До науково-дослідницької роботи



Скачати 107.38 Kb.
Дата конвертації10.04.2017
Розмір107.38 Kb.
Тези

до науково-дослідницької роботи

«Лексико-семантичний аналіз англійських фразеологізмів

із компонентом money та компонентами – назвами грошових одиниць Великої Британії pound і penny та США dollar і cent»

Цабуна Андрія Володимировича

Науковий керівник: Коваль Божена Романівна

вчитель англійської мови Полонського НВК №2,

вчитель вищої категорії



  • невід’ємною частиною будь-якої мови, її важливим експресивним засобом є фразеологізми;

  • мета роботи – проаналізувати семантику, особливості вживання та принагідно, способи передачі англійських фразеологізмів з компонентом MONEY (гроші) та компонентами – назвами грошових одиниць Великої Британії POUND (фунт стерлінгів) і PENNY (пенні)та Сполучених Штатів Америкм DOLLAR (долар) і CENT (цент), які зафіксовані в лексикографічних джерелах, на українську мову;

  • актуальність дослідження обумовлена недостатньою вивченістю англійськихфразеологізмів з вищезгаданими компонентами і необхідністю їх цілісного осмислення: особливостей компонентного складу, семантичної структури, функціонування в мові;

  • завданнями роботи є визначення теоретичної бази семантичної структури фразеологічних одиниць та їх функціонування в мові, відбір фразеологічних одиниць із компонентом МОNЕУ (гроші) компонентом компонентами – назвами грошових одиниць, дослідження семантичної структури та особливостей вживання відібраних фразеологізмів, вивчення особливостей перекладу стійких словосполучень із даними компонентами ;

  • англійська мова з точки зору наявності в її великій системі фразеологізмів і фразеологічних зворотів є однією з найбагатших;

  • в англійській мові виникла велика кількість фразеологізмів з компонентом MONEY та компонентами – назвами грошових одиниць Великої Британії POUND і PENNY та Сполечених Штатів Америки DOLLAR і CENT;

  • вживання фразеологізмів без урахування їх семантики і етимології в корені спотворює сенс вислову.

Кришталеві джерела Полонщини

Островський Максим Олександрович

Хмельницьке територіальне відділення Малої Академії Наук України

Полонське районе наукове товариство Хмельницького територіального відділення Малої Академії Наук

Полонський навчально-виховний комплекс №2

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7, колегіум»

11 клас

місто Полонне



Яськова Алла Олександрівна, вчитель географії

Тези


  • Мінеральні радонові води, розвідані в місті Полонне та Шепетівка, близькі за газохімічним складом до радонових вод Хмільницького родовища. На сьогодні на базі Полонського родовища проектується санаторій «Полонь» на 300 місць.

  • Полонське родовище мінеральних вод (радонові води)

За органолептичними показниками вода прозора, без кольору, без смаку, запаху, холодна. Хімічний склад відповідає хлоридно – гідрокарбонатному, натрієво – магнієво – кальцієвому, мінералізація 0,17- 0,2 г/дм3, реакція близька нейтралізації (рН-7,0-0,75). Вміст гідрокарбонатів у воді складає 97-103 мг/дм3, хлору 15-26 мг/дм3, кальцію 19 - 21 мг/дм3, магнію 9-17 мг/дм3, натрію 10 – 13 мг/дм3.

  • Дослідження гідрологічного режиму джерел проводилось на протязі двох років: 2012 та 2013р.р.

ФІТОІНВАЗІЯ БОРЩІВНИКА СОСНОВСЬКОГО

В ЕКОСИСТЕМАХ ПОЛОННОГО

Кукуруза Тарас Вікторович

Хмельницьке територіальне відділення Малої Академії Наук України

Полонське районне наукове товариство Хмельницького територіального відділення Малої Академії Наук

Полонський навчально-виховний комплекс №2

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7, колегіум»

11 клас


місто Полонне

Яськова Алла Олександрівна, вчитель географії та економіки


Тези

З початком літа мешканці Хмельниччини потерпають від борщівника Сосновського, який спричиняє сильні опіки та алергію. Лікарі говорять про наплив постраждалих, а екологи взагалі б’ють на сполох: ця рослина витісняє власні українські рослини й загрожує розростися по всій території. Він поширюючись в екосистемі порушує природній процес поступового відновлення рослин витісняючи місцеві види дикоростучих трав’янистих рослин. Після розростання ця рослина веде себе особливо агресивно щодо аборигенної флори майже повністю її витісняючи за 5років.

Мета науково-дослідницької роботи – підкреслити агресивність адвентивного виду борщівника Сосновського у флорі Полонного за рахунок високої продуктивності та запропонувати способи боротьби з рослиною.

Завдання даної роботи:



  • охарактеризувати флористичні особливості екосистем Полонного;

  • провести фенологічні спостереження в польових умовах по борщівнику Сосновського;

  • розкрити особливості високої конкурентоспроможності даного адвентивного виду;

  • виявити ареали поширення борщівника Сосновського на околицях міста, в екосистемах лісу, лук, полів, приватних садиб, територій ферм агрофірми «Маяк», підкреслити агресивність виду та запропонувати способи боротьби з рослиною.

ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ
РИНКУ ЦУКРУ В УКРАЇНІ
Лесик Микола Валерійович

Хмельницьке територіальне відділення Малої Академії Наук України

Полонське районе наукове товариство Хмельницького територіального відділення Малої Академії Наук

Полонський навчально-виховний комплекс №2

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7, колегіум»

11 клас


місто Полонне

Яськова Алла Олександрівна, вчитель географії та економіки


Тези
Дослідження ринку цукру в Україні, його суті, проблем формування і ефективного функціонування досить актуальна тема, так як Україна має давню традицію виробництва та експорту цукру.

Метою роботи є об’єктивне дослідження ринку цукру в Україні, проблем формування і ефективного функціонування та перспектив розвитку.

Завданнями наукового дослідження є:


  • розкрити економічну сутність аграрного ринку і з’ясувати місце в ньому ринку цукру;

  • дати оцінку розвитку ринку цукру як складової аграрного ринку

  • здійснити аналіз виробництва цукрового буряка як базової сировини цукробурякового під комплексу,

  • визначити шляхи підвищення ефективності його функціонування

  • дослідити структуру і роль цукробурякового підкомплексу;

  • обґрунтувати ефективність переробки цукрового буряка та шляхи вдосконалення функціонування ринку цукру в Україні.

Цукрова галузь є стратегічно важливою для забезпечення достатнього рівня економічної, продовольчої безпеки країни, її розвиток визначається існуванням ряду економічних, ринкових перешкод, від подолання яких залежить стан не тільки ринку цукру, а й значною мірою і агропромислового комплексу загалом.

Філософія краси природи через призму творчості Лесі Українки

Забідовський Костянтин Сергійович

Хмельницьке територіальне відділення Малої Академії Наук України

Полонський будинок творчості школярів

Полонський навчально-виховний комплекс №2

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7, колегіум»

11 клас


місто Полонне

Яськова Алла Олександрівна, вчитель географії та економіки, вчитель вищої кваліфікаційної категорії

Тези

Природа є джерелом натхнення для поетів та прозаїків, художників та філософів. Це невичерпне джерело енергії, справжнього щастя людини.


Зважаючи на актуальність даного питання ми досліджували філософську ідею єдності людини та природи через призму творчості нашої землячки – поетеси Лесі Українки.

Мета науково-дослідницької роботи – утвердити цінність природи, її неповторну красу, дослідити філософські мотиви та ідеї єдності людини та природи.

Завдання даної роботи:


  • Опрацювати наукові джерела з філософії щодо категорій «краси», «краси природи»

  • Дослідити особливості філософських ідей Ліни Костенко та Лесі Українки щодо відображення краси природи

  • провести дослідження філософських поглядів та мотивів окремих поезій та драми «Лісова пісня»

  • розкрити особливості образу живої природи в поезіях та драмі

  • виявити куточки природи на Полонщині - джерела поетичного натхнення Лесі Українки

На кожному кроці природа вступає у взаємини з людиною, допомагає чи шкодить їй, відгукується на кожен порух її душі. До природи можна доторкнутись тільки серцем!.

Педагогічні умови формування навчальної мотивації учнів Полонського навчально-виховного комплексу №2 «Загальноосвітня школа I-III ступенів №7, колегіум»

Главацька Вероніка Олегівна

Хмельницьке територіальне відділення Малої Академії Наук України

Полонська районна філія

Полонський навчально-виховний комплекс №2 «Загальноосвітня школа I-III ступенів №7, колегіум»

10клас

Місто Полонне



Микуляк Алла Юріївна, вчитель початкових класів

Тези


Тема є актуальною, оскільки школа повинна не просто дати учням певний обсяг знань, вмінь, а виховати людину, яка здатна критично мислити, приймати рішення, виробляти свою життєву позицію, власний світогляд, ставлення до себе інших, уміння адаптуватися до умов життя, змінюючи його на краще. Це стане можливим лише тоді, коли в структурі особистості наявна відповідна мотивація.

Об’єкт дослідження: процес формування навчальної мотивації учнів Полонського навчально-виховного комплексу №2 «Загальноосвітня школа I – III ступенів №7, колегіум».

Предмет дослідження: педагогічні умови формування навчальної мотивації школярів.

Мета дослідження: визначити особливості навчальної мотивації у дітей різних вікових категорій, науково обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов формування навчальної мотивації учнів школи.

Відповідно до мети дослідження визначено його завдання :

1.Здійснити теоретичний аналіз проблеми мотивації у концептуальних підходах зарубіжних та вітчизняних учених.

2.Експериментально встановити провідні мотиви учбової діяльності школярів та простежити їх динаміку на різних етапах навчання в школі.

3.Дослідити вплив педагогічної майстерності вчителів на формування мотиваційного компоненту учнів НВК.

4.Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування навчальної мотивації учнів у навчально-виховному процесі.

5.Розробити методичні рекомендації вчителям щодо пошуку нових шляхів формування стійкої позитивної мотивації учбової діяльності.

Гіпотеза дослідження: формування позитивної мотивації навчання можливе за умови сприятливих педагогічних впливів.

Експериментальна база дослідження: Полонський навчально-виховний комплекс №2 «Загальноосвітня школа I-III ступенів №7, колегіум».

Із отриманих результатів очевидні важливість і необхідність створення учителями умов для формування та корекції мотиваційного компоненту навчально- пізнавальної діяльності школярів різних вікових категорій.

На основі аналізу досліджень можемо зробити висновок, що гіпотеза, наведена нами у вступі, значною мірою підтвердилась: формування позитивної мотивації на усіх етапах навчання можливе за умови сприятливих педагогічних впливів. Саме від особистості педагога залежить організація та формування у школярів ціннісного ставлення до навчання. Дати учням відчути радість праці, щастя успіху в навчанні, осмислити його цінність - важливе завдання вчителя, бо успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, що породжує енергію боротьби з труднощами, бажання вчитися.

Особливості архітектурного вирішення у проектуванні і будівництві шкіл: традиції і новаторство

Коваль Роман Олександрович

Хмельницьке територіальне відділення Малої Академії Наук України

Полонська районна філія Полонський навчально-виховний комплекс №2 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7, колегіум»

11 клас

місто Полонне



Вельгас Лариса Володимирівна

вчитель української мови та літератури, художньої культури



Тези

Одна з найважливіших проблем у сучасному навчально-виховному процесі: які шкільні будівлі треба проектувати і будувати сьогодні, щоб в найближчій і далекій перспективі вони найбільш повно служили цілям всебічного розвитку школяра, організації мобільного навчально-виховного процесу? Архітектурно-планувальна концепція загальноосвітньої школи в її традиційному розумінні втратила свою актуальність, вичерпалась ідеологічно. Положення, викладені вище, свідчать про актуальність даного дослідження та його теоретичну і практичну значущість у нових геополітичних умовах становлення української державності та необхідність у зв’язку з цим розвитку та формування українських закладів освіти. Мета дослідження: розглянути та обґрунтувати нові концептуальні підходи до проектування сучасних навчально-виховних закладів відповідно до антропософічних ідей, визначення принципів, прийомів формування функціонально-планувальної структури та об’ємно-просторової організації шкільних будівель, що забезпечуватиме активне сприяння духовному та естетичному розвитку молоді, формуванню, збереженню і зміцненню їхнього здоров’я. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити такі завдання: - виявити історичні закономірності і сучасні тенденції розвитку середніх закладів освіти на території України; - розробити концепцію розміщення шкіл, формоутворення навчального простору і створення інтер’єру як частини концепції шкільного простору; - визначити принципи і прийоми архітектурно-планувальної організації шкільних будівель з урахуванням антропософських ідей; - створити власну теоретичну модель школи. Об’єкт даного наукового дослідження становлять особливості архітектурного вирішення у проектуванні та будівництві шкіл. Предметом дослідження виступають антропософські ідеї і принципи вальдорфської педагогіки як концептуальні засади архітектурного проектування загальноосвітніх навчально-виховних закладів в умовах становлення і розвитку української національної школи. Аналізуючи моделі школи, виділимо Вальдорфську школу, концепція якої базується на духовному вченні – антропософії. Аналіз головних педагогічних принципів Вальдорфу і їх вплив на архітектурне середовище шкіл дає можливість визначити соціальну значимість школи як культурного центру мікрорайону і взаємодію архітектури школи з навчально-виховним процесом. Розглянуті нестандартні навчальні заклади освіти в зарубіжній практиці дозволяють стверджувати, що всі вони є гнучкі за технологією навчання, невеликі за кількістю учнів і вимагають для своєї реалізації створення виразного архітектурного середовища.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал