Аналіз роботи мо за 2014- 2015 навчальний рік



Скачати 64.56 Kb.
Дата конвертації01.06.2017
Розмір64.56 Kb.
Аналіз роботи МО

за 2014- 2015 навчальний рік

  1. До складу  методичного     об’єднання    вчителів     початкових     класів  у 2014 – 2015 н. р. входить 16 учителів. Вищу кваліфікаційну категорію – мають 13 вчителів, І категорію – 2 учителя, звання “учитель-методист” – 4 вчителя, звання “старший учитель” – 1 вчитель, 1 учителі має кваліфікаційну категорію спеціаліст.

2. Методичне об’єднання  вчителів  початкових класів у 2014 – 2015 н. р. працювало за науково-методичною темою: «Формування життєвих компетентностей особистості в умовах впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти шляхом організації інноваційної діяльності педагога»

за такими пріоритетними напрямками:



  • Упровадження Державного стандарту початкової освіти, перехід на новий зміст навчання в 1 класі, 2 класі, 3 класі;

  • вивчення та виконання нормативних документів МОН України;

  • формування життєвих компетентностей особистості шляхом організації інноваційної педагогічної діяльності, створення середовища успіху та життєтворчості;

  • запровадження інформаційно-комунікаційних технологій, удосконалення методики застосування наочних посібників, дидактичних матеріалів на уроках та в позаурочний час;

  • використання інтерактивних технологій навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності;

  • організація творчого та інтелектуального розвитку учнів;

  • реалізація принципу наступності дошкільної, початкової, базової освіти;

  • участь у конкурсах професійної майстерності;

  • публікації наробок у фахових виданнях;

  • участь в акції “Дай руку першокласнику”;

  • якісна підготовка до предметних олімпіад.

3. У 2014-2015 н.р. проведено 5 засідань методичного об'єднання учителів початкових класів, на яких розглянуті питання щодо вивчення і впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року №462), аналіз програм і підручників для третього класу, покращення організації навчально-виховного процесу і впровадження інноваційних технологій, вивчення нормативно-правової бази щодо проведення ДПА та навчального року.

4. Основною діяльністю учителя є творчість, однією з необхідних умов якої є мудрість і висока майстерність. У 2014-2015 н.р пройшли курси підвищення кваліфікації та перепідготовки при Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти 3 вчителі (Бондаренко О.А, Гончарова О.А., Жалій Т.М.), за результатами атестації педагогічних працівників підтвердила вищу кваліфікаційну категорію та звання учитель-методист Бондарська Г.О., підтвердила вищу кваліфікаційну категорію та присвоєне звання учитель-методист Бондаренко О.А. присвоєна вища кваліфікаційна категорія Гончаровій О.А.курсы 020.jpg

За результатами засідання комісії Сумського ОІППО зі схвалення власних методичних розробок педагогічних працівників, які претендують на присвоєння звання «учитель-методист» була схвалена методична розробка Бондаренко О.А. «Моделювання як засіб формування природознавчої компетентності учнів початкових класів» (Наказ №169 від 03.03. 2015р. «Про результати засідання комісії зі схвалення власних методичних розробок».

Учителі МО використовують інтерактивні технології навчання: кооперативного навчання, колективно-групового навчання, ситуативного навчання, опрацювання дискусійних питань. У роботі МО склалася певна система науково-практичної роботи, яка включає індивідуальні, групові, масові форми, що перебувають в органічній єдності. Робота спрямована на підвищення професійного рівня, на забезпечення розвитку творчого потенціалу учителів та учнів.

5. Члени МО узагальнюють свій педагогічний досвід та діляться з колегами своїми надбаннями. В цьому навчальному році вивчався та узагальнювався досвід роботи Бондаренко О.А. з теми «Моделювання як засіб формування природознавчої компетенції молодших школярів».

Учитель Бондаренко О.А. брали участь у міському фестивалі-конкурсі «Мій кращий урок – 2015». Стала лауреатом конкурсу, про що отримала сертифікат . З метою поширення педагогічного досвіду була надрукована стаття Бондаренко О.А. у збірнику тез «Анотовані результати науково-дослідної роботи інституту педагогіки за 2014 рік» на тему «Формування природознавчої компетентності молодших школярів» img_3152.jpg


  1. З метою популяризації досвіду були проведені відкриті уроки з природознавства в 1 – А класі (учитель Бондарська Г.О.), 2-Б класі (учитель Бондаренко О.А.,.), 3-В класі (учитель Артюх О.М.), відкриті уроки з української мови у 3-А, 3- Б (учителі Васильцова Л.М. і Жалій Т.М), відкритий урок з математики у 2-В класі (учитель Осадча О.П.) усі вчителі працюють за Новим Державним стандартом, довели, що головною умовою забезпечення наступності у вихованні і навчанні є спрямованість педагогічного процесу школи на всебічний розвиток особистості дитини. Також були проведені відкриті позакласні заходи в 1-А «Посвята в першокласники», 2-Б «Збережемо ліс», 4 – В «Ти - наше диво калинове, чудова українська мово» класах (учителі Бондарська Г.О., Бондаренко О.А, Гончарова О.А.) img_2678.jpg

9. Учителі 1-их класів взяли участь у Всеукраїнській акції “Дай руку першокласнику», створили сприятливі умови для навчання учнів 1-го класу та забезпечили успішний перебіг адаптаційного періоду початку навчання у школі.

10. З метою удосконалення професійних навичок протягом навчального року учителі Бондаренко О.А., Карпенко О.О., Шморгун О.Л. працювали в творчій міській групі  “Дистанційне навчання» (керівник Жуковська С.В..) . d:\pictures\новая папка\110___12\img_2744.jpg

Бондаренок О.І., Волкова Н.В., Осадча О.П., Бондарська Г.О., Зенченко І.Г., Горбель Т.П., Данченко В.В.. працювали у міському семінарі –практикумі з апробації моделей з природознавства для 1 класу» (керівник Бондаренко О.А..)

З метою вдосконалення і підвищення професійної майстерності вчителів початкових класів, сприяння інтелектуальному та творчому розвитку дитини пройшов Тиждень початкової школи, в рамках якого відбулися виставки малюнків і творчих робіт, стіннівок, присвячених 201 річниці з Дня народження видатного українського поета Т.Г.Шевченка, відкриті виховні заходи для учнів 1- 4-х класів «Сильні, спритні, спортивні», яке підготували і провели учителі Бондаренок О.І., Осадча О.П., інтелектуальний брейн-ринг (Волкова Н.В.,Бурик Л.С. . Карпенко О.О..,), вікторина «Мандрівка книжковим містом» для учнів 2-3-іх класів Хорохордіна Н.В., інтелектуальний конкурс «Найрозумніший», предметні олімпіади для учнів 4-их класів. img_2646.jpg



  1. Відповідно до плану роботи управління освіти Шосткинської міської ради на 2015 рік, згідно з наказом управління освіти від 10.04.2015 № 83-ОД «Про проведення предметних олімпіад у школі І ступеня», наказом від 28.04.2015 №96-ОД «Про підсумки ІІ (міського) етапу предметних олімпіад у школі І ступеня у 2014-2015 навчальному році» з метою виявлення та підтримки обдарованих, здібних дітей, сприяння розкриттю та розвитку їх творчих здібностей 22-23 квітня 2015 року відбувся ІІ (міський) етап олімпіад з української мови, математики, природознавства, іноземної (англійської) мови та образотворчого мистецтва.

У ІІ (міському) етапі предметних олімпіад команда школи представляла 15 учасників. З них призові місця посіли 12 учнів, які показали високий рівень підготовки і найвищу якість участі у міському етапі предметних олімпіад (80%). Учитель Грива І.А. підготувала 3 призерів олімпіади з математики. І, ІІ і ІІІ місця зайняли учні 4-А класу: Кравченко Вікторія (І), Швець Андрій (ІІ), Назарчук Владислав (ІІІ).

Учитель Карпенко О.О. підготувала 2 призерів: Рябикіну Дарину (І місце з української мови), Сіваєву Марина (ІІ місце з природознавства).

Учитель образотворчого мистецтва Чеховей Л.О. підготувала також двох призерів: Савоненка Даниїла (ІІ місце), Бойправ Аліну (ІІІ місце).

Вчителі Гончарова О.А., Бурик Л.С. підготували по одному призеру: Сотник Марину (ІІ місце з природознавства) і Малишок Вікторію (ІІІ місце з української мови). У конкурсі ім.. П. Яцика учениця 3-В класу Подоляко Крістіна (учитель Артюх О.М.) виборола ІІ місце.



Своїм досвідом, наробками учителі діляться на шпальтах фахових видань, а також на методичних сайтах. Стаття Бондаренко О.А. «Формування природознавчої компетентності молодших школярів» була надрукована у щорічному збірнику Національної академії педагогічних наук України «Анотовані результати науково-дослідницької роботи інституту педагогіки за 2014 рік».https://apf.mail.ru/cgi-bin/readmsg/%d0%bf%d1%96%d0%b4%d1%80%d1%83%d1%87%20002.jpg?id=14247656180000000556%3b0%3b3&x-email=oksana_bondarenko%40mail.ru&exif=1&bs=321888&bl=129978&ct=image%2fjpeg&cn=%d0%bf%d1%96%d0%b4%d1%80%d1%83%d1%87%20002.jpg&cte=binary

Але в роботі методичного об'єднання були допущені ряд недоліків, а саме: мало учителів беруть участь в поширені передового педагогічного досвіду на шпальтах преси.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал