Дипломних робіт для студентів спеціальності



Скачати 20.67 Kb.
Дата конвертації18.12.2016
Розмір20.67 Kb.
ТипДиплом
Тематика дипломних робіт

для студентів спеціальності «Маркетинг»

20014-2015 н.р.

1.Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств та шляхи його удосконалення.


2.Вдосконалення маркетингової діяльності в банку.
3.Управління маркетинговою товарною політикою підприємств.
4.Вдосконалення системи стимулювання збуту на підприємстві.
5.Маркетинг на підприємстві роздрібної торгівлі.
6.Вдосконалення системи на підприємстві обсягу товірів
7.Інноваційний маркетинг та шляхи його вдосконалення.
8.Управління каналами розподілу продукцій на підприємстві та їх ефективність.
9. Стимулювання збуту як ефективний елемент маркетингових комунікацій.

10. Управління маркетинговою діяльністю підприємства ( на прикладі_____________).

11. удосконалення маркетингового підходу до управління підприємством у сфері послуг.

12.маркетингові дослідження ринку праці (на прикладі Івано-Франківської області).

13. організація служб маркетингу на промисловому підприємстві.

14.Франчайзинг в системі маркетингової діяльності.



  1. Особливості управління маркетингу підприємства при здійсненні

зовнішньоекономічної діяльності

  1. Стратегія маркетингу підприємства при виході на зовнішній ринок

  2. Проведення міжнародних маркетингових досліджень як передумова

успішної збутової політики підприємства на зарубіжних ринках.

  1. Підвищення ефективності діяльності підприємства у проведенні

міжнародних виставок.

  1. Сертифікація продукції в системі створення конкурентних переваг підприємства.

  2. Оптимізація діагностики зовнішнього ринку в діяльності підприємства.

  3. Оптимізація засобів розповсюдження реклами на зовнішньому ринку.

  4. Управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства

  5. Маркетинг експортно-імпортної діяльності промислових підприємств.

  6. Управління конкурентними перевагами підприємства.

  7. Доходи населення як фактор формування опиту на споживчому ринку регіону.

  8. Стратегічне маркетингове управління підприємством.

  9. Планування діяльності підприємств на основі реалізації маркетингових можливостей.

  10. Зміст маркетингу в управлінні соціально-економічним розвитком регіону.

  11. Поведінка споживача в системі управління конкурентною стратегією підприємства.

  12. Формування сталого розвитку регіону на прикладі Івано-Франківської області

  13. Позиціонування товару як спосіб досягнення конкурентних переваг на ринку

  14. Маркетингове планування в умовах прогнозування аграрних підприємств.

Завідувач кафедри

менеджменту і маркетингу проф. Ткач О.В

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал