1. Маркетингова товарна політика підприємства



Сторінка1/12
Дата конвертації07.01.2017
Розмір1.6 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12

http://antibotan.com/ - Всеукраїнський студентський архів

Зміст

Вступ…………………………………………………………………………. 5

1.Маркетингова товарна політика підприємства………………………….. 6

1.1. Сутність маркетингової політики підприємства………………….. 6

1.2. Маркетингова концепція товару………………………………….... 7

1.3. Життєвий цикл товару і особливості маркетингу на окремих

його етапах……………………………………………………………… 14

1.4. Конкурентоспроможність товару і методи її визначення……….. 19

1.5. Управління товарним асортиментом……………………………... 25

Висновки за розділом 1……………………………………………. 29

2. Аналіз господарської діяльності підприємства………………………... 32

2.1. Загальна характеристика і ТЕП підприємства…………………… 32

2.2. Аналіз конкурентних можливостей підприємства………………. 34

2.3. Аналіз конкурентоспроможності продукції……………………… 38

2.4. SWOT – аналіз підприємства і продукції………………………… 44

Висновки за розділом 2……………………………………………. 44

3. Формування маркетингової товарної політики підприємства………... 46

3.1. Структура маркетингової товарної політики…………………….. 46

3.2. Планування асортименту нових товарів…………………………...47

3.3. Елімінування товарів………………………………………………. 49

3.4. Модифікація товарів……………………………………………….. 50

3.5. Обслуговування товарів…………………………………………… 51

3.6. Диверсифікація товарів….………………………………………… 52

Висновки за розділом 3…………………………………………….. 52

Загальні висновки…………………………………………………………... 55

Список використаної літератури та інформативних джерел ……….. 58



Вступ
Перехід нашої країни до ринкової економіки й формування ринку як сукупності існуючих і потенційних покупців вимагає формування налагодженої системи функціонування комерційно-господарського ланцюжка, починаючи із задуму створення певного товару й до використання цього конкретного товару суб'єктами ринку. В умовах конкурентного економічного середовища максимальні можливості підприємства визначаються не максимальними можливостями випуску продукції, а спроможністю підприємства передбачити потенційні зміни в зовнішньому середовищі та готовністю гнучко реагувати на них, розробкою ефективної стратегії розвитку, без якої неможливе ефективне функціонування сучасного підприємства в теперішніх складних економічних умов України. Тому обрана тема «Формування маркетингової товарної політики підприємства» є досить актуальною на даному етапі. Традиційно товарна політика становить основний зміст маркетингової діяльності, бо коли підприємство не виготовляє корисних споживачам товарів чи не надає послуг, воно стає непотрібним.

Об’єктом дослідження даної роботи вибрано відкрите акціонерне товариство « Костопільський завод продовольчих товарів», що спеціалізується на виробництві харчової та кондитерської продукції. Продукцiя Костопiльського заводу продтоварiв представлена по всiй Українi та користується широким попитом у населення.

Метою курсової роботи є формування системи знань і умінь про зміст товарної політики підприємства, життєвого циклу та конкурентоспроможності товару.

Завданням даної роботи є вивчення суті маркетингової концепції товару, його створення, управління асортиментом та номенклатурою продукції підприємства.

Курсова робота складається з трьох розділів:

І Маркетингова товарна політика підприємства;

ІІ Аналіз господарської діяльності підприємства;

ІІІ Формування маркетингової товарної політики підприємства.



1. МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА

ПІДПРИЄМСТВА

1.1. Сутність маркетингової товарної політики підприємства
Товарна політика належить як до загальнокорпоративних проблем, так і до проблем маркетингу, однією із функцій якого є розроблення товару та планування асортименту з орієнтацією на вимоги ринку.Маркетингова товарна політика — це комплекс заходів щодо формування ефективного асортименту для задоволення потреб споживачів та досягнення підприємством власних цілей. Структура маркетингової товарної політики передбачає :

  • розробку товару (послуги);

  • обслуговування (підтримка сукупності властивостей товарів або послуг, уже впроваджених на ринок);

  • елімінування (процес зняття застарілого товару з ринку).

Найважливішою частиною маркетингової політики є розробка товарів. Це поняття передбачає або планування (створення) нових товарів, або модифікування існуючих, тобто зміну їхніх характеристик, що забезпечить постійне привернення до них уваги споживачів і збереження протягом тривалого часу обсягу збуту і прибутку.

Структуру маркетингової товарної політики зображено на рис. 17.



структура маркетингової товарної політики

Рис. 17. Структура маркетингової товарної політики

Маркетинг: інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення. – Рівне: НУВГП, 2006. – 154 с.
Найважливішою частиною маркетингової товарної політики є розробка товарів. Це поняття передбачає або планування (створення) нових товарів, які дадуть змогу підприємству вийти на нові ринки чи розширити існуючі, перемогти конкурентів, отримати відповідні доходи і прибутки, або модифікування існуючих товарів, тобто зміну їхніх властивостей та характеристик, що уможливить постійне привернення до них уваги споживачів і як результат — збереження протягом тривалого часу обсягів збуту і доходів.

Обслуговування — це забезпечення сталості відповідних характеристик товарів, їхньої відповідності встановленим стан-дартам. Основним у цій частині маркетингової товарної політики є контроль за якістю продукції, своєчасне інформування виробництва про необхідність її поліпшення, проведення заходів зі збереження характеристик товарів під час товарного руху та збуту.

Елімінування — це процес зняття застарілого (такого, який перестав користуватись достатньо активним попитом) товару з виробництва і ринку. Основне завдання цієї частини маркетингової товарної політики — оптимізувати процеси усунення з ринку застарілих товарів, тобто своєчасно відмовитись від їх виробництва, узгодити витрати підприємства на виробництво і збут товарів, попит на які постійно спадає, зі зменшенням доходів від їхнього продажу, котрі поки ще наявні і на котрі можна розраховувати принаймні в найближчому майбутньому.


  1. Павленко А. Ф., Войчак А. В.

  2. П 12 Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ, 2003. — 246 с.



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12


База даних захищена авторським правом ©divovo.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

войти | регистрация
    Головна сторінка


загрузить материал