП як окремого структурного підрозділу виконкому місцевої ради. Це найбільший показник в Україні. В І півріччі поточного року в 3-х громадах вже розпочали активну роботу нові ЦНАП, зокрема в Апостолівській міській, Слобожанській селищній, Богданівській сільській територіальних громадах. У жовтні 2016 року відкритими для обслуговування стали ЦНАП у Вакулівській та Вербківській сільських територіальних громадах.

З 05 травня фактично приймає заявників ЦНАП виконкому Апостолівської міської ради. У Центрі надаються 13 видів власних послуг органу місцевого самоврядування з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб, а також у галузі містобудування та архітектури (делеговані державою повноваження). У найближчій перспективі – адміністративні послуги у сфері земельних відносин та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та бізнесу.

12 травня 2016 року відкрито ЦНАП виконкому Слобожанської (Ювілейної) селищної ради, який надає 108 видів адміністративних і соціальних послуг селищної ради. 24 травня його роботу було презентовано Віце-прем’єр-міністрові – Міністру регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Зубку Г.Г.

З 01 липня 2016 року розпочав роботу ЦНАП виконкому Богданівської сільської ради Павлоградського району, у якому надаються 49 видів адміністративних послуг, а саме: 24 види – це власні послуги місцевого самоврядування (реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та бізнесу тощо), 25 – послуги територіальних органів центральних органів виконавчої влади (послуги Держгеокадастру, Державної міграційної служби України, Міністерства юстиції України).

24 та 28 жовтня 2016 року відбулося відкриття ЦНАП виконкомів Вакулівської сільської ради Софіївського району та Вербківської сільської ради Павлоградського району, у яких надаються відповідно 160 та 44 види адміністративних послуг.

Крім того, показовим є досвід роботи ЦНАП Дніпровської міської ради щодо облаштування віддаленого робочого місця адміністратора Центру у важкодоступних територіях. Центр став першим в Україні, де успішно була запроваджена така практика. З 10 червня 2016 року в мікрораойні Таромське м. Дніпро розпочав прийом документів на отримання послуг адміністратор ЦНАП.

За 9 місяців 2016 року кількість наданих адміністративних послуг у регіоні становила 335498, що на 80% більше в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, кількість наданих консультацій суб’єктам звернення – 210272, що в 1,6 раза перевищує кількість консультацій, наданих протягом січня – вересня 2015 року.

Зокрема, за три квартали 2016 року через міські ЦНАП надано 222534 адміністративні послуги (або 66,3% від загальної кількості наданих адміністративних послуг в області) та 112500 консультацій (або 53,5% від загальної кількості наданих консультацій в області).

Усього через районні ЦНАП надано 112964 адміністративні послуги (або 33,7% від загальної кількості наданих адміністративних послуг в області) та 97772 консультації (або 46,5 % від загальної кількості наданих консультацій в області).



На виконання вимог чинного законодавства України, у рамках реформи децентралізації адміністративних послуг, 36 ЦНАП Дніпропетровської області підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. На цей час Дніпропетровщина утримує лідируючі позиції серед інших регіонів України щодо прийому документів та видачі оформлених результатів надання адміністративних послуг у зазначеній сфері через адміністраторів ЦНАП. За 9 місяців 2016 року місцевими ЦНАП прийнято 25661 заяву і запит від громадян та суб’єктів господарювання. Першість займають: ЦНАП виконкому Криворізької міської ради – 3740 заяв, Царичанської – 2865, Томаківської – 2040, Петриківської – 2008, Новомосковської – 1702, Магдалинівської райдержадміністрацій – 1233. Майже 70% всіх заяв припадає на ЦНАП, утворені при райдержадмінстарціях області.

Крім того, протягом січня – вересня цього року адміністраторами ЦНАП регіону проведено 10395 дій з реєстрації заяв суб’єктів звернення в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Дніпропетровська область першою в Україні запровадила пілотний проект щодо державної реєстрації бізнесу в ЦНАП через подачу відповідних заяв на порталі iGov.org.ua з використанням електронного цифрового підпису суб’єкта звернення. Лідерами з прийому документів в електронному вигляді стали ЦНАП Васильківської, Криничанської, Царичанської райдержадміністрацій.

У 2016 році вдалося завести адміністративні послуги Державної міграційної служби України майже в усі районні ЦНАП. Станом на


01 січня 2016 року лише 12 ЦНАП при райдержадміністраціях працювали в напрямі оформлення, обміну й видачі паспортів громадян України. У січні до надання цих послуг долучилися Центри, створені в Криничанському, Петропавлівському, Солонянському, Софіївському районах, навесні – у Верхньодніпровському, Дніпровському, П’ятихатському, Юр’ївському районах, восени – Магдалинівському.

До 7 міських ЦНАП, що працювали по лінії міграційної служби з 2014 – 2015 років, приєдналися центри у містах Жовті Води, Покров, Марганець та Першотравенськ.

Станом на 01 листопада 2016 року всього 34 ЦНАП області (11 – міських, 21 – районний, 2 – при об’єднаних територіальних громадах) працюють по лінії Державної міграційної служби України.

У зв’язку з набуттям з 04 квітня 2016 року адміністраторами ЦНАП повноважень з накладення адміністративних стягнень у вигляді попередження для громадян, що проживають без паспорта, за недійсним паспортом або без реєстрації місця проживання, а також відсутністю єдиного Порядку оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення на рівні держави, Дніпропетровська облдержадміністрація першою в Україні ініціювала вирішення проблеми і розробила нормативно-правовий акт, який визначає покроковий алгоритм оформлення, розгляду та обліку таких матеріалів у ЦНАП не в локальному масштабі, а на території всієї області.

Крім того, з 01 липня 2016 року запроваджено роботу єдиної електронної бази адміністративних правопорушень Дніпропетровської області з метою обліку повторних правопорушень у ЦНАП та подальшого винесення штрафних санкцій, надходження від яких спрямовуються до місцевих бюджетів регіону. Для втілення цього рішення використані технічні можливості єдиного програмно-технічного комплексу облдержадміністрації „Регіональний віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області”.

Вищезазначену електронну базу наповнюють не лише ЦНАП області, а й органи реєстрації, утворені при сільських, селищних, міських радах районного значення, які працюють поза межами ЦНАП (понад 300). Це унікальний проект на теренах усієї України.

У поточному році 7 (2 громади та 5 міст) населених пунктів регіону отримали нові містобудівні повноваження. Відтепер вони самостійно надаватимуть дозвіл на будівництво та контролюватимуть будівельні роботи на власній території. Першою в Україні будівельні функції отримала Слобожанська селищна об’єднана громада (колишня Ювілейна). За нею відповідальність за будівництво на себе взяли Апостолівська об’єднана громада, міста: Кам’янське, Покров, Кривий Ріг, Нікополь та Дніпро.



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал