Д. А. Левітіна адміністрації Дзержинського р-ну 2014 Харківської міської ради І. В. Щелкунова 2014 Річний план



Скачати 157.66 Kb.
Дата конвертації25.12.2016
Розмір157.66 Kb.
ТипРічний план
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Методист методичного центру Директор ХНВК №179

Управління освіти ________ Д. А. Левітіна

адміністрації Дзержинського р-ну «____» __________ 2014
Харківської міської ради

______І.В.Щелкунова

«____» __________ 2014

Річний план роботи

соціального педагога

Харківського навчально-виховного комплексу №179

Бондаревої Наталі Євгенівни

ВСТУП


Річний план роботи соціального педагога Харківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №129 складений на підставі:

  1. Конституції України;

  2. Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»;

  3. Конвенції ООН про права людини;

  4. Загальної декларації про права людини;

  5. Наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2006. №864 «Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми – інвалідами системи Міністерства і освіти і науки України»;

  6. Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.07.2009 № 616 «Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України»;

  7. Наказ Міністерства у справах молоді та спорту від 9 вересня 2005 року №1965 «Про затвердження Етичного кодексу спеціалістів із соціальної роботи України»;

  8. Листа Міністерства освіти і науки України від 25.07.2014№1/9-374 «Про діяльність психологічної служби у 2014/2015 навчальному році»;

  9. Лист від 13.09.10 № 1/9-623 Щодо подолання злочинності серед неповнолітніх та організації профілактичної роботи ;

  10. Положення про психологічну службу в системі освіти України

та інших нормативних документів щодо регулювання роботи соціального психологічної служби.

  1. Наказ №1106 від 06.08.2013р.» Про затвердження плану заходів МОНУ щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року».


I АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА

Аналітична частина річного плану складена на основі вивчення підсумкових документів роботи Харківського навчально-виховного комплексу №179 .

Соціальний паспорт школи

№ з/п

Пільгові категорії

Кількість дітей даної категорії

Фактична кількість



Сироти

0

0



ПБП

0

0



Діти з малозабезпечених сімей

0

0



Діти з багатодітних сімей

0

0



Діти загиблих ВС

0

0



Інваліди

0

0



ЧАЕС

0

0



Напівсироти

0

0



Діти одиноких матерів

0

0



Діти, що знаходяться під опікою без ПБП

0

0

ВСЬОГО дітей пільгових категорій: 0

0

Виховання та навчання у Харківському навчально-виховному комплексі № 179 об’єднує педагогічний процес дитячого садка і початкової школи з поглибленим вивченням англійської мови. Виховання дітей забезпечує науково-теоретичну, гуманітарну, загальнокультурну підготовку та задовольняє різнобічні якісні освітні запити особи, суспільства та держави. Уся система роботи спрямована на забезпечення дошкільної та початкової освітньої підготовки, на розвиток дитини як особистості, її нахилів, інтересів, здібностей та самовизначення, саморозвиток із подальшим навчанням у школі ІІ ступеня.

У ХНВК № 179 виховуються та навчаються 224 дитини: 4 групи дошкільного виховання та 4 навчальних класи. Педагогічний колектив ХНВК № 179 створює оптимальні умови для виховання дитини, всебічно сприяє розвитку її творчого потенціалу.

Виявлення та розвиток інтелектуальних здібностей дітей здійснюється у тісній співпраці з вчителями. Вчителі Плотникова О.М., Гусельникова І.А, Печериця Н.В.,Отенко Ю.Л. Ракітіна Ю.В.,Бошкова О.А., Дроворуб К.О., які організували участь дітей в таких конкурсах: міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», всеукраїнському природничому конкурсі «Золотий колосок», всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Грінвіч».

Міжнародний інтерактивний природознавчий конкурс «Колосок осінній-2013» сертифікати: Золотий колосок – 99, Срібний колосок – 43;

• Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру 2014» сертифікати: відмінний – 28, добрий – 68;

• Міжнародний ігровий конкурс «Золотое руно-2014»: І місце Всеросійський рівень – 9;

• Всеукраїнський конкурс з російської мови «Лукоморье»: І місце – 9, ІІ місце – 4, ІІІ місце – 6. Всього 19 (22,61%);

• Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник»: Диплом ІІ ст. Всеукраїнський рівень – 3, Диплом ІІІ ст. Всеукраїнський рівень – 1, Диплом І ст. Регіонального рівня – 2, Диплом ІІ ст. Регіонального рівня – 9, Диплом ІІІ ст. Всеукраїнський рівень – 5. Всього 11 (10,4%);

• Ракітін Владислав – ІІ місце в районному етапі предметної олімпіади випускників школи І ступеня «Путівка в науку», номінація «Математика»;

• Деркач Іван - І місце в районному етапі предметної олімпіади випускників школи І ступеня «Путівка в науку», номінація «Українська мова»;

• Саленков Анаталій - І місце в районному етапі предметної олімпіади випускників школи І ступеня «Путівка в науку», номінація «Математика»;

• Кутоманов Олександр І місце в районному етапі предметної олімпіади випускників школи І ступеня «Путівка в науку», номінація «Українська мова».

Планується виявлення та розвиток обдарованих дітей у ХНВК і наступного року.

В ХНВК медичне обслуговування та оздоровча робота ведеться згідно з нормативними документами. Всі дані про захворюваність відповідно до довідок лікарів фіксуються в медичних картках дітей. Стан захворюваності аналізується систематично (щомісячно, щоквартально, за півріччя, за рік).

Було проведено бесіди з батьками дітей, що мали нижчий за середній рівень адаптації, консультаційна робота, надані рекомендації. Протягом року проводилась систематична робота з профілактики дезадаптації, заняття на згуртованість колективу. Ця робота є ефективною, тому планується проведення подібних заходів наступного року.


У наступному навчальному році планується подальший розвиток здібностей дітей завдяки залученню їх до участі у конкурсах, олімпіадах, змаганнях та ін.

З метою забезпечення безперервності навчання і полегшення процесу адаптації випускників ХНВК № 179 до навчання в 5-му класі протягом року педагогічний колектив продовжував співробітництво з гімназією № 47

Проводилась профілактика жорстокого поводження з дітьми, дитячої злочинності і правопорушень серед неповнолітніх у вигляді бесід із учнями, проведення тематичних уроків. Були підготовлені матеріали по темі «Дитинство без насильства».

Запит школи:



  • Сприяти адаптації дітей;

  • Сприяти пошуку, відбору, розвитку обдарованих дітей.

Пріоритетними напрямами роботи є:

  • адаптація новоприбулих дітей, адаптація дітей до навчання у школі;

  • готовність учнів до переходу в школу ІІ ступеню;

  • робота з обдарованими дітьми;

  • здоров`язберігаюча робота;

  • профілактична робота;

  • консультативна робота;

  • прогностична робота;

  • діагностична робота.

  • ЦІЛЕПОКЛАДАЮЧА ЧАСТИНА

Мета: діяльності соціального педагога: соціально-педагогічний патронаж спрямований на надання соціально-педагогічної допомоги соціально незахищеним категоріям учнів з метою подолання ними життєвих труднощів та підвищення їхнього соціального статусу.

Задачі: -

  • надавати соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб учнів; здійснювати соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу; соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій учнів; сприяти соціальному і професійному визначенню особистості.

  • здійснювати соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу; соціально-педагогічний патронаж соціально-незахищених категорій учнів; сприяти соціальному і професійному визначенню особистості.

  • вивчати та оцінювати особливості діяльності і розвитку учнів, мікроколективу (класу чи групи), шкільного колективу в цілому, молодіжних та дитячих громадських організацій; досліджувати спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу соціального середовища та джерела негативного впливу на учнів;

  • прогнозувати на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня;

  • надавати рекомендації учням, батькам або особам, які їх замінюють, вчителям, викладачам та іншим особам з питань соціальної педагогіки; надавати необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу дитячим і молодіжним громадським організаціям, учням, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах;

  • брати участь у формуванні навичок дотримання норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя, сприяти попередженню негативних явищ серед учнів;

  • оформити соціальні паспорти кожного класу, щоквартальні та річні звіти, акти житлово-побутових умов проживання ;

  • продовжувати проводити індивідуальні та групові консультації за запитом для розглядання різних проблемних питань;

  • оновлювати інформацію щодо вихованців у електронній базі даних;

  • протягом року проводити соціально-педагогічну роботу щодо позитивного прийняття здорового способу життя.


Змістова частина

№ п/п

Функції по роботі з учнями (дітьми), педагогічними працівниками, батьками, органами держадміністрацій та місцевого самоврядування

Термін проведення

Де і з ким проводиться

Відмітка про виконання

1. Діагностичні

11.

Рівень розвитку:

Тест «Пори року»;

Методика «Класифікація» Шуберт А.М., Іванова А.Я.

Методика «Віржи фігури»



вересень

Вихованці групи п’ятого року життя, група

Вихованці групи шостого року життя, група






22.

Проведення стандартної бесіди за Нежиновою на визначення готовності до навчання у школі;

Тест «Будиночок», Н.І. Гуткіна

Визначення рівня самооцінки, методика «Сходинки»


Вересень-грудень

1клас




33.

Готовність до школи:

Методика «Графічний диктант»

Тест Керна-Йирасека;

Тест «Кругозір»



Вересень-грудень

1 клас




34.

Адаптація першокласників:

Методика «Сад-Школа»



грудень

1 клас



5.


Діагностика стосунків у класі за методикою «Мій клас»

січень

3-4класи




1

6.


Обдарованість

Методика Торенса



січень

3-4 класи




5

7.


Особистісні якості:

Методика «Сходинки»;

Тест «Руки Вагнера»

Визначення мотивації до навчання, А.Н. Лусканова



Лютий-березень

Березень-квітень



2-4 класи

2-4 класи






88.

Діагностика ДВОР;

Діагностика шкільної тривожності за Філіпсом



травень

4 клас




8

9.


Соціометрія Дж. Морено

вересень

1-4 класи




2. Прогностичні

11.

Висвітлення результатів діагностичної роботи

Протягом року

1-4 класи




62 .

Прогнозування доброзичливих взаємовідносин у педагогічному колективі. Розробка заходів, що сприяють згуртованості у мікрогрупі.

жовтень

1-4 класи




3. Консультативні

11.

Індивідуальні консультації для учнів

Згідно графіку

Учні школи




22.

Організація індивідуальних консультацій

Протягом року

1-4 класи,

батьки





33.

Індивідуальні консультації батьків, із різних соціальних питань Консультування класних керівників та адміністрації закладу
Індивідуальні консультації

Протягом року

Протягомроку

Протягом року


Батьки учнів

Класні керівники, адміністрація


1-4 класи




4. Захисні

11.

Складання актів житлово-побутових умов учнів 1-х класів, дітей пільгових категорій , новоприбулих учнів

вересень

1 клас




22.

Проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують педагогічної уваги

Протягом року

1-4 класи




5. Профілактичні

11.

Соціальна паспортизація учнів школи

Вересень-грудень

1-4 класи




22.

Бесіда «Колективні правила поведінки в школі»

Вересень-грудень

1-4 класи




33.

Дискусія «Чи потрібне в наш час милосердя

Вересень-грудень

3-4 класи




44.

Бесіда «Шкідливі звички»

Вересень-грудень

1-4 класи




55.

Бесіда «Мої права та обов’язки «

Вересень-грудень

1-4 класи




6. Соціально-перетворювальні

  1. 4

Бесіда «Колективні правила поведінки в школі»

Січень-травень

1-4 класи




  1. 5

Бесіда «Здоровий спосіб життя»

Січень-травень

1-4 класи






Бесіда «Бути добрим»

Січень-травень

1-4 класи




  1. 4

Заняття з елементами тренінгу «Толерантне ставлення до оточуючих»

Січень-травень

1-4 класи






Бесіда «Живемо з чистими думками»

Січень-травень

1-4 класи






Бесіда «Людські цінності»

Січень-травень

1-4 класи






Бесіда «будиночок нашого здоров`я»

Січень-травень

1-4 класи






Гра-подорож «В країні Доброти та Ввічливості»

Січень-травень

1-4 класи




7.Організаційні

11.

Організація зустрічей учнів з представниками ВКМСД,ССД та ін..

Грудень

1-4 класи




8. Організаційно - методичні


21.

Консультування в УАО

За потребою







42.

Опрацювання нормативних документів з питань охорони дитинства, захисту інтересів неповнолітніх. Поповнення законодавчої бази

Протягом року







53.

Підготовка до виступу на батьківських зборах, нарадах, МО.

Протягом року







64.

Відвідування бібліотеки; Пошук інформації, для проведення виховних заходів в мережі Інтернет

Упродовж навчального року







.5.

Ведення документації соціального педагога.

Написання:

- щомісячних планів;

- статистичних та аналітичних звітів;



- планування роботи соціального педагога

Упродовж навчального року







86.

Робота по самопідготовці

8годин на місяць







97.

Складання аналітичного та статистичного звітів щодо роботи з охороні прав та соціального захисту дітей за навчальний рік

червень







18.

Написання місячних планів роботи

щомісяця







19.

Написання статистичних звітів

Один раз в семестр







111.

Методичні об`єднання соціальних педагогів

Протягом року







9. Просвітницькі

11.

Бесіда «Шкідливі звички та їх негативний вплив на оточуючих»

січень

2-4 класи




22.

Заняття зі здоров`збереження «Я здоров’я збережу - сам собі допоможу»

лютий

1-4 класи




33.

Бесіда «Ми рівні - ми різні»

лютий

1-4 класи




Соціальний педагог Бондарева Н.Є.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал