7. с тра тегіч н е п л а н у в а н н я н а п ід п р и є м с тв а Х




Дата конвертації07.03.2017
Розмір8.2 Kb.

7. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
РИНКОВОГО ТИПУ
Чорна Л.Б., студентка гоку р с у
(Т ернопільський приладобудівний інститут)
Науковий керівник Вовчак І.С., к.е.н., доц.
Не усі підпрємства користуються офіційно прийнятими системами планування, а ті що користуюються, не завжди роблять це добре. А формальне планування обіцяє ряд переваг. Тут і системне осмислення ситуації, більш чітка координація зусиль підприємства, більш точна постановка задачі і більш вдосконалені методи замірів досягнутого результату, тощо.
Основою для будь-якого іншого планування є стратегічне планування.
Стратегчіне планування - це управлінський процес створення і підтримання стратегічної відповідності між цілями підприємства, її потенційними можливостями і шансами у сфері маркетингу.
Процес стратегічного планування складається із наступних етапів- розробка програми підприємства- формування її задачі і цілей- аналізу господарського портфелю- аналізу перспектив росту організації.
Складання добре проробленої заяви підприємства - справа дуже відповідальна. Програмна заява підприємства повинна бути орієнтована на ринок, реалістичною по своїй суті, вмотивованою і конкретною втому смислі, що націлює фірму на використання найбільш перспективних із наявних можливостей.
Із врахуванням цього, стратегічне планування вимагає оцінки кожного з виробництв, які входять до складу підприємства, щоб зробити висновок про доцільність їх розширення, збереження, припинення чи пожинання плодів їх діяльності і в сучасних умовах реформування української економіки мають велике значення і перспективу.


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал